Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik slaap best kut moet ik eerlijk zeggen en lig ongeveer 8 uur lang in mijn bed zeg maar maar wordt vaak wakker snachts.
Ik train vrijwel altijd zwaar daar bedoel ik mee zeker 2 sets in de 4 tot muscle faillure
Mijn voeding bestaat uit 4000kcal.
2000 kcal uit carbs:havervlokken en rijst, groenten/sla
1100 kcal uit eiwitten:whey, eieren, kipfilet, vis, rundvlees
900 kcal uit vetmega s, olijfolie nou moet ik eerlijk zeggen dat ik er niet altijd aan kom.
Tren is sowieso bekend om de bijwerking die sommigen ervaren zijnde lusteloosheid. Waarschijnlijk trekt het bij naarmate de tren wegebt. Overigens kan het kut slapen ook van het kuren komen. Zweet je veel? Genoeg frisse lucht in je kamer?
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
met veel as (ik vind 600 bold EN tren + 500 test veel) sliep ik ook voor geen meter. veel gemaal in je kop. dus zweten, wakker liggen en dus moe. met minder middelen had ik minder last. dus ik denk dat de combi tren e en 600 bold al wat veel waren. duurt nou wel lang voor dat dat een beetje zakt. dus gwoon doorzetten. maarreh... kan idd in je voeding liggen, maar dat vind ik wel vergezocht. moet je er een zooitje van maken. (lees erg weing kh)
Yep, tis niet de tren op zich die het doet maar de hoeveelheid aan roids.
Ikzelf had het ook als ik teveel wekelijks toediende.
Gewoon zakken in dosering, trenbolone kon je gewoon behouden in je kuur.
Wat betreft je voeding, mocht je aan het cutten geslagen zijn dan zeg ik ja, hier kan het euvel liggen maar met de hoeveelheid die jij dagelijks naar binnen werkt zeg ik nee.
Ik zit nu aan 500mg test e en 600mg boldenone per week
Ik zit nu in mijn 9e week en heb tren e de eerste 6 weken mee laten lopen zou een tren dipje hebben omdat deze langzaam uit mijn bloed aan het gaan is misschien?
Ik ben idd niet an het cutten maar meer aan het bulken nu wil eerst naar de 100kg en dan terug gaan zakken in bf%
Ik zit nu aan 500mg test e en 600mg boldenone per week
Ik zit nu in mijn 9e week en heb tren e de eerste 6 weken mee laten lopen zou een tren dipje hebben omdat deze langzaam uit mijn bloed aan het gaan is misschien?
Ik ben idd niet an het cutten maar meer aan het bulken nu wil eerst naar de 100kg en dan terug gaan zakken in bf%
Nee, geen tren-dipje, gaat niet met de hoeveelheid roids die je nog inbrengt.
Hoelang ben je al gestopt met de tren dan?
Ja man, lekker bulken en je BF scherp in de gaten houden.
Doe ik nu ook. Zit momenteel op 750mg test (home-brew) met 200mg tren en het gaat werkelijk fantastisch. Elke week verbreek ik mijn PR's en ook groei ik als kool.
Momenteel sta ik op een gewicht van 113,3kg met een BF tussen de 11/12%.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment