Winstrol only kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eerste week zat ik op 40 mg per dag (2x 20mg). Week 2-6 zat ik op 50 mg per dag (20 - 30). Dit omdat ik dan precies uitkwam met 2 potjes. Ik hield zelf altijd dezelfde tijdstippen aan. 09:00 uur 's ochtends en 17:00 uur in 's middags. De tweede dosering was altijd een uurtje voor m'n training.
    Last edited by joppie222; 13-11-2015, 16:24.
    "No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "

Comment

Originally posted by joppie222 View Post
      Eerste week zat ik op 40 mg per dag (2x 20mg). Week 2-6 zat ik op 50 mg per dag (30 - 20). Dit omdat ik dan precies uitkwam met 2 potjes. Ik hield zelf altijd dezelfde tijdstippen aan. 09:00 uur 's ochtends en 17:00 uur in 's middags. De tweede dosering was altijd een uurtje voor m'n training.
      oke bedankt ik ga der gewoon voor en ik zie wel wat me deze kuur gaat brengen. Ik heb ook 2 potjes en ik was ook van plan het zelfde als jou te gaan doen is 6 weken de max?

Comment

Originally posted by Remisis View Post
        bedankt voor je reactie hier heb ik wat aan. Ik zit op dit moment op 11% en ik wil dit door een goed dieet en veel cardeo te doen onder de 10% krijgen. Op hoeveel mg zat jij per dag dan en wanneer nam je deze in?

Je staat op 11% en wilt door een goed dieet en cardio onder de 10% komen.

Waarom neem je in godsnaam Winstrol om voor iets wat je ook kunt bereiken met een goed dieet?
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Zou het inderdaad op 6 weken houden omdat het behoorlijk levertoxisch is. Gewoon zonder verwachtingen beginnen en zorgen dat je eten/rust/trainingen goed op orde zijn.

En klopt wat rain zegt, je doel is zeker haalbaar zonder de winstrol. Maar aangezien je begonnen bent zou ik zeggen haal het maximale eruit wat erin zit.
          "No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "

Comment

Originally posted by rain View Post
            Je staat op 11% en wilt door een goed dieet en cardio onder de 10% komen.

Waarom neem je in godsnaam Winstrol om voor iets wat je ook kunt bereiken met een goed dieet?
            Omdat je er geen vocht bijpakt wat wel met d-boll is.

Comment

Zou het inderdaad op 6 weken houden omdat het behoorlijk levertoxisch is. Gewoon zonder verwachtingen beginnen en zorgen dat je eten/rust/trainingen goed op orde zijn.

En klopt wat rain zegt, je doel is zeker haalbaar zonder de winstrol. Maar aangezien je begonnen bent zou ik zeggen haal het maximale eruit wat erin zit.
              ga ik ook zeker doen. Ik verwacht er ook niet teveel van. Welke kuur zou ik hierna kunnen pakken voor extra massa?

Comment

Je sinds vandaag begonnen met winstrol en zit nu al weer over je volgende kuur na te denken. Focus je eerst maar is volledig op de komende weken.

Misschien wel leuk trouwens om je stats nog te vermelden.

Comment

Je sinds vandaag begonnen met winstrol en zit nu al weer over je volgende kuur na te denken. Focus je eerst maar is volledig op de komende weken.

Misschien wel leuk trouwens om je stats nog te vermelden.
                  benchpress 85kg 3x10ben dit omhoog aan het krikken
                  Incline dumble press 26-30 kg 3x10 30kg is de max op mijn sportschool
                  bicep curl 18kg 3x10
                  seated bicep curl 40-50kg 3x10
                  deadlift 100-135kg 3x8
                  legpress 180-200kg 3x15 200 kg is de max op me sportschool
                  sqaut 80-100kg 3x10
                  doe veel meer oefeningen maar moet ik die allemaal vermelden? Elke oefening train ik gewoon op max gewicht wat ik aankan.

Comment

Er worden lichamelijke stats bedoeld gok ik

Comment

Ik zou toch even goed overwegen er test bij te nemen. Winstrol is niet meer zichtbaar wanneer je het niet meer neemt. Die droge look ben je zo kwijt. Test kun je langer plezier van hebben!

Comment

Originally posted by Daann01 View Post
                        Er worden lichamelijke stats bedoeld gok ik
                        ik ben 22 jaar
                        lengte 1.78m
                        gewicht 76kg ben begonnen op net 66kg
                        vet 11%

Comment

Kijk je moet het zelf weten. Maar 11% is een prima vetpercentage om te bulken. Waarom geen test? Doe een cleanbulk? Blijf je nog lean ook. Ga je meer tevreden mee zijn dan winstrol only... zonde van je geld... als je die paar procent toch per se wil cutten doe dat dan naturel.... en bulk daarna

Comment

Originally posted by Daann01 View Post
                            Kijk je moet het zelf weten. Maar 11% is een prima vetpercentage om te bulken. Waarom geen test? Doe een cleanbulk? Blijf je nog lean ook. Ga je meer tevreden mee zijn dan winstrol only... zonde van je geld... als je die paar procent toch per se wil cutten doe dat dan naturel.... en bulk daarna
                            omdat ik niet wil prikken moet het dan ook zelf doen en ben dan bang dat het fout gaat snapje ken ook niemand die mij hiermee kan helpen. daarom heb ik eerst een d-boll only gedaan las heel veel postieve ervaringen met winstrol waar ze 4-6kilo pakte maar dat is jaren geleden moet nu blij zijn met 1-3kilo

Comment

Sorry maar als je je daar niet overheen kunt zetten kun je beter niks pakken imo... eerste keer is kut daarna kan een kind de was doen. Komop man het stelt niks voor

Comment

denk dat het verstandig is als jullie beiden gewoon niks gebruiken en is normaal gaan eten...
                                stel een fatsoenlijk eetschema op . je kan nog zoveel groeien zonder AAS.
                                er is geen shortcut , probeer is een basis fysiek op te bouwen voordat je gaat kuren.
                                76 kilo en begonnen op 66 en je 2e kuur ?.....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X