17 jaar en mss anabolen ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 17 jaar en mss anabolen ??

hoi hoi heb ff een vraag ik ben 04 okt 18 jaar maar zou graag een een kuur anabolen nemen pillen of mss spuiten maar ik weet niet goed hoe of wat of is er mss een legaal produckt dat enorm gaint ?? plz help me met enige voorstellen ik dacht mss een pillen naposin of zoiets gelieve geen stomme reakties merci
    no pain no gain

ik zou het zeker nog NIET doen hoor, je kan (moet) nog veel gainen op jou leeftijd zonder anabolen of kuren hoor. gewoon keihard trainen en veel eten... kzou maar binnen een jaar of 4 beginnen denken aan anabolen, maar ja waarschijnlijk zal je het tog doen hé, dan wens ik je iig veel succes...

Comment

Slecht plan maar wat jij wilt.

Zou eerst eens zorgen voor een perfect voedings- en trainingsschema.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Als jij dat bent op je avater is er nog héél veel spiermassa naturel te winnen. En helemaal op jouw leeftijd, dan heb je nog hoge testosteron en groeihormoon waarden.

Post je trainingsschema en voedingsschema eens.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

idd ... ik raad het ten zwaarste af.. je hormonale stelsel in nog in ontwikkeling... Je lichaam is ongeveer pas rond je 21e volgroeid, tot die tijd veranderen en gewoon nog dingen in je lichaam waar je niet chemisch meej wil gaan fucken

Comment

klein kuurtje zou ik doen
            week 1 /20 1000mg test E
            week 1 /20 1000 mg deca
            week 1 / 40 10 iu sth
            week 21/40 750 mg trent
            week 1 /8 60mg D boll

dan moet je wel een beetje gainen denk

wat denk je nou zelf pippo je komt zowat net uit de luiers man je komt net kijken en dan al giftige zooi in je donder jassen ben je niet helemaal goed bij je paasei????

wacht maar lekker tot je een jaar of 25 -26 ben
            of je moet echte serieuse wedstrijd ambitie hebben en na je 50ste niet meer normaal wil functioneren

sorrie hoor een onzin post kon ik niet laten mijn ander kribelene te erg hahah
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
              klein kuurtje zou ik doen
              week 1 /20 1000mg test E
              week 1 /20 1000 mg deca
              week 1 / 40 10 iu sth
              week 21/40 750 mg trent
              week 1 /8 60mg D boll

dan moet je wel een beetje gainen denk

wat denk je nou zelf pippo je komt zowat net uit de luiers man je komt net kijken en dan al giftige zooi in je donder jassen ben je niet helemaal goed bij je paasei????

wacht maar lekker tot je een jaar of 25 -26 ben
              of je moet echte serieuse wedstrijd ambitie hebben en na je 50ste niet meer normaal wil functioneren

sorrie hoor een onzin post kon ik niet laten mijn ander kribelene te erg hahah

LOL !! Vergeet de slin niet ! PWO en sóchtends
              Alias Homer Simpson ...

Comment

Eerst natural blijven trainen, gezonde voeding en als je dan op een plateau zit dat je niet meer groeit (rond 25/26 bijv) evt gaan denken aan een kuurtje. Als je nu al gaat kuren is er geen weg meer terug. Je raakt mss in een dip na de kuur en je resultaten zullen nooit zo zijn als tijdens de kuur, dus dan pak je nog een kuur. Visiueuze circel dude...
                Supplementen voor nu: shakes, creatine.
                Just my 2 cents

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

1 simpel antwoord... NIET DOEN

ten eerste ..je kan nog zoooooveel meer massa krijgen met een goed schema

(voor als je t nog niet wist)
                  voeg anders dit soort dingen toe om aan te komen :
                  - eetlepels pindakaas
                  - pannekoeken met stroop (als ontbijt)
                  - pure chocola (vlokken ofzo!. maar wel puur)
                  - cashewnoten
                  - ongezoute noten mixen
                  - hoummous (= sesampastei, of neem een andere notenpastei)
                  - ham, kaas etc.
                  etc. zijn allemaal wel erg vette dingen, maar wel goed enzo!

en neem een natuurlijke weight gainer iig nog geen anabole als je 17 bent

ten tweede in de loop van tijd als je echt met bb bezig bent krijg je vanzelf dingen mee over anabolen en de soorten en maten ervan en ook de voor en nadelen.

Doe het rustig aan en leer er eerst wat meer over kennen, en geef je lichaam eerst is de kans alles op een natuurlijke wijze te doen..ik bedoel je bent pas 17!

Comment

Pfff, nu snap ik m'n eigen onderschrift pas...

Kerel, met 18 jaar staat je lichaam stijf van de hormonen; testosteron, groeihormoon, alles wordt in zeer hoge mate aangemaakt. Als ik er aan terugdenk... Ik kreeg al een harde piemel als de telefoon ging...

Maar goed, als jouw training en voeding goed zouden zijn, dan moet je in een jaar zo'n 5 - 8 kilo zwaarder kunnen worden, echt waar.
                    Een kuurtje naposim terwijl voeding en training NIET goed zitten, bezorgt je hooguit 4 kilo, waarna je eigen hormonale systeem platligt. Dat is iets wat je op jouw leeftijd niet wilt, denk ik. Al die mooie strakke meiden op zaterdavond, maar jouw plasser doet een half jaar helemaal niks vanwege die 'stoere' naposimpillen... THINK about it.
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

En dit plaats je onder dagelijkse voeding??
                      Zou bijna denken dat je het idee hebt dat het niet veel meer is dan een toevoeging op je eetpatroon ofzo...

Verplaatst en de enige juiste tip nogmaals herhaald: NIET DOEN!!!!

Comment

Originally posted by Spiros View Post
                        1 simpel antwoord... NIET DOEN

ten eerste ..je kan nog zoooooveel meer massa krijgen met een goed schema

(voor als je t nog niet wist)
                        voeg anders dit soort dingen toe om aan te komen :
                        - eetlepels pindakaas
                        - pannekoeken met stroop (als ontbijt)
                        - pure chocola (vlokken ofzo!. maar wel puur)
                        - cashewnoten
                        - ongezoute noten mixen
                        - hoummous (= sesampastei, of neem een andere notenpastei)
                        - ham, kaas etc.
                        etc. zijn allemaal wel erg vette dingen, maar wel goed enzo!

en neem een natuurlijke weight gainer iig nog geen anabole als je 17 bent

ten tweede in de loop van tijd als je echt met bb bezig bent krijg je vanzelf dingen mee over anabolen en de soorten en maten ervan en ook de voor en nadelen.

Doe het rustig aan en leer er eerst wat meer over kennen, en geef je lichaam eerst is de kans alles op een natuurlijke wijze te doen..ik bedoel je bent pas 17!
                        geweldig advies

eet clean kerel maar wel hoog in je kcal en vergeet as ff geloof me dat is veel beter voor je

Comment

wist je dat je genetalien stoppen met ontwikkelen als je aan de as gaat?
                          dat betekent dus dat als je toevallig nog niet volgroeid bent in dat gebied, dat ook niet gaat gebeuren maw: nooit kindjes krijgen enzo. (de vrouw die je voldrukt dan)
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                            wist je dat je genetalien stoppen met ontwikkelen als je aan de as gaat?
                            dat betekent dus dat als je toevallig nog niet volgroeid bent in dat gebied, dat ook niet gaat gebeuren maw: nooit kindjes krijgen enzo. (de vrouw die je voldrukt dan)
                            Alias Homer Simpson ...

Comment

whaha
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X