kuur deca nandrolone en testo propionaat
Collapse
X
-
En daar kom je mee als hij al 6 weken bezig is?
Zou het zoal niet 10 weken doen als het Beiden een propionaat is.
En wel omdat hij zoal n beginner is en het ven begin af aan fout heeft gedaan.
En hij is daarbij niets als aan het schommelen geweest in de waarden.
om de 3 a 4 dagen zetten van een prop heeft het resultaat van n nat vloeitje.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostEn daar kom je mee als hij al 6 weken bezig is?
Zou het zoal niet 10 weken doen als het Beiden een propionaat is.
En wel omdat hij zoal n beginner is en het ven begin af aan fout heeft gedaan.
En hij is daarbij niets als aan het schommelen geweest in de waarden.
om de 3 a 4 dagen zetten van een prop heeft het resultaat van n nat vloeitje.
zijn nakuur is trouwens clomid wat ik zag liggen
groet
Comment
-
-
hey pik waarom zou ik het dan erop zetten geef me een reden!!!!!!!!
altijd dat achterlijke gedoe!!!!! die heeft het gedaan,nee hij doet het!!!!
en ja mijn broertje heeft het gedaan ja (een kuur). en ja dat heeft hij hier op gezet ja...
maak niet uit.... dus ik ben bezig met een kuur van 6 weken en ga nu pas om advies vragen. heel duidelijk
ik vraag ook niet om commentaar rainman!!! maar om advies.
maar goed dat mag niet hier
kanker er maar een slotje op...
hahahahahaha get a life!!!!!
als je zelf een leven had reageerde je niet
loser
Comment
-
er zijn zat mensen die na een X aantal weken nog om advies vragen omdat er rare dingen gebeuren of er helemaal niets gebeurd..
Bij ons doen ze alles door mekaar in de sportschool , maar er gebeurd niks , en vervolgens nog klagen ook!
Ik zeg niet dat jij het bent , maar ik heb wel t gevoel , en meerdere ook !
No flameeee.....
Comment
-
Originally posted by mautje222 View Posthey pik waarom zou ik het dan erop zetten geef me een reden!!!!!!!!
altijd dat achterlijke gedoe!!!!! die heeft het gedaan,nee hij doet het!!!!
en ja mijn broertje heeft het gedaan ja (een kuur). en ja dat heeft hij hier op gezet ja...
maak niet uit.... dus ik ben bezig met een kuur van 6 weken en ga nu pas om advies vragen. heel duidelijk
ik vraag ook niet om commentaar rainman!!! maar om advies.
maar goed dat mag niet hier
kanker er maar een slotje op...
hahahahahaha get a life!!!!!
als je zelf een leven had reageerde je niet
loserDIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by mautje222 View Postja de late reactie is namelijk dat die het gister pas vertelde en dat die vond dat die maar 5 kilo was aangekomen... is het nog te herstellen? stel dat die hem langer doortrekt met om de 2 dagen prikken, ook als het npp is?
zijn nakuur is trouwens clomid wat ik zag liggen
groet
Hij heeft 2 opties:
Of hij trekt het door de beide soorten met propionaat esters en zet het zn verdere tijd eod en nog liever ed.. Het laatste heeft mijn voorkeur daar hij zoal 6 weken in de prullebak heeft gemieterd.
Hopelijk heeft hij er dan nog enig profijt van..
Of hij denkt om zijn gezondheid en kapt deze kuur gewoon af.
Daar het propionaat esters zijn kan hij dan snel gaan na-kuren, in de hoop dat er van die 5 kilo nog n kilootje blijft plakken. Maar ik heb er n zwaar hoofd in.
Maar zoals ik al zeg, ik kan niet zien in hoeverre hij nu de boel heeft verziekt door het ernstig schommelen van de bloedwaardes.
Ik zelf zou toch maar even naar n arts lopen en vragen om wat testen.. Voor hij verder de boel verziekt.
Comment
-
Ik zag toevallig haha..mijn vrouw weet exact wat ik gebruik, test bold etc maar niet dat het testosteron enthenaat en boldone undeaconaat is..ik schrijf het zelfs verkeerd..jij kijkt effr en weet alle soortrn en esters.
Kuur is verder top lekker mee doorgaan. (Not srs)
Comment
-
Vraag om advies voor een vriend. Als het om mij zou gaan!! Had ik het ook verteld en al het commentaar geslikt!!! Eerlijk waar. Nu maak het mij kwaad omdat hij nog geen jaar geleden in het ziekehuis lag ivm ze vele coke gebruik!!! En bijna dood aan het gaan was. Vandaar miss mijn bezorgdheid. En nu doet die dit weer. Van verhalen uit de gym
Denk zet het hier op!! krijg je genoeg advies!!!! Hahaha
Ja maar nu even niet!!!!
Comment
-
Ok Maut,
Misschien ben jij de uitzondering dan eindelijk.
Maar van de vele tientallen 'vrienden die bezorgd zijn omdat een vriend kuurt',zou jij 1 van de weinigen zijn.
En als ik dan je eerdere post lees die bijna hetzelfde is,maar dan over je broertje gaat,begin ik ernstig te twijfelen.
Zou jij dat wel geloven als je dit las dan?
Is het wel echt waar:excuses.
Is het niet waar:get a life!DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment