In februari heb ik een winstrol only kuurtje gedaan en ben nu aan het nadenken over een inject kuur.
Mijn doel is om droge massa aan te zetten
( door middel van clean te eten en alleen complexe carbs en geen zout )
ik ga voor de aesthetic look
mijn huidige fysiek is 1.83m 82kg 8.2% ( vvm 75kg )
wat zou een goede kuur zijn om droge massa aan te zetten?
ik had zelf het idee om een test e only kuur te doen en niet te hoog te doseren zodat ik kan kijken hoe ik hierop reageer, ervaren gebruikers om mij heen zeggen dat dit voldoende is voor de eerste inject cycle.
Kuur
1 t/m 10 test e 250 e7d (of een tweede vial halen en de eerste 2 weken frontloaden op 500 en door trekken naar 12 weken)
13 t/m 14 20mg nolva ed
of
1 t/m 8 test e 250 e5d (of een tweede vial halen en doortrekken naar 12 weken)
11 t/m 12 20mg nolva
Voeding
ik weet precies wat mijn onderhoud is en ben van plan om vanaf de eerste inject de voeding 100 kcal per week te verhogen totdat ik zie dat ik vet aankom.
Training
ik doe 4x pw krachttraining, is het in een kuur beter om veel dropsets en leegpomp sets te doen?
Mijn doel is om droge massa aan te zetten
( door middel van clean te eten en alleen complexe carbs en geen zout )
ik ga voor de aesthetic look
mijn huidige fysiek is 1.83m 82kg 8.2% ( vvm 75kg )
wat zou een goede kuur zijn om droge massa aan te zetten?
ik had zelf het idee om een test e only kuur te doen en niet te hoog te doseren zodat ik kan kijken hoe ik hierop reageer, ervaren gebruikers om mij heen zeggen dat dit voldoende is voor de eerste inject cycle.
Kuur
1 t/m 10 test e 250 e7d (of een tweede vial halen en de eerste 2 weken frontloaden op 500 en door trekken naar 12 weken)
13 t/m 14 20mg nolva ed
of
1 t/m 8 test e 250 e5d (of een tweede vial halen en doortrekken naar 12 weken)
11 t/m 12 20mg nolva
Voeding
ik weet precies wat mijn onderhoud is en ben van plan om vanaf de eerste inject de voeding 100 kcal per week te verhogen totdat ik zie dat ik vet aankom.
Training
ik doe 4x pw krachttraining, is het in een kuur beter om veel dropsets en leegpomp sets te doen?
Comment