Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Spulletjes die je iets meer laten groeien dan normaal. tenminste als je op de juiste manier traint en eet. Je kan verslaaft raken aan de werking ervan. over het algemeen wordt je gespierder en sterker en het geeft de meeste mannen een goed gevoel.
Resultaat blijf je alleen houden als je goed blijft trainen en eten, maar volgens mij ook niet al het gewicht.
Nou ja zoiets eigenlijk denk ik. Ben ook niet zo'n kenner.
Wat is het?
Anabole steroïden zijn afgeleid van het mannelijk hormoon testeron. Anabole steroïden worden door sporters (bijvoorbeeld bodybuilders) gebruikt om hun prestaties te verbeteren. Gebruik wordt door sportbonden niet toegestaan. Anabole steroïden zijn alleen via de zwarte markt te verkrijgen. Er is dus geen kwaliteitscontrole. Dat betekent dat je te maken kunt krijgen met producten die niet steriel zijn. Ook is het maar de vraag of de inhoud overeenkomt met wat er op het etiket staat.
Wat doet het?
Anabole Steroïden zorgen ervoor dat spieren dikker en krachtiger worden. Het is alleen effectief als je een goed dieet aanhoudt en regelmatig traint.
Verslavingskans
Anabolen zijn lichamelijk verslavend. Na stoppen kunnen ontwenningsverschijnselen optreden zoals depressiviteit. Anabolen zijn vooral ook geestelijk verslavend.
oke dan weet ik genoeg bedankt ik denk dan dat ik het gewoon natuurlijk wil houwde zonder middeltjes dan weet ik zeker dat ik alles aan me eige heb te danke
Het is niet dat als je zulke spulltjes gebruikt je minder hard moet trainen en slechter moet eten... Ik denk zelfs eerder dat je nog beter moet opletten op wat je doet. Of heren heb ik dat verkeerd
ik heb mischien een stomme vraag mar wa zijjn nou eigenlijk anabole en wa doen ze ? raak je er verslaaft aan en blijf je het resultaat behoude ??
Grtz Tha Devil
Is géén stomme vraag kerel! Het zou pas stom zijn om er mee te beginnen zonder de enige voorkennis. Maar dat voorkom je juist door deze vraag te stellen.
De antwoorden zijn trouwens al in grote lijnen gegeven en je hebt de juiste keuze gemaakt.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment