Test E 375 Tren E 300 Mast E 300

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoor ze tegenwoordig veel over tren Dick.
    Gewoon je test hoog genoeg houden ��

Comment

Even een korte update.

Momenteel en 2 dagen bezig in week 6. Voel me goed in mijn vel en heb nog geen apparte bijwerkingen. Massa begind behoorlijk toe te nemen. Het geen wat ik qua kracht erbij krijg is momenteel nog minimaal. Wellicht dat dit komt omdat ik onder behoud eet (lichte cut)

Kleren beginnen langzaam te klein te worden. Aankomende week even nieuwe shirts halen.

Libido nog steeds erg hoog (hoger dan normaal)

Voel me goed in mijn vel en motivatie tijdens sporten is groot.

Met andere woorden. Ik ga goed!

Comment

Foto's begin mid en einde ? is altijd leuk Zelf ook facking chill op de tren e, ik wordt een ongesteld wijf van deca :P
        Een dag niet getraind...

Comment

Ondertussen alweer week 7 gezet. Voel me nog steeds super in mijn vel. Massa neemt toe. Kracht is nog niet echt toegenomen.

Nachtrust is wel wat onrustiger.

Verder niets te klagen

Comment

Tijd gaat hard alweer begonnen aan week 8.

Zit goed in mijn vel voel me prima!

Nachtrust is wel onrustig maar niet slecht.

Comment

Morgen start ik in week 9. Ben wat vetmassa kwijt en heb een beetje spiermassa gewonnen.

geestelijk nog geen klachten kuur gaat nog prima.

Helaas vandaag een redelijk autoongeluk gehad waardoor ik behoorlijk last van mijn nek heb dus
              enige twijfel of ik nu moet stoppen want t kan wel eens een whip lash zijn.....

Comment

Alweer een autoongeluk?
                Pff, je treft het niet zeg.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

hoe gaat het met je nek?

Comment

Originally posted by rain View Post
                    Alweer een autoongeluk?
                    Pff, je treft het niet zeg.
                    Ja het zit me mee. Nu door een bulgaarse vrachtwagen. Maar het gaat
                    gelukkig goed. Pijn in de nek is weg.

Kan gelukkig gewoon verder

Comment

ondertusse alweer in week 11. Ik heb toch maar heel eigenwijs vanaf week 10 de tren geupt naar 400mg. Einde komt in zicht. Heb leuk wat droe massa gewonnen en vet percentage is ook lager geworden.

Voel me verder ook goed. Enigste geestelijke klachten is dan in qua relatie gezien iets onzekerder ben/was en gevoelens en emoties iets heftiger zijn. Maar geen depressieve klachten.

Qua krachttoenamen vind ik het eigenlijk nihiel ben niet echt heel veel sterker geworden. Condietioneel gezien is alles vermoeiend :P zweet sneller en heftiger.

Zou een kuur als dit zo weer doen alleen wat korter als deze en iets hogere hoeveelheid tren en dan geen masteron erbij

Gedachten voldende kuur (twijfel tren e en tren ace) Ik denk e omdat ik er lekker op ga.

600mg tren e p.w 1/10
                      375mg test e pw 1/10

Hier zou ik wel weer commentaar op krijgen maar advies is welkom

Comment

Momenteel in week 12 begonnen. Ik weeg nog ongeveer hetzelfde als voordat ik de kuur begon. Vanmorgen woog ik 90kg op de weegschaal. Wel natuurlijk flink wat vet massa kwijt geraakt en wat spiermassa gewonnen. Vanavond word er week een 3punt en 5punt vetmeting gedaan.

Ik heb nog maar 1 week te gaan waarbij en geen tren word genomen want die is nu op. Week 13 word 250mg test e en mast e 300. Dan hou ik nog een flesje test e over maar die bewaar ik voor een volgende kuur.

Eem vraag... Wat is het beste moment om creatine te gaan nemen om het vocht enigsinds vast te houden. Zelf had ik in gedachten de creatine te starten op het moment dat ik begin met de nakuur. Tips hierover zijn meer dan welkom.

Comment

Waarom zou je in godsnaam creatine nemen om vocht vast te houden??
                          Om evt enigzins wat krachtverlies op te vangen snap ik nog.
                          Maar creatine kan je gewoon -blijven-nemen tijdens een kuur.
                          Een kuur om te cutten snap ik sowieso niet helemaal, tenzij je het podium opgaat.
                          Anders zou persoonlijk altijd een kuur nemen om te bulken.
                          Als ik zou kuren.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                            Waarom zou je in godsnaam creatine nemen om vocht vast te houden??
                            Om evt enigzins wat krachtverlies op te vangen snap ik nog.
                            Maar creatine kan je gewoon -blijven-nemen tijdens een kuur.
                            Een kuur om te cutten snap ik sowieso niet helemaal, tenzij je het podium opgaat.
                            Anders zou persoonlijk altijd een kuur nemen om te bulken.
                            Als ik zou kuren.
                            Omdat jou doelen anders zijn dan die van mij. Ik heb gewichtklasses waar ik rekening mee moet
                            houden en enigsinds flexibiliteit

Comment

Da's waar.
                              Daar had ik geen rekening mee gehouden.

Al blijft mijn reactie over creatine wel hetzelfde.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ben je veel sterker geworden?
                                Ik doe een gok

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X