help

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• help

beste vrienden
    ik ben juist begonnen met trainen en zou graag op kortst mogelijke tijd een enorme spiermassa op bouwen wie kan mij helpen wat moet ik eten en innemen ik heb iets gehoord van winstrol.
    help aub
    groetjes mario

de nieuwe lay out maakt het er niet beter op hierzo.
    elke dag weer van deze zeer gewenste posts :/
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik zou me gewoon helemaal lek prikken en slikken met alles wat je maar kan vinden, krijg je vast een hele grote prostaat van.
      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Hahahahhahah een tijd niet geweest en er zijn idd nog steeds mensen die denken dat ze binnen 1 maand Arnold zijn hahahahahahahah

Ga je er eens in verdiepen en dan kom je maar terug mannetje.....
        !Use my shit and feel the power!

Comment

Hee D-men, alles goed?

On-topic:

Zo snel mogelijk spiermassa opbouwen, slechte instelling.
          wij zien zulke mensen dan ook als zomersporters
          In de zomer er mooi bij willen lopen en voor de rest maakt het niks uit.

Probeer je spiermassa eerst normaal op te bouwen, dan behoud je het ook langer.

Dus eerst een hele tijd trainen, eten , rusten.
          Als je net begint met deze sport, gaat het juist in het begin heel snel met je spieren.
          Je moet gewoon heeeeel veeeeeeel geduld hebben.
          Die jongens (ook van hier) die zo mooi groot gespierd zijn, hebben er meer voor moeten doen dan alleen maar een spuitje of een pilletje nemen.
          het lijkt allemaal makkelijk, maar zelfs aan de as moet je nog strikt aan alles houden.

Dus eerst een mooi voedingsschema en een mooi trainingschema opstellen

Er staat zat info op deze site, lees je lekker in.
          Kom dan met vragen, we helpen graag.

Ga niet zomaar aan pilletjes en poeders denken, zijn geen wondermiddeltjes.

Je spiermassa komt voor 70% uit je voeding
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Het volgende is niet eens lullig bedoeld dus probeer het als opbouwende kritiek op te vatten...

Als je deze houding vol blijft houden ben je binnen een paar maanden weer gestopt met trainen en een teleurstelling rijker.
            Je wilt het liefst zonder veel moeite zo snel mogelijk groot worden en je wilt ook nog zonder veel moeite verteld worden wat je daarvoor moet doen.
            Als je niet bereid bent zelf het werk te verzetten zul je NOOIT groot worden!

Vergeet het slikken of spuiten van wat dan ook en ga je eerst eens ergens in verdiepen, alleen al op dit forum kun je enorm veel leren. Je zult al lezend snel zeer veel redenen vinden om van de anabolen af te blijven.
            Verdiep je in training en voeding en ga daar ook mee aan de slag, ga dus flink (vr)eten en fatsoenlijk trainen.
            Voor hulp daarbij kun je prima op dit forum terecht maar op dit soort vragen ga je geen antwoord krijgen.

Comment

Originally posted by corina
              Hee D-men, alles goed?
              Hey Corina,

Met mij gaat het wel een beetje, loopt nu in het ziekenhuis voor me schouders en me rug en nek. En hoor als alles meezit volgende week maandag de uitslag, baal echt kan niet trainen

Maar ja je moet je ergens mee bezig houden dus ga vanaf volgende week maandag me gewicht even goed naar beneden brengen. Dat thuis zitten en niets doen word je alleen maar dik van hahahahaah bier is lekker ....

Maar zie dat er niet veel veranderd is hiero, steeds de mensen die denken binnen een jaar zo breed te zijn dat ze meteen Arnold of Jay zijn..

Maar we gaan weer lekker lezen en reageren, dus jullie zullen weer last van me hebben hahahah

grtzz D
              !Use my shit and feel the power!

Comment

@D-Men: leuk dat je er weer bent, open anders ff een topic in off-topic.

@ Framar: Als je wilt weten wat je moet eten om te groeien kun je terecht in het onderdeel Voeding.
                Verder heb je al wat tips gehad, beter wordt het vast niet dus ook dit topic is gesloten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X