kuur deca nandrolone en testo propionaat
Collapse
X
-
Originally posted by rainman View PostOk Maut,
Misschien ben jij de uitzondering dan eindelijk.
Maar van de vele tientallen 'vrienden die bezorgd zijn omdat een vriend kuurt',zou jij 1 van de weinigen zijn.
En als ik dan je eerdere post lees die bijna hetzelfde is,maar dan over je broertje gaat,begin ik ernstig te twijfelen.
Zou jij dat wel geloven als je dit las dan?
Is het wel echt waar:excuses.
Is het niet waar:get a life!
dit is echt waar wil wel een foto van me rug maken zodat je nog een vers litteken kan zien ivm hernia!!!
ook snap ik jullie reacties dat het lijkt of er weer een aan as is begonnen zonder zich in te lezen etc etc.
ben net terug van trainen en hij zegt dat die het van een maatje heeft gekocht en dat hij het zo had voorgesteld.
heb hem wel een paar keer gezien en hij is best groot en gebruikt zelf ook as!!!
hoe kan het dan dat zo een die zelf ook aan as zit het zo verkeerd hebben.
nu nog trouwens!!!! beweert hij het goed te doen
dus ik laat het maar!
hij heeft het over 3 esthers een van SU-350 dat staat hetzelfde als de bekende sustanon ofzo iets.
dat het een mix is van de spiermassa en is 350mg per 1 ml..
ik snap het ook niet meer.
bedankt in ieder geval en excuses voor die reactie, maar het leek wel of iedereen me aanviel!!
was niet zo bedoeld
fijne avond
Comment
-
Nee het is geen mix van spiermassa!
Het is ook geen mix van 3, maar een mix van 4 esters ook wel blend genoemd.
testosteronpropionaat
testosteronisohexanoaat
testosteronfenylpropionaat
testosterondecanoaat
En ook deze dien je eod te zetten.
Maar joh wat kan jou het schelen, ze weten het toch beter.
En die best grote jongen zal het wel aan hem verkopen, dan moet het ook niet te goed werken.
Want dan ziet nij zn klantje niet zo snel terug..
Op deze manier komt er nog wel n kuurtje direct achteraan, tenminste dat zal die best grote jongen hem wel voorstellen...
Die zal ook zeggen dat het niet aan de manier van of aan het spul ligt, maar aan het kereltje zelf..
En het is n UG... Ook al niet aan te raden bij 350mg/ml...
Comment
-
Zo heb ik een vriend die Dianabol oral neemt en net klaar is met zijn kuur en gelijk erachteraan wilt gaan cutten.
Verlies je toch alle spiermassa lijkt mij ?
Hij zegt zelf dat hij 5 kg is aangekomen kijken wat ervan overblijft..
Zeker als je nog niet eens weet wat snelle koolhydraten zijn of aminozuren laat staan verstand hebt van kuren..Quitters never win !
Comment
-
Originally posted by Dion079 View PostZo heb ik een vriend die Dianabol oral neemt en net klaar is met zijn kuur en gelijk erachteraan wilt gaan cutten.
Verlies je toch alle spiermassa lijkt mij ?
Hij zegt zelf dat hij 5 kg is aangekomen kijken wat ervan overblijft..
Zeker als je nog niet eens weet wat snelle koolhydraten zijn of aminozuren laat staan verstand hebt van kuren..'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostNee het is geen mix van spiermassa!
Het is ook geen mix van 3, maar een mix van 4 esters ook wel blend genoemd.
testosteronpropionaat
testosteronisohexanoaat
testosteronfenylpropionaat
testosterondecanoaat
En ook deze dien je eod te zetten.
Maar joh wat kan jou het schelen, ze weten het toch beter.
En die best grote jongen zal het wel aan hem verkopen, dan moet het ook niet te goed werken.
Want dan ziet nij zn klantje niet zo snel terug..
Op deze manier komt er nog wel n kuurtje direct achteraan, tenminste dat zal die best grote jongen hem wel voorstellen...
Die zal ook zeggen dat het niet aan de manier van of aan het spul ligt, maar aan het kereltje zelf..
En het is n UG... Ook al niet aan te raden bij 350mg/ml...
je heb gelijk ook!!! en zal zeker vragen of hij zich aan wilt melden hier. bedankt in ieder geval
weet niet wat UG... is?
fijne avond nog
groet maut
Comment
-
Originally posted by mautje222 View Postje heb gelijk ook!!! en zal zeker vragen of hij zich aan wilt melden hier. bedankt in ieder geval
weet niet wat UG... is?
fijne avond nog
groet maut
Correct me if i'm wrongLast edited by Eeldesports; 09-10-2013, 05:48.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by Eeldesports View PostUG houdt in dat het niet van een erkend lab komt dacht ik. Dus het zal in een underground lab gemaakt zijn waar je dus niet altijd zeker weet dat de hygiëne goed is.
Correct me if i'm wrong
Verder heb je het helemaal goed hoor.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostOver hygiëne durf ik niet uit te spreken, daar het door verschillende word gemaakt..
Verder heb je het helemaal goed hoor.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment