Stanozolol (beginner)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Doe 's ff lekker heel rap normaal ja.  
    Is ten eerste een quote van hartstikke lang geleden en ten tweede slaat je vervolg opmerking al helemaal nergens op.
    Als je wat zinnigs over het onderwerp hebt te melden prima maar op dit soort onzin zit niemand te wachten.

Comment

Ga geloof ik spijt krijgen dat ik iemand nog een kans heb gegeven..

On-topic; nolvadex zoals je al aangeeft is helemaal oké, de tip van jtb om er wat clomid bij te nemen zou ik volgen.

Succes met je kuur verder!

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

je kan ook clenbuterol in je nakuur steken om je gains beter te houden vanwege het anti-catabolische effect

Comment

Wordt tegenwoordig steeds vaker gedaan en de mensen die ik spreek zijn er positief over. Vroeger, jawel, werd het als nakuur gebruikt omdat ook toen al bekend was dat je meer van je gains behield.

Greets...

Comment

je kan het ook overbruggen toch..na je nakuur clen gebruiken tot aan je volgende kuur..of is dat te heavy..

Comment

Denk dat je bridgen bedoeld. Dat is na je kuur elke ochtend na je ontbijt, op een vast tijdstip, 10-15mg d-boll nemen. Dit is dan inderdaad tussen 2 kuren in.

Greets...

Comment

en..hoe is dat..heb jij er ervaring mee gehad..het is denk ik wel zo dat je hele huishouding plat ligt of blijft want in principe na je nakuur moet de boel al weer opgestart zijn..en dan begin je weer met de d-bol en dan gaat het weer fout..of zal dat wel meevallen omdat je maar 10 tot 15 mg gebruikt..en dat voor een maand of twee en dan weer een kuur..

Comment

Ik heb het nooit gedaan. De gedachte erachter is eenvoudig, `s morgens meteen na ontbijt, kort nadat je bent opgestaan innemen zodat het voor een groot deel meelift op je eigen test-produktie. Je eigen test aanmaak hersteld op die manier voor ongeveer 80-85%.
                  In één keer innemen dus met een maximum van 15mg.

Greets...

Comment

is het aan te raaden...wat denk jij..dan zou ik het voor een maand of drie doen en dan een nieuwe kuur..of is het erg belastend die 15mg elke dag voor drie maanden..

Comment

Met het belastende zal het wel meevallen maar tenzij je het podium op wil vind ik het erg overdreven.
                      Ik zou het niemand aanraden maar ik weet dat het gebeurt en dat het zou werken..

Greets...

Comment

Ik ben tegen. Het is toch kuren, of je nou wilt of niet. Die 15 mg. merk je trouwens geen drol van. Je wordt er absoluut niet sterker van. Na elke kuur krijg je een terugval, dat moet je gewoon accepteren vind ik. Lichaam goed laten herstellen en dan pas weer verder. Dan slaan je kuren ook beter aan! Als je toch persé wilt bridgen, dan vind ik anavar of primo een betere keuze, want dat belast je systeem minder.
                        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] ]is het aan te raaden...wat denk jij..dan zou ik het voor een maand of drie doen en dan een nieuwe kuur..of is het erg belastend die 15mg elke dag voor drie maanden
                          Zou er niet aan beginnen gozer, tenzij wat Curiosio al zegt je misschien wedstrijd ambities hebt (en dan nog...)!! Geef je lichaam nou maar de tijd om te herstellen na je kuur...hou je voeding schoon en train hard dan zal het met het verlies wel meevallen.

They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                          Don't stimulate....Annihilate!!!
                          Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Héé...we hebben 2 moraalridders tegenwoordig..

P.S. je was me net voor

They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                            Don't stimulate....Annihilate!!!
                            Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (super_A @ Aug. 01 2005,10:47)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (JTB @ Jul. 13 2005,09:29)]wat ontzettend stom dat je een kuur gekocht hebt terwijl je er totaal NIETS vanaf weet. Je zult toch je spuiten moeten zetten, dat je huisarts dit niet ging doen had ik je ook kunnen vertellen. 9 van de 10 huisartsen doen dit niet.

Lees eerst maar eens goed rond op het forum en begin eens met een goed train en voedingsschema voordat je een spuit in je reet ramt.

(ik krijg heel erg het domme belg-gevoel bij dit topic)
                              hey    zeikerd ik ben ook een belg , nederlanders zijn pas domme kloten
                              Hey aardappel, je kunt wel een hele oude qoute bovenhalen, maar je neemt niet de moeite om de uitleg die ik geef na het commentaar van snipke te lezen, staat op dezelfde pagina. En eerlijk gezegd kreeg ik bij jou ook het domme belg gevoel toen je hier op het forum kwam.
                              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Aug. 01 2005,19:26)]Ik ben tegen. Het is toch kuren, of je nou wilt of niet. Die 15 mg. merk je trouwens geen drol van. Je wordt er absoluut niet sterker van. Na elke kuur krijg je een terugval, dat moet je gewoon accepteren vind ik. Lichaam goed laten herstellen en dan pas weer verder. Dan slaan je kuren ook beter aan! Als je toch persé wilt bridgen, dan vind ik anavar of primo een betere keuze, want dat belast je systeem minder.  
                                ben er ook nog niet helemaal over uit of ik het ga doen..als ik het toch ga doen dan denk ik inderdaad aan anavar of primo wat je zegt..legt je huishouding niet plat en hou je toch wel wat kracht en massa vast in een periode van drie maanden..ik ga inderdaad geen wedstrijden doen..iets te oud voor denk,maar wil gewoon een hoop vasthouden van wat ik nu heb opgebouwd en dan drie maanden later de volgende kuur erin en nog iets groter zwaarder worden..we will see..ik laat het jullie weten hoe en wat..greetz...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X