Roaccutane tijdens kuur ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Roaccutane tijdens kuur ?

Hai , me voorstellen had ik eerder ook gedaan maar omdat ik weinig reageer zal ik dat nog eens kort doen
    leeftijd 41 inmiddels 5-6 jaar trainings ervaring
    1.71 mtr.
    huidig gewicht 75 ongeveer 13-14 % bfat.
    was voor me bulk 69 kg 8% bf.
    voor wie het interresant vindt ooit eens gemaxed
    bench 140
    deadlift 190
    squat 130 of zo
    Ter zake ik wil binnekort een kuur pakken Sustanon only 400-500 mg per week , verder gebruik ik geen orals of zo. maar de laatste keer dat ik dat deed kreeg ik na afloop veel last van acne schouders, rug en borst zat onder heb toen aan de roccutane gezeten 20mg pdag , bij 10 mg pdag verergerde het en 20mg ging goed.
    Nu heb ik heel wat fora afgestruind maar kan niet echt recente ervaringen vinden waarbij er gekuurd werd met roa eod ,of zo erbij ter voorkoming van een acne uitbarsting.
    Ik snap dat acne erbij hoort als je kuurt maar zou het kunnen om roa te nemen tijdens je kuur op 10 mg eod of zo om zo een uitbarsting te voorkomen?

wat zijn jullie ervaringen hiermee ?

Hallo

flinke bench!

lijkt me niet verstandig.
    roaccutane is een heftig middel.
    en is het ook geen preventief middel.

roaccutane zou ik echt als laatste redmiddel gebruiken.

na de kuur en roaccutane ook last van depressies/down?
    Chaka Chaka Boy

Comment

Zink, vitamine b5 en biergist daarnaast eventueel zonnebank en scrubbies, niet meteen aan de roa, kan in de meeste gevallen overigens prima als je alleen injects gaat gebruiken, maar veel mensen krijgen last van vermoeidheid, pijn in de spieren etc etc.

Comment

Ik neem zowiezo al extra zink , en gebruik scrubbies ,maar dat helpt niet echt bij me vandaar dat ik aan de roa moet.
        vroeger ook gebruikt niet Aas gerelateerde acne.
        gebruikelijke bijwerkingen droge huid , spierpijn algehele vermoeidheid.
        en beetje down het is geen pretje idd.
        Net wat tommy zei het is geen preventief middel , dus ik twijfel vandaar.

Comment

squat 130kg en bench 140kg, die squat moet sowieso omhoog ben je later pas benen beginnen trainen?
          Snap eerlijk gezegd niet waarom mensen op zo een leeftijd een kuur starten, wat is eigenlijk de reden dat je wilt beginnen met kuren als ik vragen mag.

Comment

Originally posted by Killit View Post
            squat 130kg en bench 140kg, die squat moet sowieso omhoog ben je later pas benen beginnen trainen?
            Snap eerlijk gezegd niet waarom mensen op zo een leeftijd een kuur starten, wat is eigenlijk de reden dat je wilt beginnen met kuren als ik vragen mag.

Je raadt nu in 2 topics kuren af , terwijl dat niet de vraag is.
            Prima hoor, dat jij er zo over denkt.
            Het heeft alleen totaal geen nut.

Ps: laat mij maar 130 kg squatten als ik 140 kg kan benchen.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

klopt inderdaad haha ben echt laat begonnen met benen trainen maar goed wordt hard aan gewerkt.

Comment

Originally posted by Killit View Post
                Lijkt me verstandiger om later een kuur te pakken dan er op je 17e ermee te beginnen.
                Voor wat het waard is, iedereen heeft zo zijn eigen redenen om een kuur te nemen,boeit me ook eigenlijk niet zo zeer waarom iemand het doet, zolang die maar weet waar die mee bezig is.

Comment

Met oog op je vorige post en uitleg, dan ja, kan je prima roa naast je kuur laten lopen over het algemeen, zou voor de kuur al beginnen en tot na je na kuur nog doorgaan. Veel mensen krijgen acne uitbraak in de nakuur.

Comment

Originally posted by fanta View Post
                    klopt inderdaad haha ben echt laat begonnen met benen trainen maar goed wordt hard aan gewerkt.
                    Als je de squat maar niet te snel gaat verhogen tijdens je kuur -> blessures

Comment

Originally posted by db96 View Post
                      Met oog op je vorige post en uitleg, dan ja, kan je prima roa naast je kuur laten lopen over het algemeen, zou voor de kuur al beginnen en tot na je na kuur nog doorgaan. Veel mensen krijgen acne uitbraak in de nakuur.
                      En dan een maand van te voren beginnen op 10 mg per dag of eod of zo ,tot en met na de kuur ?

Comment

Ik lees net dat je acne uitbraak gehad hebt van orals? Dbol?

dan zou ik 2x goed nadenken over sustanon.
                        En ik snap je met roa, begrijpelijk

maar je slikt nu ook geen bloedverdunners en andere hartkwaal medicatie voor
                        preventief gebruik.
                        Chaka Chaka Boy

Comment

Originally posted by tommyzz View Post
                          Ik lees net dat je acne uitbraak gehad hebt van orals? Dbol?

dan zou ik 2x goed nadenken over sustanon.
                          En ik snap je met roa, begrijpelijk

maar je slikt nu ook geen bloedverdunners en andere hartkwaal medicatie voor
                          preventief gebruik.
                          Nee was van Sustanon only kuur ,opzich was ik tevreden over de kuur van begin tot eind (10 weken),gelukkig geen blessures niet teveel vet geen Gyno en bloed was ook allemaal netjes, herstel ook.
                          Maar de acne viel dus tegen ,voor herhaling vatbaar maar dan het liefst met zo min mogelijk acne.
                          dus vandaar me zoektocht een beetje.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X