Advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies

Goedenavond,

Ik ben van plan om een kuurtje te nemen en zou graag willen weten of ik het goed doe.
    Tips en advies heel erg welkom. Ben benieuwd naar de meningen, je hoort wel veel verschillende verhalen....

Zelf doe ik kickboksen
    87 kilo

Doelstelling meer spierkracht.
    Streefgewicht rond de 90/92 kilo

Nu ben ik van plan de volgende kuur voor 8 weken te nemen:

Test P 100 mg
    Deca NPP 100 mg
    + nakuur
    Om de twee dagen zetten

Is dit een goede kuur als je op een hoge intensiteit traint?

Ik hoor wel, alvast dank!

Voor 5 kg? Belachelijk!
    Je wilt spierkracht, en niet een lichaam wat niet snel is. Nandrolon maakt je traag, dus die kies je niet.
    De korte esters zie ik ook geen nut in.

Kies voor langere esters, zoals bv een Enanthaat. Word je ook geen speldenkussen.
    Daarbij zet je het langer, en kies je als bij-stof iets wat je meer uithoudingsvermogen geeft en toch spiermassa bouwt... Wat?.... Boldenon (Equipoise)...

Maar nogmaals, voor die luttele 5kg, duwde ik geen kuur in mn lijf..

Comment

Bedankt voor je reactie!

Ik dacht dat Nandrolon juist wel goed was voor herstel en voor duursport! Ik kan me nog goed herinneren dat voetballers Davids, Stam en de Boer gepakt werden op Nandrolon. Maar dat even ter zijde.

Ik ga eens kijken naar Boldenon, tnx

Comment

Originally posted by Luda View Post
        Bedankt voor je reactie!

Ik dacht dat Nandrolon juist wel goed was voor herstel en voor duursport! Ik kan me nog goed herinneren dat voetballers Davids, Stam en de Boer gepakt werden op Nandrolon. Maar dat even ter zijde.

Ik ga eens kijken naar Boldenon, tnx

Even ter zijde:je weet toch wel dat dat verhaal van de voetballers iets anders in elkaar stak?
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
          Even ter zijde:je weet toch wel dat dat verhaal van de voetballers iets anders in elkaar stak?
          Je bedoelt denk ik dat ze het niet bewust binnen hebben gekregen ofniet?

Wat ik weet over nandrolon is dat "Nandrolon'' een anabole steroïde, die vooral andere sporten zoals atletiek, gewichtheffen en wielrennen wordt gebruikt. Maar in de wielrennerij het niet gangbaar, omdat nandrolon veel te makkelijk op te sporen is. Sporters gebruiken nandrolon omdat ze dan sneller herstellen van grote krachtsinspanningen. Nandrolon werkt vooral positief op de lange spiervezels.

Daarom dacht ik een goed combinatie voor vechtsport.

Comment

brb AAS die differentieren tussen de lengte van spiervezels.
            Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X