Eerste week zat ik op 40 mg per dag (2x 20mg). Week 2-6 zat ik op 50 mg per dag (20 - 30). Dit omdat ik dan precies uitkwam met 2 potjes. Ik hield zelf altijd dezelfde tijdstippen aan. 09:00 uur 's ochtends en 17:00 uur in 's middags. De tweede dosering was altijd een uurtje voor m'n training.
Winstrol only kuur
Collapse
X
-
Originally posted by joppie222 View PostEerste week zat ik op 40 mg per dag (2x 20mg). Week 2-6 zat ik op 50 mg per dag (30 - 20). Dit omdat ik dan precies uitkwam met 2 potjes. Ik hield zelf altijd dezelfde tijdstippen aan. 09:00 uur 's ochtends en 17:00 uur in 's middags. De tweede dosering was altijd een uurtje voor m'n training.
Comment
-
Originally posted by Remisis View Postbedankt voor je reactie hier heb ik wat aan. Ik zit op dit moment op 11% en ik wil dit door een goed dieet en veel cardeo te doen onder de 10% krijgen. Op hoeveel mg zat jij per dag dan en wanneer nam je deze in?
Je staat op 11% en wilt door een goed dieet en cardio onder de 10% komen.
Waarom neem je in godsnaam Winstrol om voor iets wat je ook kunt bereiken met een goed dieet?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Zou het inderdaad op 6 weken houden omdat het behoorlijk levertoxisch is. Gewoon zonder verwachtingen beginnen en zorgen dat je eten/rust/trainingen goed op orde zijn.
En klopt wat rain zegt, je doel is zeker haalbaar zonder de winstrol. Maar aangezien je begonnen bent zou ik zeggen haal het maximale eruit wat erin zit."No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "
Comment
-
-
Originally posted by joppie222 View PostZou het inderdaad op 6 weken houden omdat het behoorlijk levertoxisch is. Gewoon zonder verwachtingen beginnen en zorgen dat je eten/rust/trainingen goed op orde zijn.
En klopt wat rain zegt, je doel is zeker haalbaar zonder de winstrol. Maar aangezien je begonnen bent zou ik zeggen haal het maximale eruit wat erin zit.
Comment
-
Je sinds vandaag begonnen met winstrol en zit nu al weer over je volgende kuur na te denken. Focus je eerst maar is volledig op de komende weken.
Misschien wel leuk trouwens om je stats nog te vermelden."No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "
Comment
-
Originally posted by joppie222 View PostJe sinds vandaag begonnen met winstrol en zit nu al weer over je volgende kuur na te denken. Focus je eerst maar is volledig op de komende weken.
Misschien wel leuk trouwens om je stats nog te vermelden.
Incline dumble press 26-30 kg 3x10 30kg is de max op mijn sportschool
bicep curl 18kg 3x10
seated bicep curl 40-50kg 3x10
deadlift 100-135kg 3x8
legpress 180-200kg 3x15 200 kg is de max op me sportschool
sqaut 80-100kg 3x10
doe veel meer oefeningen maar moet ik die allemaal vermelden? Elke oefening train ik gewoon op max gewicht wat ik aankan.
Comment
-
Kijk je moet het zelf weten. Maar 11% is een prima vetpercentage om te bulken. Waarom geen test? Doe een cleanbulk? Blijf je nog lean ook. Ga je meer tevreden mee zijn dan winstrol only... zonde van je geld... als je die paar procent toch per se wil cutten doe dat dan naturel.... en bulk daarna
Comment
-
Originally posted by Daann01 View PostKijk je moet het zelf weten. Maar 11% is een prima vetpercentage om te bulken. Waarom geen test? Doe een cleanbulk? Blijf je nog lean ook. Ga je meer tevreden mee zijn dan winstrol only... zonde van je geld... als je die paar procent toch per se wil cutten doe dat dan naturel.... en bulk daarna
Comment
-
denk dat het verstandig is als jullie beiden gewoon niks gebruiken en is normaal gaan eten...
stel een fatsoenlijk eetschema op . je kan nog zoveel groeien zonder AAS.
er is geen shortcut , probeer is een basis fysiek op te bouwen voordat je gaat kuren.
76 kilo en begonnen op 66 en je 2e kuur ?.....
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Michaesdorres## Keto Flow Gummies Reviews## Glucose syrup is a common component in lots of gummy dietary supplements, serving as a sweetener and thickening agent....
-
Kanaal: Events
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
4 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
5 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
4 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-