Aangezien ik toch wel weer met loggen wil gaan beginnen dacht ik van fuck it laten we dan maar meteen een kuurlog ervan maken.
Momenteel zit ik in het cruise-blast principe aangezien ik van mening ben dat telkens on en off slechter is voor je axis dan cruise/blast.
En uiteraard krijg ook ik een dip steeds na het off gaan welke ik liever voorkom.
Ik zal alles zo eerlijk mogelijk beantwoorden en bewoorden al weet ik zeker dat niet iedereen het eens is met wat ik gebruik hoe ik het gebruik en waarom.
Ik heb momenteel nog geen ambities maar als ik zie hoe snel ik vooruit ga en mijn fysiek vooruit ga dan denk ik soms wel eens dat er een punt gaat komen om misschien eens een wedstrijdje te pakken.
Mijn cruise/blasts zien er als volgt uit:
Begin Blast 1: 78kg+-
Blast 1:
1-10: tren e 500mg
1-10: test e 300mg
1-10: mast e 500mg
arimidex 1mg ED
3x250iu HCG p/week
Eind Blast 1: 85kg
Bridge 1:
Test E 300mg PW
500iu HCG PW
Eind Bridge 1: 84,8kg
Blast 2:
test e 600mg
mast e 600mg
primo 500mg
winny 1-4 - 40mg
2x500iu HCG
2x4iu HGH ED
Eind Blast 2: 89,5kg
Bridge 2:
Test E 300mg PW
500iu HCG PW
2x4iu HGH ED
Momenteel zit ik in week 1 van mijn 2e bridge welke ik 5-6 weken ga doen om vervolgens met de zomer Blast 3 te gaan doen.
Welke waarschijnlijk weer een high tren low test gaat worden icm mast,HGH,HCG en misschien Winny.
Mijn ervaringen zover is dat Tren toch de koning blijft al heeft dit bij mij vaak wel slapelozen nachten als side alsook dat t mn mind nogal fucked.
Mijn pr's zodat ze als nu zijn:
BP: 150kg (https://www.facebook.com/video.php?v...95&pnref=story)
DL: 210kg (https://www.facebook.com/video.php?v...26&pnref=story)
SQ: 130kg
Zoals meteen opvalt ligt mijn Squat ver beneden pijl!
Ik probeer dit bij te houden en op niveau te houden met de rest maar soms mis ik toch net ff die motivatie om het te doen.
Hopende door dit log dat het mij extra zal motiveren.
Tevens is mijn Deadlift vorm nog kut bij hoge gewichten.
Gewicht momenteel: 90KG+-
VP: Geen idee ik gok een 10%+-
Progress pics:
01-2014
01-2015
02-2015
Ik zal proberen mijn trainingen hierin bij te houden alsook bijhouden als ik mijn blast begin en wat ik voel etc. en eventuele progress pics alsook PR video's.
Ook zal ik alle vragen en dergelijke beantwoorden.
En nee ik hanteer geen voedingsschema.
Ik eet tot ik genoeg heb, ik zorg wel dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg.
Momenteel zit ik in het cruise-blast principe aangezien ik van mening ben dat telkens on en off slechter is voor je axis dan cruise/blast.
En uiteraard krijg ook ik een dip steeds na het off gaan welke ik liever voorkom.
Ik zal alles zo eerlijk mogelijk beantwoorden en bewoorden al weet ik zeker dat niet iedereen het eens is met wat ik gebruik hoe ik het gebruik en waarom.
Ik heb momenteel nog geen ambities maar als ik zie hoe snel ik vooruit ga en mijn fysiek vooruit ga dan denk ik soms wel eens dat er een punt gaat komen om misschien eens een wedstrijdje te pakken.
Mijn cruise/blasts zien er als volgt uit:
Begin Blast 1: 78kg+-
Blast 1:
1-10: tren e 500mg
1-10: test e 300mg
1-10: mast e 500mg
arimidex 1mg ED
3x250iu HCG p/week
Eind Blast 1: 85kg
Bridge 1:
Test E 300mg PW
500iu HCG PW
Eind Bridge 1: 84,8kg
Blast 2:
test e 600mg
mast e 600mg
primo 500mg
winny 1-4 - 40mg
2x500iu HCG
2x4iu HGH ED
Eind Blast 2: 89,5kg
Bridge 2:
Test E 300mg PW
500iu HCG PW
2x4iu HGH ED
Momenteel zit ik in week 1 van mijn 2e bridge welke ik 5-6 weken ga doen om vervolgens met de zomer Blast 3 te gaan doen.
Welke waarschijnlijk weer een high tren low test gaat worden icm mast,HGH,HCG en misschien Winny.
Mijn ervaringen zover is dat Tren toch de koning blijft al heeft dit bij mij vaak wel slapelozen nachten als side alsook dat t mn mind nogal fucked.
Mijn pr's zodat ze als nu zijn:
BP: 150kg (https://www.facebook.com/video.php?v...95&pnref=story)
DL: 210kg (https://www.facebook.com/video.php?v...26&pnref=story)
SQ: 130kg
Zoals meteen opvalt ligt mijn Squat ver beneden pijl!
Ik probeer dit bij te houden en op niveau te houden met de rest maar soms mis ik toch net ff die motivatie om het te doen.
Hopende door dit log dat het mij extra zal motiveren.
Tevens is mijn Deadlift vorm nog kut bij hoge gewichten.
Gewicht momenteel: 90KG+-
VP: Geen idee ik gok een 10%+-
Progress pics:
01-2014
01-2015
02-2015
Ik zal proberen mijn trainingen hierin bij te houden alsook bijhouden als ik mijn blast begin en wat ik voel etc. en eventuele progress pics alsook PR video's.
Ook zal ik alle vragen en dergelijke beantwoorden.
En nee ik hanteer geen voedingsschema.
Ik eet tot ik genoeg heb, ik zorg wel dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg.
Comment