Clomid of nolva

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clomid of nolva

Hallo luitjes,

ff een kort vraagje, voor een vriend van me. Hij doet momenteel een Deca only kuurtje (niet mijn idee, maar hij wil niets anders). Nu denk ik wel dat het toch wel zijn axis plat kan leggen op den duur. Wat zou daar tegen kunnen helpen? Nolvadex of clomid?
    Alvast bedankt.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

beide, maar als tie gevoelig is voor een deca-dick dan zal die dat hoe dan ook toch merken.
    I live to end the game

Comment

Hij zou tijdens de kuur proviron kunnen nemen.
      Na de kuur gewoon nakuren met clomid of nolvadex, beide schijnt nog beter te zijn. Ze vullen elkaar aan.

grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ja dat is waar, maar hij wil graag wat achter de hand hebben in geval van zeg maar... of zie ik het verkeerd dat beide je eigen zaakje weer helpen?

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

laat hem sowieso clomid of nolva aanschaffen, want volgens mij heeft ie dat niet liggen
          I live to end the game

Comment

Had hij al moeten hebben voordat hij met de kuur begon.

Grtz..

Comment

Zie je inderdaad verkeerd. Ze helpen achteraf je productie weer opstarten vandaar het woord nakuur.
              Als hij tijdens de kuur last krijgt van een deca-dick zal hij niet veel aan clomid of nolva hebben.

Comment

Heb het topic ff verplaatst. Hoewel het geen AS is stond het onder voeding niet op zijn plek.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Oeps, had niet in de gaten dat hij bij voeding stond.

Dacht dat er wel redelijke bijwerking mogelijk waren bij Clomid of heb ik dat mis?
                  Welke hoeveelheden zijn gebruikelijk en hoelang na je kuur kun je het het beste pakken?

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

eerste dag 300mg verdeeld over 2x dan 10 dagen 100mg en dan 10 dagen 50mg.
                    Vervelende bijwerking van clomid is dat je er erg depri van kan worden. En als je nog geen last heb van acne kan het met clomid nog komen.
                    De voorkeur van de meeste gaat uit naar nolva. omdat het minder bijwerkingen heeft.
                    Een combi is nog beter. Nolvadex en clomid hebben beide een andere werking. En vullen daardoor elkaar goed aan.

Grtz.
                    .

Comment

Ik zeg: proviron gaan nemen als de deca-dick in zicht komt (of eerder) en als nakuur nolva of een combi van nolva met clomid.
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X