Start kuur, test-e & winstrol oral
Collapse
X
-
Originally posted by inferno_0666 View Post
Dit werkt bij mij in zekere zin ook door naar het "Zyzz" broekje. Als je een chick ziet met een goed figuur en een flinke voorgevel met sletterige kleding alles aan doet dit te accentueren dan vind ik dit niet charmant. Als diezelfde chicka zich gewoon leuk kleedt dan ziet de hele wereld ook wel dat ze prachtig lichaam heeft. Ik vind het altijd een beetje sneu als ik mensen zie "shinen" zoals men het hier noemt op bijv een festival. Ben geen vrienden aan het maken nu hè hahaha, no pun intended brahs, srs.
@TS of je bent een troll (dit denk ik persoonlijk met 90% zekerheid) of je bent echt een complete idiot. Niet eens om je keuze voor roids, dat moet iedereen zelf weten imo, maar om de manier hoe je jezelf informeert en de interactie met personen die je goedbedoeld willen informeren. Als je met anderen zaken in je leven ook dit soort gedrag erop nahoudt dan vind ik dat heel heel jammer voor je.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Ken jij zoveel mensen die groot zijn geworden met as dan?
Ik train met diverse gebruikers momenteel en heb dat gevoel totaal niet, zij zijn juist de relaxte gasten in de gym in tegenstelling tot al die opgefokte pubers.
mbt het broekje en shinen..tja een goed fysiek mag je laten zien toch
Comment
-
-
Originally posted by Cidious View PostUPDATE! TS! waar ben je? WIJ VERLANGEN EEN UPDATE!
Of heb je in een ader geprikt en heeft niemand je nog gevonden?
Hopelijk gaat hij wel een logje bij houden wanneer hij bezig is altijd intressant om iemand 10kg bij te zien komen en er daarna 12 te verliezen.
Comment
-
Originally posted by Steff_Hens View PostMoest het niet in een ader dan?
Hopelijk gaat hij wel een logje bij houden wanneer hij bezig is altijd intressant om iemand 10kg bij te zien komen en er daarna 12 te verliezen.
week 1-8 Test-E 250mg/week
week 1-6 Winstrol 50mg/dag
week 10-11-12 nakuur met Clomid en Nolva.
Tijdens de na-kuur is het al klaar met deze knaap!
Het zou me heel erg verbazen als hij niet om hulp komt roepen hier..
Mja dan ist te laat heejjj, en zaltie genoegen motten nemu met verlies.
Hoe zet je een kuur op?
Nou voor iedereen die dit evt leest, NIET ZO DUS!
Wat bereikt men hiermee?
Totale teleurstelling, en weer n domper op de producten die al zo fijn te boek staan.
Naar mijn bescheiden mening zullen de producten Clomid en Nolvadex het beste werken, en dus zijn testosteron spiegel totaal verneuken. Dit tesamen met de daarbij behorende depressie, die denk ik al tijdens de na-kuur al begint zal het totaal plaatje afmaken.
Het idiote van dit verhaal is dat hij de Winstrol direct op max gooit in tijd (6 weken 50mg/pd) en zn testosteron te kort zet (8 weken 250mg/pw).
Iedereen heeft het hem al afgeraden, waarom zou ik of nog n ander het dan nog gaan proberen te herstellen?
Het is zijn lijf, en hij dooet er maar mee wat hij wil. Luisteren is zoals ik zag al niet zijn sterkste punt.
Maar idioot bezig zijn, is wat het is!
Ik zeg succes met het verliezen van wat je evt in de tijd hebt gewonnen.
En waarschuuw je huisarts vast, zodat hij ook wat in huis kan nemen voor je diepe dal erna.
Comment
-
Goh je weet maar nooit knul... 50mg winstrol pd + 250mg test e ew in een lichaampje steken van een 14 jarig meisje ( om het zo maar te zeggen ) kan volgens mij heel vreemd doen Ik kan er namelijk niet van mee spreken ben nog nooit iemand tegengekomen die zo idioot is.
Die 10kg was om zo maar een getal te zeggen
Comment
-
Originally posted by Steff_Hens View PostMoest het niet in een ader dan?
Hopelijk gaat hij wel een logje bij houden wanneer hij bezig is altijd intressant om iemand 10kg bij te zien komen en er daarna 12 te verliezen.'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment