iets anders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iets anders

Wat zou de meerwaarde zijn van zo te kuren

week 1- 8 : 500 mg test enth
    week 9- 16 :1000 mg test enth
    week 16-23 : 1500 test enth

kan natuurlijk ook telkens 10 weken zijn, ik geef nu enkel het voorbeeld met test, stacken kan natuurlijk ook, ik was hier met een maat van mij over bezig,als je nu een kuur doet van laat ons zeggen 500 test per week en je geeft dat in de roidcalculator in dan zie je dat je bloedwaardes infeite niet boven de 90 uitkomen, er wordt dus veel afgebroken wat je inspuit

Grtz
    stil growing

vocht, bro, vocht.
    maar denk dat nog niemand het geprobeerd heeft, dus probeer het zou ik zeggen.
    denk datje in je eerste 8 weken je gains maakt, daarna wat meer vet/ vocht en waarsch. dat je de gains van je eerste weken beter vasthoudt. maar zie het nut er niet echt van in. dan zou ik liever in 2007 500mg doen, in 2008 1000mg en in 2009 1500mg
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Als je receptoren eenmaal verzadig zijn heeft het geen zin om meer te nemen. Plus dat je met hoge dosissen ook sneller/meer bijwerkingen hebt.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

dat is het hem juist u receptoren zijn constant in beweging laat ik het zeggen en vol kunnen die in feite nooit geraken.

Vocht, tja , als je dat niet kunt hebben moet je geen test enth nemen, waarom denk je de eerste 8 weken zal je groeien en dan niet meer, als je op dezelfde dosis blijft idd dan is de groei weg van week 8, maar omdat je nu verhoogt zal er toch een nieuwe inpuls zijn

Grtz
        stil growing

Comment

imo onzin zonder hgh

Comment

Zie er het nut niet van in. Afbouwen met test is wel een idee maar opbouwen op die manier niet.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

1tm8: ben je geil
              9tm16: supergeil
              17tm24: ben je megageil

Comment

Je vergeet week 24 t/m je overlijden bro... nooit meer geil...

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

haha

Comment

is nochthans een manier van kuren dat in amerika veelvuldig gebruikt wordt, dacht vraag het even, je moet het daarvoor geen 30 weken doen,je kan ook 4 of 6 weken doen per verhoging.

Iedereen zegt altijd dat de groei er meestal uit is na 8 weken, op deze manier zou dat toch niet lukken,je geeft een nieuwe impuls (meer test) dan zou er toch geen stabilisatie zijn maar meer groei

Grtz
                    stil growing

Comment

krijg je niet alleen maar meer sides als je zo hard gaat verhogen .. vooral als je boven de 1000test gaat...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X