Test e injectiepijn en kuurlog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by snowman007 View Post
    Als je je reet afveegt, kijk je er dan ook naar of doe je dat op gevoel... Injectie zonder kijken en twee handen gebruiken is denk ik iets lastiger dan je reet afvegen.
    Moet ik alles uitleggen?

    2 spiegels.

    Zie je perfect wat je doet.

    en big boys kunnen met 1 hand aspireren ja
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

    Comment


    • #17
      Originally posted by snowman007 View Post
      klopt idd..
      ben altijd wel een konijn, trek mezelf wel wat meer af ivm stijgende libido vriendin vertellen is geen optie, die maakt et uit als ik niet zou stoppen. Die begrijpt zo iets niet, geen sporter!
      sex met haar wel goed?
      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

      Comment


      • #18
        Injecteer standaard in mijn quad. Lekker zitten twee handen vrij etc.
        Dan maar ecto haha
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

        Comment


        • #19
          Je hebt echt geen 2 spiegels nodig om jezelf te injecteren in de gluteus hoor.
          Gewoon zijwaarts voor de spiegel gaan staan.
          Heb vaak wel n arm die tintelt erna door slechte bloed toevoer daar je de aderen dicht drukt zo.

          Comment


          • #20
            Originally posted by knulletje01 View Post
            Je hebt echt geen 2 spiegels nodig om jezelf te injecteren in de gluteus hoor.
            Gewoon zijwaarts voor de spiegel gaan staan.
            Heb vaak wel n arm die tintelt erna door slechte bloed toevoer daar je de aderen dicht drukt zo.
            Kom op, wij zijn allemaal narcisten
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

            Comment


            • #21
              Ik heb al heel wat naalden me lichaam ingedrukt, maar ik kan niet zelf in mijn reet injecteren. Schouder, bicep, tricep, traps borst alles lukt me alleen, maar me reet no way
              Hard work, beats talent.

              Comment


              • #22
                Originally posted by erjede View Post
                Ik heb al heel wat naalden me lichaam ingedrukt, maar ik kan niet zelf in mijn reet injecteren. Schouder, bicep, tricep, traps borst alles lukt me alleen, maar me reet no way
                Moet ik wat in je reet rammen dan?
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

                Comment

                Sidebar top desktop

                Collapse

                Actieve discussies

                Collapse

                Working...
                X