Ultimate Pharma test en boldenon 300

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ultimate Pharma test en boldenon 300

Goedemiddag heren,

Ik heb een vraag over test en boldenon van ultimate pharma.

Deze zouden 300mg per ml moeten bevatten, echter voel ik veel minder gains en effecten dan in mijn vorige kuur met bold van pmp en test van galaxy.

Vorige kuur met minder mg per week veel meer effect dan nu met de ultimate pharma.

Zit nu in de 5e week en voel kracht afnemen ipv toenemen, eerste 4 weken dbol malay tiger op 40mg per dag en heb het gevoel dat alleen de dbol heeft gewerkt. Ben zeker een cm biceps omvang kwijt en voelbaar minder kracht, ook geen sides zoals aderen en acne etc wat ik vorige kuur wel had. Vorige kuur gainde ik 1 kg per week ong en nu nog niet de helft.

Eten en trainen is zelfde als vorige kuur zij het niet meer.

Ligt het aan het merk? Zit ik nog te kort in de kuur om echt gains te krijgen/merken?

Batch up2435 exp 09-18 Bold
    Batch up2430 exp 11-18 Test E

Neem per week 1,5ml test en 1,5ml bold verdeeld over 2 spuiten, iedere 3 dagen 1.

Ben aan het twijfelen om deze gear te dumpen en over te gaan op alpha pharma op aanraden van mn kameraad die op alpha zeer goed gaat.

Graag advies, alvast bedankt!

dus je zit op 1050mg test en 875mg bold /week, moet je idd wel al wat van merken
    was die vorige kuur je eerste kuur of wat?
    kan ook komen dat je minder gaint omdat je nu dichter bij je natuurlijke max zit dan bij je vorige kuur.

Comment

450 test en 450 bold ... niet ?
      Per week 1.5 ml van elk ...

Comment

klopt christof, 450mg van ieder pw.

Nee niet de eerste kuur, dat was mn 2e kuur dit mn derde

Kan je met een ander middel meer bereiken dan je natuurlijke max of blijft dat lastig?

Voelde me de vorige kuren ook veel sterker en fitter, kon meer kilos pakken etc...

Comment

1,5ml test-e van 300mg e3d= 450mg
          450:3 =150mg per dag= 1050mg per week

Je gear zou ondergedoseerd kĂşnnen zijn, lees op andere fora laatste tijd iets negatievere verhalen over up.

Over je natuurlijke max, daar kan je alleen overheen gaan en blijven als je aas BLIJFT gebruiken, dus niet off gaan. Voor de rest kan hgh je limiet ook verhogen. Miss kun je bij een volgende kuur tren toevoegen, is toch het meest potente middel.
          Last edited by zapdis; 15-02-2016, 00:57.

Comment

Ik kan dit bevestigen. UP is niet meer wat het geweest is!

Comment

Nog meer ervaringen met dit merk? Sta op het punt het zelf te halen namelijk..
              "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Ik heb 2x gekuurd, beide keren met dit merk en het deed wel gewoon zn ding. Test only en test/primo. Lees alleen dat het nu wat minder is, kan een slechte badge geweest zijn natuurlijk. Wil binnenkort ook weer een nieuwe beginnen maar ben nu zeer aan het twijfelen om niet eens een ander merk te proberen, maarja welke zijn nog wel te vertrouwen dan?

Comment

Denk dat je bold een beetje aan de lage kant is, voor optimale werking daarvan moet je zeker op 800 Mg per week zitten en de eerste 2 weken kickstart van 1500 Mg test is ok, denk dat Alpha of primus Ray een veel beter merk is dan UP

Comment

Originally posted by zapdis View Post
                    Ik heb 2x gekuurd, beide keren met dit merk en het deed wel gewoon zn ding. Test only en test/primo. Lees alleen dat het nu wat minder is, kan een slechte badge geweest zijn natuurlijk. Wil binnenkort ook weer een nieuwe beginnen maar ben nu zeer aan het twijfelen om niet eens een ander merk te proberen, maarja welke zijn nog wel te vertrouwen dan?
                    Mijn batch was laag in de 2000. Iets van 2060(61). Dus is gezien TS zijn batch is dit al een tijdje aan de gang. Ook een maat van mij op tren test van UP na 5 of 6 weken bloedtest gedaan. Zijn Test waardes waren 12nmol. Normaal voor een non-user dus!

Maar ik wil hier geen woorden meer aan vuil maken.

Comment

er is 1x een batch test geweest die niet goed was. die is zoveel mogelijk terug gehaald.
                      heeft jou dealer dat niet gedaan zou ik is een andere zoeken.

Comment

Ik neem 1,5ml over 2 spuiten verdeeld, dus 450mg per week. Ik mix 0,75ml bold met 0,75ml test.

Wel balen dat de kwaliteit zo slecht is van UP, wat voor troep heb ik dan ingespoten vraag ik me dan af? :$

Neem ook 2x50mg androgel voor trt per dag.

Mis bij deze bold ook het vreetkick gevoel wat ik van de pmp wel erg voelde...

Comment

Originally posted by Beachboy View Post
                          er is 1x een batch test geweest die niet goed was. die is zoveel mogelijk terug gehaald.
                          heeft jou dealer dat niet gedaan zou ik is een andere zoeken.
                          Daarom ben ik weg gegaan. Maar dan zijn er wel een paar batches slecht geweest, want alle spullen uit 2015 was bagger! Maar zit nu op PRL (trt) en dit heeft mij een betere libido gegeven dan UP op 900mg test.

Comment

Originally posted by Markie13 View Post
                            Daarom ben ik weg gegaan. Maar dan zijn er wel een paar batches slecht geweest, want alle spullen uit 2015 was bagger! Maar zit nu op PRL (trt) en dit heeft mij een betere libido gegeven dan UP op 900mg test.
                            Wat lul je nou slap man 50 procent ofzo van het forum die kuren zitten op up en hoor je mensen klagen? Merkt wordt zeker weer te groot en dan komen er weer haters he van andere merken
                            Een dag niet getraind...

Comment

Ik had grote verwachtingen van UP na het lezen van diverse fora maar mij valt het erg tegen helaas.

Heb nu Alpha besteld, hopelijk doet die wel wat het moet doen.

Jammer genoeg is mijn poolse dealer er mee gestopt, dat was erg goeie shizzle altijd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X