Kuurlog Longxii origin Somatropin igf-1lr3 ghrp-6 cjc-1295 dac

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurlog Longxii origin Somatropin igf-1lr3 ghrp-6 cjc-1295 dac

Dit gaat het worden heb net me spullen gehaald
    zal hier een log houden over de resultaten heb er zin in heb al aardig wat gewonnen met de longxii hgh
    en ga nu kijken wat het met de aas gaat doen

insuline zit ik over te twijfelen te weinig kennis over

week 4-45 1tab t3 per dag ter compensatie schildklier
    week 1-45 6iu per dag 3x2iu ochtend middag namiddag
    week 1-4 25mcg beide kanten getrainde spiergroep na training zetten 4weken on 4 weken off dit tot einde kuur
    week 12-22 1500mg Sust
    week 12-22 600mg tren e
    week 12-22 600mg mast e

ghrp-6 cjc-1295 without dac eerste 3 maanden elke dag 3x 150mcg ghrp-6 + 100mcg cjc-1295- without dac4 (2).jpg2 (2).jpg2 (1).jpg4_hgh191 aa.jpg

Update ben nu zo'n 10 dagen verder ben in massa weer 1 kilo aangekomen in een week vet is hetzelfde gebleven
    aas moet nog inkicken uiteraard zit pas halverwege week 1 krijg wel van de sust al opvliegers ;-0 maar hoort erbij zit nu op 4 5 k callorien per dag hgh blijf ik zeer tevreden over krijg een lekker gevoel sta droog harde pomp en heb de bekende sides i like it tot de volgende week vrienden

Comment

Je begint volgens je schema toch pas week 12 met de sust/tren/mast? Of zit je al in week 12 nu?

In ieder geval succes, erg zware kuur man. Komen er nog foto's?
      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
        Je begint volgens je schema toch pas week 12 met de sust/tren/mast? Of zit je al in week 12 nu?

In ieder geval succes, erg zware kuur man. Komen er nog foto's?
        Klopt inderdaad heb eerst de hgh laten in kicken heb me laten vertellen dat dat het beste is voordat je met de aas gaat beginnen aangezien hgh nieuwe spiercellen aanmaak meningen verschillen maar hier had ik me beste gevoel bij

en foto's moet ik nog over nadenken ben niet zo fotogeniek

Comment

Je hebt gelijk wat de insuline betreft, je moet er alles van weten anders is het pure zelfmoord.
          Ook zijn de meningen verdeeld over wat het brengt, bij de 1 levert het 5 kg extra op en bij de ander weer helemaal niets. Ook als je de monitoring van de voeding niet goed doet, brengt het je alleen maar vet.
          Het is en blijft n gevaarlijke bezigheid om het onwetend te gebruiken.
          Daarbij komt ook nog dat je iedereen in je directe omgeving moet vertellen dat je insuline gebruikt ivm te hoog of te lage bloedsuiker. Je kunt tenslotte ook zo neerpletteren, en dan moet degene waarmee je bent wel weten wat te doen..

Dus ik vind dat je er heel wijs aan gedaan hebt er van af te blijven.

Comment

Yoo,

Ben nu weer 4 maanden verder en kan niet anders zeggen top spul!!
            de Longxii hgh geef me een heerlijk gevoel en heb het idee dat ik nu veel meer gain dan normaal met een kuur zonder hgh
            ook ben ik helemaal droog getrokken de longxii werkt veel beter dan ik gehoopt had en heb nog zeker 4 maanden voor de boeg

Begin stats 176cm 92 kilo 11% vet

Mijn doel was 110 kilo 8% vet

Stats nu 176cm 112 kilo 6% vet

Mijn einddoel is al behaald had ik niet verwacht!!!

Alles wat er nu bij kom is mooi meegenomen

ik blijf sowieso verslag doen tot over 2 maandjes ongeveer

Comment

Wat heeft deze kuur je nou gekost?
              Hard work, beats talent.

Comment

Originally posted by erjede View Post
                Wat heeft deze kuur je nou gekost?

niet zoveel als de meeste moeten betalen heb zeer goeie contacten
                maar met een paar honderd euro redt je het nog steeds niet

Comment

Dat zijn wel zieke gains. Heb je foto's? Ben benieuwd hoe je er uit ziet
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X