Mutant gear.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Pic-20151009-002.jpgHalle bodynet.Ik ben hier nieuw.Na drie jaar ga ik terug een kuurtje doen.Ik wou een klein beetje advies van jullie.Er is mij mutant gear aangeboden en met dit merk totaal gaan ervaring.Sommige zeggen goed spul te zijn.Sommige vinden het dan minder.Vroeger generic genomen.Je vind er ook zeer weinig van informatie van mutant Gear.Ik ben nu al een week bezig met injecteren.Geeft er iemand ervaring met de resultaten ervan mutant Gear?En hoeveel is er raadzaam om te injecteren?Super series heb ik nog nooit gedaan deze van 400mg Vriendelijke groetjes

Comment

Waarom zijn mensen die kuren altijd zo dom?
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Heel mooi advies van jeTop forum

Comment

Originally posted by Fred069 View Post
          Heel mooi advies van jeTop forum
          Als je twijfelt doe je het niet, heel simpel. Zorg gewoon voor een degelijke leverancier, dit zijn vrij serieuze dingen aangezien je het met een naald in je lichaam gaat injecteren. Laat zoiets nooit van een foto'tje op een forum afhangen.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Naja in dit geval wel slim dat hij het wel doet. .
            Wegleiden dat spul en een fatsoenlijk merk kopen.
            Dat er überhaupt nog mg wordt aangeboden..

Comment

Nogal tegenstrijdig met mijn eerste post in dit topic maar mg begon leuk maar al snel werd het bende

Comment

Laat het zo zeggen dat mg gewoon niet aan te raden is.Ja mijn vorige kuur was golden gear die vond ik wel goed.Ik wou eens iets nieuw.Omdat vele zeggen golden gear ongedoseerd zou zijn.Thanks in ieder geval.Als ik na 4 weken geen resultaat haal dan stop ik.

Comment

had dan ultimate pharma geprobeerd.

succes

Comment

Dank je maat EP kan ik ook hebben ne maat van mij is daar mee bezig en vond het goed

Comment

eerst een week spuiten en dan vragen hoeveel hij moet doen
                      Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

eerst een week spuiten en dan vragen hoeveel hij moet doen

Ja kerel we zien wel Ja eigenlijk hoeveel moet je doen ?

Comment

als je overdoseerd zal de de onderdosering wel meevallen

Comment

Mutant gear.Ik heb het getest van de super series dan nog wel en is echt brol man.Is echt af te raden.Ik heb zelfs 2 maal per week 4 cc geinjecteerd en nog niets Ik ben overgeschakeld naar EP dit zal beter zijn.Je kan zo 100 potjes Mutant gear injecteren Echt af te raden dit is mensen oplichten vind ik ;-)

Comment

Eerste post en dan al met dit soort shit afkomen
                              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by mascotte View Post
                                Eerste post en dan al met dit soort shit afkomen

Dealert he.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X