Deca VS boldenone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik snap dat je niet kan vergelijken maar ik bedoel: 10iu is toch 10iu of heb je echt kwaliteit verschil? Een molecuul is toch n molecuul lijkt mij....
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
      Ik snap dat je niet kan vergelijken maar ik bedoel: 10iu is toch 10iu of heb je echt kwaliteit verschil? Een molecuul is toch n molecuul lijkt mij....
      De kwaliteit zit hem in de zuiverheid Bruce.
      Die 10iu is een algemeen aangenomen hoeveelheid als International Units, zegt niets over de zuiverheid van een product.
      Chinezen ed hebben een ander idee over zuiverheid van een stof, vervuiling noem je dat.
      Er is ooit een site geweest waar je 10iu kon verkrijgen voor 10 euri, kocht je voor een doosje met 100iu kreeg je deze al voor 85 euri, nam je 1000iu (10 doosjes) kreeg je deze voor 700euri.
      Laat dat nou ver onder de productie kosten zijn, dus onmogelijk goed spul.
      Ikzelf heb deze toen genomen (1 doosje), en na laten kijken daar het hoger dan 98% beloofde te zijn.
      Na onderzoek bleek het zelfs knap lager dan 95%.... Dus idd troep. Maar wel de beloofde 10iu, helaas werkt het dan minimaal waarvoor je het in wilt zetten.
      Hoe hoger de zuiverheid hoe beter werkzaam!

Comment

Srry hoor maar het zit gewoon anders.
        10iu hgh china etc is gewoon geen 10iu maar minder en wordt verkocht als 10iu.
        aas precies hetzelfde alleen is dat minder rendabel.
        als je ipv 10iu er maar 6iu indoet verdien je flink.
        als je ipv 250/300mg test er de helft indoet is extra winst marginaal.
        knul jij hebt van alles laten testen..kun je daar geen rapporten van krijgen?

ik krijg van de week ook me canadians binnen

Comment

Kijk, discussie. Interessant. Ik kan opzich begrijpen dat een slechte IU gh niks doet met je omdat ie gewoon zuiver moet wezen, aangezien het ingewikkeld spul is. 191 of 192 amino ketens in een moleculetje toch?
          -
          anderzijds: tuurlijk verdien je meteen dubbel als je 5 iu in een 10iu potje stopt. Maarrrrrrr ik heb ook gelezen dat er soms wel meer dan 10 in sommige UG zit en dan toch minder werkt. Das interessante materie.
          ikzelf ervaar iig al goeie pomp, heb keiharde borst als ik m aanspan, iemand zei gister : dat is een bot. Dus ik: nee, voel dan..en liet ik m ontspannen. Haha. En echt vet gaat er al af hoor. Heel duidelijk. Men zegt het en ik voel t aan m'n plooi. Best kans dat ik doorga met gh als ik klaar ben en nog wat cente op de plank heb ��

Comment

het is vooral speculatie hoor
            zonder harde gegevens geloof ik niet alles wat ik lees
            hoe weet je dat UG hgh minder bevat bijv..
            mensen praten elkaar na
            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Gewoon 30 iu ed zetten.

Probleem opgelost
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                het is vooral speculatie hoor
                zonder harde gegevens geloof ik niet alles wat ik lees
                hoe weet je dat UG hgh minder bevat bijv..
                mensen praten elkaar na
                Lol maak effe account op eroids aan staan tientallen testrapporten op praktisch alle ug inclusief batchnummers etc en hg.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Lol maak effe account op eroids aan staan tientallen testrapporten op praktisch alle ug inclusief batchnummers etc en hg.
                  hoeveel iu hg zet jij of heb jij gezet dan?

Comment

4iu per dag

Comment

ik ga top. vet vliegt eraf. vel van buik wordt gewoon slap. straks heb ik n obesitas vel haha. kan ik naar chirurg eraf laten snijden

Comment

Hoe lang ga je het nu nemen, Bruce... Lijkt me wel interessant om oa hardnekkig vet weg te krijgen...

Comment

Originally posted by bruce View Post
                          ik ga top. vet vliegt eraf. vel van buik wordt gewoon slap. straks heb ik n obesitas vel haha. kan ik naar chirurg eraf laten snijden
                          ecto;0

Comment

Haha.

Comment

Black, in principe 20 weken. Ik zit in week 5 maar ben nog niet geil ofzo. Dat op 750 cypionaat. Drukt die 500 bold dan zo erg of regelt gh weer dat de test minder hard in slaat? Groeien , vooral tijdens trainen gaat als n wilde. Met paar minuten trainen doet alles zeer van mega pomp. Borst, schouders, alles. Echt zeer! Dus kan ik weer niet voluit maar dat geef niet. Tis vol en hard en goor looking. Buikvet ook weer dunner. Ben benieuwd als ik de Peps er in kledder hehe. En uiteindelijk helemaal met de tren- masteron. Tren X van hcl en mast van up. Die tren is koffie bruin. Verschil esters en 150mg/ml. 3x per week en dan 6 weken. Denk winstrol desma ernaast. Dan klap ik uit mekaar.

Comment

En hoe gaat ie nog, Bruce? Voel je nog steeds verdere 'verdroging'?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X