Iemand ervaring met androgel??
androgel
Collapse
X
-
Originally posted by Nicola89 View PostZonde van het geld. massa ga je er zeker niet op maken.
zou het niet doen imo.
Er zijn andere soorten testosterone waar je wel op zal groeien
grts
en train al heel wat jaartjes meer als jij zo'n 11 jaar meer is maar een kleinigheid
ik gebruik het ook niet om groter te worden ,wilde alleen weten of er iemand ervaring mee heeft of hadLast edited by brillant; 05-11-2013, 12:08.Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Ja ik heb het wel eens gebruikt, ik vond het eigenlijk maar n kliederboel daar het zo slecht intrekt (vet)
En ja je hebt er nogal verlies mee ivt spuitbare test, maar dat doet hier niet ter zake.
Als je het verlies wilt nemen is het nog steeds testosteron. En het is en blijft testosteron in welke vorm dan ook.
Ik merkte wel dat ik niet moest smeren net na het douchen, omdat ik dan begon te zweten op de smeerplaatsen.
Waarschijnlijk doordat het de porien afsluit?
Maar zoals ik net zeg, verder is het n gewone testosteron en voor de rest wel erg makkelijk in het gebruik.
Wel vond ik het lastig doseren.
En als je het wilt weten? Ja ik ging er verder wel goed op.
Heb je het via de arts, heb je zelf verder niet zoveel in te brengen lijkt mij... Je hebt het gewoon nodig, hij geeft het niet voor lul zal ik maar zeggen...
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostJa ik heb het wel eens gebruikt, ik vond het eigenlijk maar n kliederboel daar het zo slecht intrekt (vet)
En ja je hebt er nogal verlies mee ivt spuitbare test, maar dat doet hier niet ter zake.
Als je het verlies wilt nemen is het nog steeds testosteron. En het is en blijft testosteron in welke vorm dan ook.
Ik merkte wel dat ik niet moest smeren net na het douchen, omdat ik dan begon te zweten op de smeerplaatsen.
Waarschijnlijk doordat het de porien afsluit?
Maar zoals ik net zeg, verder is het n gewone testosteron en voor de rest wel erg makkelijk in het gebruik.
Wel vond ik het lastig doseren.
En als je het wilt weten? Ja ik ging er verder wel goed op.
Heb je het via de arts, heb je zelf verder niet zoveel in te brengen lijkt mij... Je hebt het gewoon nodig, hij geeft het niet voor lul zal ik maar zeggen...Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Originally posted by quibus View PostPoriën gaan juist openstaan knul.
Wil je maximaal profijt..smeer het op je bovenbeen..de binnenkant en dek het met folie af zo trekt er veel meer in ipv dat het verdampt.
Wat betaal jij bij de dokter brillant als ik vragrn mag?
omdat mijn test gehalte te laag was.Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Hallo allemaal,
Dit is al een oud topic, maak kick het weer even naar anno 2015. Zonde om een nieuw topic aan te maken terwijl er al een is.
Ik gebruik ook Androgel op doktersrecept. Dit vanwege het syndroom van Klinefelter. De arts vertelde dat ik niet alleen beter ging voelen en meer libido zou krijgen maar ook meer spiermassa.. Nou libido en spiermassa kwam niet.. hoe hard ik ook train op de sportschool er gebeurd niks qua spiermassa, blijf ''vrouwenarmpjes'' houden..
Gebruik nu al ruim 7 jaar Androgel 50mg, de testos. waarde is gemiddeld rond de 16mmol/l, maar meer spiermassa krijgen ho maar.
Comment
-
Ga naast alleen gel smeren ook trainen en fatsoenlijk eten dan, dan moet het wel goed komen"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by Martinski View PostHallo allemaal,
Dit is al een oud topic, maak kick het weer even naar anno 2015. Zonde om een nieuw topic aan te maken terwijl er al een is.
Ik gebruik ook Androgel op doktersrecept. Dit vanwege het syndroom van Klinefelter. De arts vertelde dat ik niet alleen beter ging voelen en meer libido zou krijgen maar ook meer spiermassa.. Nou libido en spiermassa kwam niet.. hoe hard ik ook train op de sportschool er gebeurd niks qua spiermassa, blijf ''vrouwenarmpjes'' houden..
Gebruik nu al ruim 7 jaar Androgel 50mg, de testos. waarde is gemiddeld rond de 16mmol/l, maar meer spiermassa krijgen ho maar.
Soms rekenen ze in nl/ml en dan is alle goed tussen de 2,5 en de 8.5.
Massa van testosteron = 288,43 g/mol = gelijk aan, ng/nmol.
Bij die waarden rekenen ze laagst = 2,51 nl/ml = 8.70 nmol/L
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: