Eerste kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste kuurtje...

Hallo,

Eerst en vooral hier mijn stats:

Leeftijd: 21 jaar
    Gewicht: 84,9 kg
    Lengte: 183 cm
    Bf%: 16,39

Ik ben momenteel een maand bezig met een keto dieet

Maar nu zou ik graag een 8 weken kuurtje willen volgen, deze zou dan gedaan zijn net voordat ik op vakantie ga, maar hier gaat veel gedronken worden dus vroeg me af of men lever en nieren niet te fel belast gaan worden door een kuur + vlak erna veel alcolhol gebruik.

Ik had winny only kuur in gedacht icm met proviron, heb ergens gelezen dat haaruitval mogelijk is

Ik heb om eerlijk te zijn schrik om test te nemen of andere aromatiserende middelen omdat ik nog niet zolang geleden gyno heb laten verwijderen en het zou zonden zijn als deze operatie voor niets was geweest

Andere kuurtjes en tips zijn heel erg welkom

Mijn doel is vooral om droog te komen(welk bf% is haalbaar op 8 weken?) en spiermassa aan te komen

ps: kan ik mijn kerkdienst blijven aanhouden tijdens mijn kuur of beter een ander dieet volgen? http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-voeding.html

zou geen kuurtje doen vooral niet als je daarna op vakantie gaat en veel gaat zuipen. Of je resultaten behoud na een kuur is voornamelijk afhankelijk van wat je doet in de periode NA je kuur (lees maanden).

wat ik wel zou doen is belachelijk effectief gaan cutten en in 8 weken 6-8% vet verliezen.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      zou geen kuurtje doen vooral niet als je daarna op vakantie gaat en veel gaat zuipen. Of je resultaten behoud na een kuur is voornamelijk afhankelijk van wat je doet in de periode NA je kuur (lees maanden).

wat ik wel zou doen is belachelijk effectief gaan cutten en in 8 weken 6-8% vet verliezen.
      Erg ambitieus, niet? Dat laatste bedoel ik vanaf huidig vp?
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Zou wel graag willen weet hoe ik 6% kwijt geraak op 8 weken?? Lijkt me toch niet echt haalbaar

Comment

6% op 8 weken lijkt me wel te doen als je het héél goed aanpakt, 8% op 6 weken daarentegen... mwah kan theoretisch maar dan moet je echt extreem rigoreus te werk gaan.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            6% op 8 weken lijkt me wel te doen als je het héél goed aanpakt, 8% op 6 weken daarentegen... mwah kan theoretisch maar dan moet je echt extreem rigoreus te werk gaan.
            6/8% is zeker goed te doen in 8 weken.
            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by jobr View Post
              6/8% is zeker goed te doen in 8 weken.
              Fire away, ben benieuwd...

Comment

Daar heb ik helaas niet de kennis voor om een Perfecte cut op poten te zetten.

Comment

Fire away, ben benieuwd...
                  Ik heb het anders gewoon voor elkaar gekregen hoor

klik hier!

Comment

6% in 8 weken is easy. Dit doen zonder spierverlies is lastig.
                    Meer als dit verliezen per week kan ook, al zal het ten koste gaan van spiermassa.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

6% in 8 weken is easy. Dit doen zonder spierverlies is lastig.
                      Meer als dit verliezen per week kan ook, al zal het ten koste gaan van spiermassa.
                      Aangezien hij toch aan kuren zit te denken, met de nodige middelen moet dit geen probleem zijn.. in spiermassa aankomen en vetverliezen tegelijkertijd is zeker mogelijk.
                      Last edited by jobr; 04-06-2013, 14:55.

Comment

In theorie is het te doen, wellicht een idee om er vandaag mee te beginnen dan?

Voor 8% zou je een theoretisch deficiet van bijna 900kcal gemiddeld per dag moeten creeëren 7 dagen per week ff uit het blote hoofd. En dan zou álles perfect en überefficient moeten verlopen. Het kan hoor, je kan zelfs meer aan vet verliezen maar verantwoord zou ik het niet willen noemen.

edit: zie dat Dyno vrijwel hetzelfde post. Never mind dus

Comment

Originally posted by jobr View Post
                          Aangezien hij toch aan kuren zit te denken, met de nodige middelen moet dit geen probleem zijn.. in spiermassa aankomen en vetverliezen is zelfs mogelijk.
                          Ja, different ballgame ouwe reus hahah

Comment

Ik zou nog niet gaan kuren, met 16% is het heel gemakkelijk om zelf nog een procent of 6 omlaag te gaan. Met een beetje inspanning kan dat zelfs in een weekje of 8
                            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Ja, different ballgame ouwe reus hahah
                              ik zeg alleen dat het mogelijk is!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X