Primobolan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Primobolan

Ik wil op korte termijn beginnen met een primo only kuur. Echter, nu hoor en lees ik dat er heel moeilijk aan echte primobolan te komen is ivm de hoge kosten om het te maken.

Kan iemand bevestigen of ontkrachten dat het merendeel van de primobolan nep is? Zijn er ook labtesten van bepaalde merken bijvoorbeeld? Ik kan ze niet vinden.

Mja, hoor van veel mensen dat het erg weinig bang for your buck is. Maar waarom primo only, alleen vanwege de sides?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Primo sluit perfect aan bij mijn doelen en mijn huidige fysiek. Weinig tot geen sides is natuurlijk een groot voordeel.

Heb je (goede) ervaring met een bepaald merk primo?

Comment

Weinig tot geen sides; het doet ook weinig tot niks.
        Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Het is natuurlijk heel makkelijk om te zeggen dat het weinig tot niks doet, maar misschien komt dat wel doordat er bijna geen echte primo op de markt is.

Ik ben benieuwd of er toch mensen zijn hier die ervaring (of labtesten) hebben met primo van een bepaald merk want het gaat mij er dus om of er uberhaupt echte primobolan in nederland te krijgen is.

Comment

Ja bestaat, van Bayer. Maar vraag jezelf dan ook af of het de +- 9 euro per 100mg wel waard is.
            Zet jij er 600mg van weg, wat je zal moeten wil je er iets van merken..
            +-54 euro per week aan spul (medicijnen) wat eigenlijk geen reet doet?
            Dus kun je mg/mg wel iets beters nemen.
            Only vind ik het niets voor een kerel!

Comment

Het geld is niet zozeer een probleem. En het is ook niet mijn bedoeling om zo groot mogelijk te worden. Ik vind bijvoorbeeld de waterretentie een enorm minpunt.

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van wat deze meneer te zeggen heeft over primobolan. Vast allemaal onzin..

https://youtu.be/MaI8m1jPlL8

Comment

In Nederland is alleen troep.
                Hier zet ook iedereen 1000mg terwijl de oude lifters in mijn gym zweren bij 2ml originele primo.
                Als je dus echte wilt waar ze in us helemaal gek op zijn moet je ff kijken op US verkoop site.
                Op www.eroids.com worden de beste site en scammers gereviewed
                Kijk daar eens op.

Comment

Thanks quibus

Comment

Pak dan beter bold.. ook geen vocht en werk veel beter en stuk goedkoper enz enz enz weinig side
                    Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by kapiteinjan View Post
                      Het is natuurlijk heel makkelijk om te zeggen dat het weinig tot niks doet, maar misschien komt dat wel doordat er bijna geen echte primo op de markt is.

Ik ben benieuwd of er toch mensen zijn hier die ervaring (of labtesten) hebben met primo van een bepaald merk want het gaat mij er dus om of er uberhaupt echte primobolan in nederland te krijgen is.
                      Misschien komt het wel doordat primo gewoon weinig doet relatief aan andere AAS.
                      Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by kapiteinjan View Post
                        Het geld is niet zozeer een probleem. En het is ook niet mijn bedoeling om zo groot mogelijk te worden. Ik vind bijvoorbeeld de waterretentie een enorm minpunt.

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van wat deze meneer te zeggen heeft over primobolan. Vast allemaal onzin..

https://youtu.be/MaI8m1jPlL8
                        250 test E - 250 primo 6 tot 12 weken. zal je niet tegenvallen.

Bold only is leuk alleen 0.0 libido

Comment

test/primo wordt door cools op dbb ook aangeraden als je gyno gevoelig bent.

Comment

Originally posted by imation View Post
                            250 test E - 250 primo 6 tot 12 weken. zal je niet tegenvallen.

Bold only is leuk alleen 0.0 libido
                            Bold moet je gewoon veel van zetten, je kan het ook voor trt gebruiken als je zou willen..

Originally posted by zapdis View Post
                            cools is een retard, soort dynatwix van de roids

Comment

Originally posted by zapdis View Post
                              klopt dat komt omdat de verhouding oestrogeen /Androgeen goed is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X