Test E 750 en HCG

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Epl is kut man... hopelijk gebruik je geen GG helemaal waardeloos...

schadelijk is voor je leydig cellen: Is achterhaalde onzin wat totaal niet waar is, lees je beter in kerel

evt kickstart doen met test p om de dag prikken dat wel, maar na 1,5 week knallen en ik week 4 laten vallen.
    Een dag niet getraind...

Comment

GG zijn de meningen ook zwaar verschillend over.. De een vind het super de ander niet, mijn vorige kuur was GG en heb daar prima gains op gemaakt..Maar ik
      gebruik mijn test e van alpha pharma mijn nakuur Tamoxifen is ook van EPL ken je onderbouwen waarom dit zo slecht is? Hier zijn namelijk ook verschillende meningen over

Comment

Originally posted by Dwo69 View Post
        GG zijn de meningen ook zwaar verschillend over.. De een vind het super de ander niet, mijn vorige kuur was GG en heb daar prima gains op gemaakt..Maar ik
        gebruik mijn test e van alpha pharma mijn nakuur Tamoxifen is ook van EPL ken je onderbouwen waarom dit zo slecht is? Hier zijn namelijk ook verschillende meningen over
        Franky zegt niet zomaar dat GG waardeloos is,

Als jij 1kg kipfilet koopt hoop je niet dat ze 600gram erin verpakt hebben

Comment

De gene die in het laatste heeft gezegd dat gg goed is moet ik nog tegenkomen... Epl is van dezelfde makers als gg.
          Hard work, beats talent.

Comment

als ik jou was zou ik gewoon gaan stacken

Comment

Ik zet nu 2x 400 IU p week maar ballen krimpen toch.. Iemand suggesties ?

Comment

Originally posted by erjede View Post
                De gene die in het laatste heeft gezegd dat gg goed is moet ik nog tegenkomen... Epl is van dezelfde makers als gg.
                meen dat een jaar of 3 terug vele mensen aan de gg en epl zaten als 1 van de beste ug's door gekloot met batches en betere "brouwers" is inmiddels iedereen zowat over op hg of de nieuwe UP waar vele goede verhalen over binnen komen.

@dwo
                misschien toch 500 iu 2x pw zetten.

Comment

400 iu eod

HG is ook tyfusveel fake in omloop momenteel, ikzelf vind up top, maar ep doet het ook goed en zijn ook wat merken die ik via amerika haal die zijn ook goed.

Comment

Wanneer ik nu dan 2x 500 IU zet en t zou werken.. Zouden ze dan ook weer groter moeten worden?

Comment

Staat toch niet 2x500 iu.... maar om de dag 400 iu zetten....
                      Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                        meen dat een jaar of 3 terug vele mensen aan de gg en epl zaten als 1 van de beste ug's door gekloot met batches en betere "brouwers" is inmiddels iedereen zowat over op hg of de nieuwe UP waar vele goede verhalen over binnen komen.

@dwo
                        misschien toch 500 iu 2x pw zetten.

Originally posted by quibus View Post
                        400 iu eod

HG is ook tyfusveel fake in omloop momenteel, ikzelf vind up top, maar ep doet het ook goed en zijn ook wat merken die ik via amerika haal die zijn ook goed.

UP is de budget-line van EP. Inhoud is exact hetzelfde alleen de verpakking is anders, en de prijs.

Originally posted by Dwo69 View Post
                        Wanneer ik nu dan 2x 500 IU zet en t zou werken.. Zouden ze dan ook weer groter moeten worden?

Je zet 2x 400iu per week en je hebt nog steeds atrofie? hoe bewaar jij je hcg? het is namelijk max twee weken goed in de koelkast en ca. 12 weken in de vriezer...
                        Tevens bij het mengen van de hcg en bac.water, niet direct op de poeder spuiten! Daar gaan de peptide kapot van.

Comment

Ik betaal voor beide evenveel me bloedwaardes zij bij up hoger dan bij ep.
                          met dezelfde milliliters, heb meerdere test gezien en koop beide vrij dicht op de bron.
                          En ze verkopen beide de ander niet sterker nog de ene wist niks van de ander.
                          maar goed ik vind beide merken goed zoals ik zei.

Comment

bullshit bugetline... verhouding zijn duidelijk anders dan ep... klopt inkoop van ep is gewoon ronduit slecht
                            Een dag niet getraind...

Comment

Ik bewaar het in de vrieZer.. En jaa heb nog steeds verkleining bij 2x 400 IU ii ga 2x 500 IU proberen nu

Comment

Zouden ze dan ook weer groter moeten worden als ik nu 2x 500 IU doe en het werkt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X