hoi hoi heb ff een vraag ik ben 04 okt 18 jaar maar zou graag een een kuur anabolen nemen pillen of mss spuiten maar ik weet niet goed hoe of wat of is er mss een legaal produckt dat enorm gaint ?? plz help me met enige voorstellen ik dacht mss een pillen naposin of zoiets gelieve geen stomme reakties merci
17 jaar en mss anabolen ??
Collapse
X
-
ik zou het zeker nog NIET doen hoor, je kan (moet) nog veel gainen op jou leeftijd zonder anabolen of kuren hoor. gewoon keihard trainen en veel eten... kzou maar binnen een jaar of 4 beginnen denken aan anabolen, maar ja waarschijnlijk zal je het tog doen hé, dan wens ik je iig veel succes...
-
klein kuurtje zou ik doen
week 1 /20 1000mg test E
week 1 /20 1000 mg deca
week 1 / 40 10 iu sth
week 21/40 750 mg trent
week 1 /8 60mg D boll
dan moet je wel een beetje gainen denk
wat denk je nou zelf pippo je komt zowat net uit de luiers man je komt net kijken en dan al giftige zooi in je donder jassen ben je niet helemaal goed bij je paasei????
wacht maar lekker tot je een jaar of 25 -26 ben
of je moet echte serieuse wedstrijd ambitie hebben en na je 50ste niet meer normaal wil functioneren
sorrie hoor een onzin post kon ik niet laten mijn ander kribelene te erg hahahWho's the Chef
Comment
-
Originally posted by been View Postklein kuurtje zou ik doen
week 1 /20 1000mg test E
week 1 /20 1000 mg deca
week 1 / 40 10 iu sth
week 21/40 750 mg trent
week 1 /8 60mg D boll
dan moet je wel een beetje gainen denk
wat denk je nou zelf pippo je komt zowat net uit de luiers man je komt net kijken en dan al giftige zooi in je donder jassen ben je niet helemaal goed bij je paasei????
wacht maar lekker tot je een jaar of 25 -26 ben
of je moet echte serieuse wedstrijd ambitie hebben en na je 50ste niet meer normaal wil functioneren
sorrie hoor een onzin post kon ik niet laten mijn ander kribelene te erg hahah
LOL !! Vergeet de slin niet ! PWO en sóchtendsAlias Homer Simpson ...
Comment
-
Eerst natural blijven trainen, gezonde voeding en als je dan op een plateau zit dat je niet meer groeit (rond 25/26 bijv) evt gaan denken aan een kuurtje. Als je nu al gaat kuren is er geen weg meer terug. Je raakt mss in een dip na de kuur en je resultaten zullen nooit zo zijn als tijdens de kuur, dus dan pak je nog een kuur. Visiueuze circel dude...
Supplementen voor nu: shakes, creatine.
Just my 2 cents
1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
1 simpel antwoord... NIET DOEN
ten eerste ..je kan nog zoooooveel meer massa krijgen met een goed schema
(voor als je t nog niet wist)
voeg anders dit soort dingen toe om aan te komen :
- eetlepels pindakaas
- pannekoeken met stroop (als ontbijt)
- pure chocola (vlokken ofzo!. maar wel puur)
- cashewnoten
- ongezoute noten mixen
- hoummous (= sesampastei, of neem een andere notenpastei)
- ham, kaas etc.
etc. zijn allemaal wel erg vette dingen, maar wel goed enzo!
en neem een natuurlijke weight gainer iig nog geen anabole als je 17 bent
ten tweede in de loop van tijd als je echt met bb bezig bent krijg je vanzelf dingen mee over anabolen en de soorten en maten ervan en ook de voor en nadelen.
Doe het rustig aan en leer er eerst wat meer over kennen, en geef je lichaam eerst is de kans alles op een natuurlijke wijze te doen..ik bedoel je bent pas 17!
Comment
-
Pfff, nu snap ik m'n eigen onderschrift pas...
Kerel, met 18 jaar staat je lichaam stijf van de hormonen; testosteron, groeihormoon, alles wordt in zeer hoge mate aangemaakt. Als ik er aan terugdenk... Ik kreeg al een harde piemel als de telefoon ging...
Maar goed, als jouw training en voeding goed zouden zijn, dan moet je in een jaar zo'n 5 - 8 kilo zwaarder kunnen worden, echt waar.
Een kuurtje naposim terwijl voeding en training NIET goed zitten, bezorgt je hooguit 4 kilo, waarna je eigen hormonale systeem platligt. Dat is iets wat je op jouw leeftijd niet wilt, denk ik. Al die mooie strakke meiden op zaterdavond, maar jouw plasser doet een half jaar helemaal niks vanwege die 'stoere' naposimpillen... THINK about it.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by Spiros View Post1 simpel antwoord... NIET DOEN
ten eerste ..je kan nog zoooooveel meer massa krijgen met een goed schema
(voor als je t nog niet wist)
voeg anders dit soort dingen toe om aan te komen :
- eetlepels pindakaas
- pannekoeken met stroop (als ontbijt)
- pure chocola (vlokken ofzo!. maar wel puur)
- cashewnoten
- ongezoute noten mixen
- hoummous (= sesampastei, of neem een andere notenpastei)
- ham, kaas etc.
etc. zijn allemaal wel erg vette dingen, maar wel goed enzo!
en neem een natuurlijke weight gainer iig nog geen anabole als je 17 bent
ten tweede in de loop van tijd als je echt met bb bezig bent krijg je vanzelf dingen mee over anabolen en de soorten en maten ervan en ook de voor en nadelen.
Doe het rustig aan en leer er eerst wat meer over kennen, en geef je lichaam eerst is de kans alles op een natuurlijke wijze te doen..ik bedoel je bent pas 17!
eet clean kerel maar wel hoog in je kcal en vergeet as ff geloof me dat is veel beter voor je
Comment
-
wist je dat je genetalien stoppen met ontwikkelen als je aan de as gaat?
dat betekent dus dat als je toevallig nog niet volgroeid bent in dat gebied, dat ook niet gaat gebeuren maw: nooit kindjes krijgen enzo. (de vrouw die je voldrukt dan)een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postwist je dat je genetalien stoppen met ontwikkelen als je aan de as gaat?
dat betekent dus dat als je toevallig nog niet volgroeid bent in dat gebied, dat ook niet gaat gebeuren maw: nooit kindjes krijgen enzo. (de vrouw die je voldrukt dan)Alias Homer Simpson ...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment