Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Tja ondanks je advies heb ik het ook aan mijn tweeling gevraagd (zelfde stoornis) die zei dat hij er nooit zoveel last van heeft gehad (kuurde al sinds zijn 18de)
Tja ondanks je advies heb ik het ook aan mijn tweeling gevraagd (zelfde stoornis) die zei dat hij er nooit zoveel last van heeft gehad (kuurde al sinds zijn 18de)
Om wat voor stoornis gaat het?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Wanneer iemand maatschappelijk vastloopt omdat opleidingen, werk en relaties telkens weer mislukken, kan het zijn dat deze persoon lijdt aan een borderline persoonlijkheidsstoornis, oftewel kortweg een borderlinestoornis. De mislukkingen vinden nogal eens op dezelfde wijze plaats: een zeer enthousiaste start met hooggestemde verwachtingen wordt gevolgd door teleurstelling en afhaken. Het gedrag van patiënten met een borderlinestoornis heeft vaak een alles- of-niets karakter. De stoornis wordt vooral gekenmerkt door sterke stemmingswisselingen en impulsief gedrag. Daarnaast kunnen zich vele andere psychische verschijnselen voordoen, zoals angsten, depressieve klachten, in de war zijn, het horen van stemmen, problemen met het verwerken van schokkende gebeurtenissen uit het verleden en opzettelijke zelfverwonding. Het komt voor dat de stoornis zich eerst presenteert met bijvoorbeeld een eetprobleem of een depressie en dat pas later duidelijk wordt dat het om een borderlinestoornis gaat. Ook als de diagnose eenmaal gesteld is, blijkt dat er vaak nog andere psychiatrische aandoeningen kunnen worden vastgesteld, zoals depressie, angststoornis en posttraumatische stress-stoornis. De diagnose is dan ook niet zo eenvoudig te stellen. Dit moet gebeuren door een psychiater, na zorgvuldig onderzoek. Er zijn in Nederland 150.000 tot 200.000 patiënten met een borderlinestoornis, meer vrouwen dan mannen. De stoornis komt meestal in volle omvang tot uiting aan het begin van de volwassen leeftijd, tussen het zeventiende en vijfentwintigste levensjaar. Het is ook mogelijk dat er al in de kinderjaren voortekenen te herkennen zijn die gedeeltelijk lijken op de stoornis op de volwassen leeftijd. Nadat de eerste verschijnselen zijn opgetreden volgen nogal eens diepe dalen met ernstige crises en vele hulpverleningscontacten.
Je bent op de hoogte dat steroiden gevoelens en emoties enorm kunnen versterken, vooral bij hen die er gevoelig voor zijn?
Wanneer iemand maatschappelijk vastloopt omdat opleidingen, werk en relaties telkens weer mislukken, kan het zijn dat deze persoon lijdt aan een borderline persoonlijkheidsstoornis, oftewel kortweg een borderlinestoornis. De mislukkingen vinden nogal eens op dezelfde wijze plaats: een zeer enthousiaste start met hooggestemde verwachtingen wordt gevolgd door teleurstelling en afhaken. Het gedrag van patiënten met een borderlinestoornis heeft vaak een ‘alles- of-niets ’ karakter. De stoornis wordt vooral gekenmerkt door sterke stemmingswisselingen en impulsief gedrag. Daarnaast kunnen zich vele andere psychische verschijnselen voordoen, zoals angsten, depressieve klachten, in de war zijn, het horen van stemmen, problemen met het verwerken van schokkende gebeurtenissen uit het verleden en opzettelijke zelfverwonding. Het komt voor dat de stoornis zich eerst presenteert met bijvoorbeeld een eetprobleem of een depressie en dat pas later duidelijk wordt dat het om een borderlinestoornis gaat. Ook als de diagnose eenmaal gesteld is, blijkt dat er vaak nog andere psychiatrische aandoeningen kunnen worden vastgesteld, zoals depressie, angststoornis en posttraumatische stress-stoornis. De diagnose is dan ook niet zo eenvoudig te stellen. Dit moet gebeuren door een psychiater, na zorgvuldig onderzoek. Er zijn in Nederland 150.000 tot 200.000 patiënten met een borderlinestoornis, meer vrouwen dan mannen. De stoornis komt meestal in volle omvang tot uiting aan het begin van de volwassen leeftijd, tussen het zeventiende en vijfentwintigste levensjaar. Het is ook mogelijk dat er al in de kinderjaren voortekenen te herkennen zijn die gedeeltelijk lijken op de stoornis op de volwassen leeftijd. Nadat de eerste verschijnselen zijn opgetreden volgen nogal eens diepe dalen met ernstige crises en vele hulpverleningscontacten.
Je bent op de hoogte dat steroiden gevoelens en emoties enorm kunnen versterken, vooral bij hen die er gevoelig voor zijn?
Ja, maar wat helpt is dat ik nu een familie en vrienden heb die altijd graag praten. Die alles of niets tja het is gewoon een feit als ik iets doe doe ik het 110% met de beste spullen die er zijn, denk bijvoorbeeld aan een koptelefoon meteen de beste ect.
Ja, maar wat helpt is dat ik nu een familie en vrienden heb die altijd graag praten. Die alles of niets tja het is gewoon een feit als ik iets doe doe ik het 110% met de beste spullen die er zijn, denk bijvoorbeeld aan een koptelefoon meteen de beste ect.
???
Heb er wat moeite mee om een koptelefoon met anabolen steroiden te vergelijken.
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment