Kuurvoorstel: Test-E+Bold+Winny

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurvoorstel: Test-E+Bold+Winny

Ik heb afgelopen 2,5 jaar enorme sprongen gemaakt met bodybuilding en weeg op dit moment 89kg bij 1,84m en ongeveer 12%.. kwam van 72kg.. 2,5 jaar terug.

Ik vind het nu wel tijd voor een leuke serieuze kuur. Tijdje terug een keer paar tabletjes anavar geprobeerd maar bleek geen anavar te zijn maar Oxy.. ben ik dus na 2 weken mee gestopt toen er zich gyno verschijnselen voor begonnen te doen.. ff nagekuurd met nolva.. geen gains.. geen verliezen achteraf.. alleen een boel vocht haha.

Nu ben ik al tijdje aan het kijken naar een serieuze kuur.. mijn oog is op hetvolgende gevallen:

Dag 1-10: Dianabol (20mg p/d, heb ik ooit bij aanmelden op een site gekregen. kan ik mooi als mini kickstart gebruiken)
    Week 1-10: Test-E (500mg p/w)
    Week 1-10: Boldenone (500mg p/w)
    Week 6-10: Winstrol (30mg p/d)

Nakuur met 1 cap Arofixen (combi van 20mg Aromasin en 20mg Tamoxifen, nolva) p/d 3-4 weken

Om de droge gewrichten en hoge cholesterol tegen te gaan van de winstrol pak ik zo'n 6-9 caps omega 3-9-6 per dag en misschien glucosamine & chondotromine combi supplementje als aanvulling

heb een potje losse nolva bij de hand als ik te ernstige gyno verschijnselen krijg..

Voeding heb ik op orde:

Ga alleen stuk hoger in de eiwitten zitten (meer eieren mee naar het werk + meer eiwitshakes).. iets lager in de vetten.. en carbs zo rond de 300 gram denk ik.. Heb mijn algehele voedingsbehoefte al tijden niet meer uitgerekend.. ik doe al tijden alles op gevoel (1 keer inde zoveel tijd boterhammetje erbij als ik merk dat ik minder begin te groeien) en ik groei nog steeds als een malle en wordt niet veel vetter dus ik ga er van uit dat ik goed zit daarin.. pak minimaal 30gram eiwitten om de 2,5 uur.. en zorg dat ik elke maaltijd genoeg complexe carbs binnen krijg als brandstof.. savonds goede vetten als noten of vis.. en verder reken ik weinig uit.. klopt toch nooit precies..

Waar bestaat mijn voeding uit?
    Brinta, havermout, melk, karnemelk, zilvervlies rijst, magere rund, kip, groentes, eiwitten, bonen, vette vis, magere vis en magere kwark enzooo allemaal clean..

Junk niet, drink niet, rook niet.

Probeer minimaal 8 uur per dag te slapen en eventueel tekort gekomen nachtrust aan te vullen met turbotukkies overdag.

Trainingen:

3 keer per week, enorm Intensief en kort (max 45 min), opwarm sets, 1 zware werkset van 4-8 reps, 1-2 lichtere sets met meer herhalingen (12-16) om helemaal vol te pompen met verse bouwstoffen. Dit werk voor mij erg goed. De laatste 2 maand heb ik enorme sprongen gemaakt betreft de lijnen en de vormen in mijn fysiek.

Volgens mij heb ik zo de kuur wel goed doordacht en voorbereid opgezet en moet ik zo wel resultaten zien. Ik hoop op zo'n 8-10kg erbij waarvan ik toch een kilo of 5-6 kwaliteits massa aan over hoop te houden.

6 weken na deze kuur wil ik een cut kuur doen met 4-5 weken (echte) anavar. Mits mij deze kuur goed gaat bevallen.

Iemand nog op of aanmerkingen? Alle tips zijn welkom voor deze leek! Ben nog niet begonnen. Heb het al wel in huis.
    "The only thing worse than failing is not trying."

Supplementeer alleen omega 3, negen en zes krijg je genoeg binnen. Verder zou ik de test hoger houden dan de bold, bold-dick risico minimaliseren.

Zou eerder frontloaden dan diana er ook nog in gooien. Winstrol zou ik bewaren voor je cutkuur, niet in deze zetten. Denk dat de toegevoegde waarde daarvoor te klein is.

Succes.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Doe dan een test-dbol-nolva kuurtje.. als dit werkelijk je eerste kuurtje is lekker de bold laten voor wat het is

Comment

Ik was juist zo positief over de bold/winstrol combi omdat ik hier lekker scherp van ga worden.. Niet zo heel veel vocht vasthouden als met oxy of dbol.. Echt geen zin in.. Zo'n dikke plofkop.. Was er met het var/oxy foutje ook echt niet blij mee.. en winstrol/bold combi maakt lekker sterk..

Is het een idee om de bold op 400mg p/w of zelfs 250mg p/w te zetten? Aangezien ik niet hoger in de test wil gaan als beginner.. 500mg moet meer dan genoeg zijn..

En ik dacht juist dbol 10 dagen als kickstart omdat het toch wel 10 dagen duurt voordat ik wat van de test begin te merken..

Hmm ik ga me er nog even in verdiepen..

Comment

Even on the sideline.. Ik heb 3 weken nagekuurd met 1 capsule Arofixen (20mg aromasin en 20mg tamoxifen) per dag tijdje terug.. ben nu anderhalve week gestopt daarmee en denk dat ik alsnog last heb van een rebound.. die oxy heb in iets meer dan 2,5 week behoorlijk wat oestrogeen losgemaakt denk ik want ik had echt behoorlijke gyno verschijnselen (ben er blijkbaar ook gevoelig voor)

Maar nu ik anderhalve week gestopt ben met nakuurtje beginnen tepels weer fluffy en gevoeliger te worden.. meer vet op buik.. meer zin in zoet.. meer vet op rond de tepels.. benen lijken niet veel vetter te worden maar is moeilijk te zeggen.. lijkt op een rebound..

Is het slim om nu nog bijvoorbeeld 10-20mg nolva te pakken om dit tegen te gaan tot de oestrogeen levels weer normale waarden aangenomen hebben? of moet ik het nu gewoon uitzitten? Ik voel me ook nog niet echt vol testosteron zitten.. zelfs niet na zware benen training.. dus ik neem aan dat alles nog niet helemaal op orde is in me hormoonbalans..

Na de Oxy had ik ook zware test dip en was een ware oestrogeenbom, nakuur had ik pas 3 weken daarna te pakken.. Ik kon in die 3 weken bijna overal om janken leek het wel.. wat is dat.. daar heb ik nooit last van.. PUSSY STYLO!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Supplementeer alleen omega 3, negen en zes krijg je genoeg binnen. Verder zou ik de test hoger houden dan de bold, bold-dick risico minimaliseren.

Zou eerder frontloaden dan diana er ook nog in gooien. Winstrol zou ik bewaren voor je cutkuur, niet in deze zetten. Denk dat de toegevoegde waarde daarvoor te klein is.

Succes.
            Bold-dick???
            Moet je toch even wat toelichten Atta, heb daar nog NOOIT van gehoord.
            Tis geen deca, tis mild androgeen.
            En met 500mg test als basisstof hoeft TS zich echt geen zorgen te maken voor eventuele libidi-problemen.
            250mg test is al voldoende om het 'milde androgeen-verhaal' aan te vullen.

En waarom dianabol?
            Het heeft 2 eigenschappen.
            Het aromatiseert als de nete en geeft vooral tijdens bulk vochtretentie, de negatieve massawinst dus. Geloof niet dat TS daar op zit te wachten.
            Dan is er ook nog de krachtwinst.

Beter is winstrol, zowel of aan het begin van de kuur of aan het eind.
            Aromatiseert niet, nee, bewerkstelligt zelfs vet- en vochtverlies.
            Plus een aanzienlijke krachtwinst, net als dianabol.
            Maar dat is nog niet alles. Weet je dat winstrol SHBG verlaagt? 20mg per dag verlaagt al tot 50%. Maw meer rondcirculerende ongebonden testosteron.
            Zeker wel toegevoegde waarde kerel.

Comment

Boldenone en winstrol it will be.. Dianabol kickstarten of frontloaden? Of helemaal niet? Tis maar 10 dagen 20mg p/d.. maar kheb het liggen..

Heb deze kuur ook aanbevolen gekregen van een zeer ervaren bron. Samen hebben we naar mijn eisen en behoeftes gekeken en dit klonk mij ook als een logische optie. Toen had ik al geinformeerd of boldenone niet zo'n heftig goedje als Tren ofzo is en dit zou niet het geval zijn..

Kuur blijft zoals hij is.. zit alleen te twijfelen over de 10 dagen dbol als kickstart.. omdat ik toch denk dat ik vrij gyno gevoelig ben.. en de gyno zo lang mogelijk op afstand wil houden zodat ik niet te vroeg hoef in te grijpen met nolva wat mijn kuur weer zou onderdrukken..

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                Boldenone en winstrol it will be.. Dianabol kickstarten of frontloaden? Of helemaal niet? Tis maar 10 dagen 20mg p/d.. maar kheb het liggen..

Heb deze kuur ook aanbevolen gekregen van een zeer ervaren bron. Samen hebben we naar mijn eisen en behoeftes gekeken en dit klonk mij ook als een logische optie. Toen had ik al geinformeerd of boldenone niet zo'n heftig goedje als Tren ofzo is en dit zou niet het geval zijn..

Kuur blijft zoals hij is.. zit alleen te twijfelen over de 10 dagen dbol als kickstart.. omdat ik toch denk dat ik vrij gyno gevoelig ben.. en de gyno zo lang mogelijk op afstand wil houden zodat ik niet te vroeg hoef in te grijpen met nolva wat mijn kuur weer zou onderdrukken..
                Er zijn vele redenen om de dianabol te laten.
                Ten eerste omdat d-bol heftig aromatiseert, dus voor iemand die vrij gyno-gevoelig is niet echt verstandig om te gebruiken.
                Ten tweede is een lengte van 10 dagen niet doeltreffend. De werking van dianabol zal pas na zo'n 14 dagen starten, maw zet je je lever voor noppes onder stress.
                Ten derde schiet 20mg niet op. Van de 20mg blijft er niet zoveel actieve stof meer over en zal geen resultaat opleveren.

10 weken boldenone is te kort. 14-16 weken dien je te gebruiken. De werking van bold laat lang op zich wachten en je zult pas na 10weken iets beginnen te merken. Stop jij na 10 weken is het dus weggegooit geld.

Je kunt boldenone niet met trenbolone vergelijken. Dat is mild tegen heftig.

Nolvadex onderdrukt geen gains. Of jij moet vocht als kwaliteitsmassa zien...

Ben eigenlijk zeer benieuwd wie die 'zeer ervaren bron' is.

Comment

6weken dianaboll 25mg per dag uisteraard met nakuur
                  6weken winstrol 40mg per dag

lijkt me ook een leuke beginnerskuur

Comment

Originally posted by Yves View Post
                    6weken dianaboll 25mg per dag uisteraard met nakuur
                    6weken winstrol 40mg per dag

lijkt me ook een leuke beginnerskuur

Zoals ik al zei.. ik ga deze kuur niet voor langere tijd aan de dianabol.. omdat dit sterk androgeen is en ik al problemen met Gyno heb gehad.. en ik echt GEEN zin heb in de vochtretentie.. vandaar de keuze voor deze kuur combi van winstrol en boldenone..

Dbol is eventueel 10 dagen alleen als kickstart of frontloader.. tot de test erin klapt..

Comment

Zoals ik al zei.. ik ga deze kuur niet voor langere tijd aan de dianabol.. omdat dit sterk androgeen is en ik al problemen met Gyno heb gehad.. en ik echt GEEN zin heb in de vochtretentie.. vandaar de keuze voor deze kuur combi van winstrol en boldenone..

Dbol is eventueel 10 dagen alleen als kickstart of frontloader.. tot de test erin klapt..
                      Kerel, 10 dagen dianabol zet geen zoden aan de dijk.
                      Vergeet die dianabol nou gewoon, schiet niet op.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Kerel, 10 dagen dianabol zet geen zoden aan de dijk.
                        Vergeet die dianabol nou gewoon, schiet niet op.
                        Ok dan doe ik het zonder de dbol.

De rest van de kuur lijkt me vrij solid!

Comment

Als je lager in je percentage zit valt dianabol wel mee met bijwerkingen 12% is denk te hoog nog ervoor misschien eerst ff cutten? dan als je gaat kuren flink in de bulk? met schone voeding

Comment

Originally posted by Yves View Post
                            Als je lager in je percentage zit valt dianabol wel mee met bijwerkingen 12% is denk te hoog nog ervoor misschien eerst ff cutten? dan als je gaat kuren flink in de bulk? met schone voeding
                            Ik wilde dit juist andersom doen.. Cleanbulken nu en dan 4-5 weken na deze kuur een cutkuurtje anavar pakken om extra hard te worden. Dan op vakantie en dan zien we wel weer verder..

Comment

Ik wilde dit juist andersom doen.. Cleanbulken nu en dan 4-5 weken na deze kuur een cutkuurtje anavar pakken om extra hard te worden. Dan op vakantie en dan zien we wel weer verder..
                              en dan zuipen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X