Clen + anavar(?)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clen + anavar(?)

hey mensen

in februari begonnen met cutten, 12 weekjes nu voorbij, aardig wat resultaat gehaald maar krijg het laatste vet daar onder aan m'n buik niet weg... Duss zat te denken om dat weg te krijgen met clen. Aangezien ik nooit anabolen gebruikt heb heb ik dus het liefst alleen clen omdat dit geen steroïede is maar een beta agonist. Hierbij had ik dus twee vragen.
    Ik weet dat je clen maar 2 weken kan gebruiken en je de dosis moet opbouwen. Maar is het aan te raden om clen only te doen? Of komt hier veel verlies in massa bij kijken? (daarom dacht ik aan anavar of misschien winstrol) De uiteindelijke vraag is dus wat raden jullie aan of adviseren jullie?

grtz

Geen clen vooral. Mijns inziens beter efedrine dan. Minder kans op gierende hartkleppen. Geen onhandige dosisstapeling.
    Of anavar ernaast noodzakelijk is, waarschijnlijk niet. Is het er lekker naast? Dat waarschijnlijk wel.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

OKee thanks! En waarom raad je clen af?

En als ik voor efedrine ga, dan gewoon met eca stack neem ik aan?

Comment

Gierende hartkleppen met name. Althans, correcte term is vasospasmen van coronaire arteriën. Er zijn gevallen beschreven van hartaanvallen door clen.

Eca mag. Aspirine heb ik nooit zo begrepen, logischer vind ik de ecy(ohimbine), maar die laatste is ook niet echt bewezen of iets dergelijks. Belangrijkste component is de efedrine. Cafeïne stapelt waarschijnlijk wel (synergetisch effect mogelijk), maar mijns inziens geen voorwaarde.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Wat ik gelezen heb is dat yohimbine alleen zorgt voor verminderde eetlust? Wat natuurlijk mooi meegenomen is, maar ben gedisciplineerd genoeg om alleen te eten wat ik mag eten.

En over die aspirine, volgens mij heeft dat te maken met het hart. Tenminste dat heb ik ooit ergens gehoord, een aspirine per dag is goed voor het hart.

Maar bedankt voor je input! Ga de clen heroverwegen en dan misschien toch maar eca

Comment

Hoe hoog is je vetpercentage momenteel?
            Om Clen of Efedrine te nemen bij een vetpercentage van >14%, is een beetje zinloos imo.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Gierende hartkleppen met name. Althans, correcte term is vasospasmen van coronaire arteriën.

Beetje offtopic, maar weet jij ook de correcte term voor rammelende eierstokken?
              Dat doet het altijd wel goed in de kroeg, medische termen.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik zou ovaria samba willen introduceren voor dat fenomeen.

Aspirine is goed voor het hart in zoverre dat het de kans op stolsels verlaagd. Zinnig dus als je verhoogde kans hebt, bijvoorbeeld bij atriumfibrilleren. Buiten dat, zie ik het nut niet.

sigpic

Comment

Gwn EC stacken dan. Caffeïne versterkt kennelijk het effect van ephedrine. MAAR het verhoogt je metabolisme maar met max 5%. Dat is dus vrij weinig en, zoals rain al zegt, niet echt nuttig. Ik zou het vooral met je voeding oplossen op dit vetpercentage. Wellicht de EC achter de hand houden voor wanneer het echt zwaar wordt.
                  Ik doe een gok

Comment

Is toch echt voeding. Het laatste stukje
                    Eca voor de vetverbranding en anavar als eiwitspaarder. Klinkt in theorie goed
                    Kijk wel ff of je t5 of t6 besteld in t6 zit nog de dmaa pwo shit xd

Comment

Aight thanks guys!
                      Klopt wat jullie zeggen, overal staat ook dat het mooier klinkt dan dat het is. Maar wou het proberen voor de laatste 2-3 procentjes. Stats nu zijn 86 kg met vp van ongv 10 met 1.84. Het probleem is gewoon dat laatste beetje onder bij m'n buik. Ben bang dat ik dat vroeger verpest heb.. Ben toen ik jonger was behoorlijk dik geweest, voor dat ik ging fitnessen. Helaas gedane zaken nemen geen keer dus er nu maar het beste van maken.

Comment

Als je nog buikvet hebt, is het waarschijnlijk dat je wat hoger dan 10% staat.
                        Maar buikvet is het lastigste weg te krijgen.

Waarom zou je op 7 à 8 % willen staan, ervanuitgaande dat je wel op 10% staat?
                        10% is toch perfect om de zomer door te komen.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Heb het laten meten met een huidplooimeter bij een sport arts. Neem aan dat hij het wel redelijk goed heeft?

Maar het is gewoon echt alleen het randje bij mijn navel, het is niet echt vet ofzo maar alleen daar komen de buikspieren niet goed door, lijkt net of ik maar 4 buikspieren heb zeg maar.

En waarom ik zo laag wil, dat was gewoon mijn doelstelling. Wil nooit meer boven de 14% bf komen. NOOIT. En met 8% heb je nog mooi wat marge om langzaam weer wat te clean bulken voor de zomer. Dan loop je daar met 10% rond met een beetje geluk
                          Last edited by benniesmitters; 08-05-2016, 11:40.

Comment

Sowieso, als je acht % wilt, go for it mate.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Sowieso, als je acht % wilt, go for it mate.
                              Dat ook.

Maar als ik moest kiezen tussen een zeer nette 10% zonder hulpmiddelen of 8% mbv clen(-zooi) , zou de keuze erg makkelijk zijn.

En nee…. Ik ben geen aas (of andere hulpmiddelen) hater.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X