Het jaar van bruce!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik train me schouders ook bijna niet hoor
    heb ze een beetje uit me schema gehaald pak ze met rug en borst flink zat mee

doe meestal alleen schouders front of side raise en soms een press that's it
    Who's the Chef

Comment

• pak ze met de borst mee. (bench press en incline bench press) soms doe ik wat front raises voor de gein. of neckpress

schouders is jiust een spiergroep die snel overtrianed wordt. omdat je ze overal bijna bij gebruikt. snappie.
      en als ik ze helemaal verzuur bij een schoudertraining en dag later kan ik de borst niet goed doen omdat ik de schouders verrot heb.... dat is dan niet leuk!  

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Ik heb ze een tijd ook niet getraind en daar leed toch mijn bench press onder vond ik, nu doe ik enkel nog front raise na de borst en neck press of military press (wissel ik altijd af omdat je bij neck press de achterkant ook mee pakt en bij military press meer de bovenste bundels) , om de zoveel tijd doe ik wel is 1 training volledig geweid aan de schouders.

Maar ik ga nu ook zo eens trainen, we zullen wel zien, ben nu al 5 kilo kwijt dus erger kan niet meer

Grtz
        stil growing

Comment

• Hey bro wordt er nog gekuurd of ben je ermee gekapt?

Comment

• of heb ik het mis?

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Comment

• niet gezopen.
                ben niet meer trots op mn resultaat. haha

maar zal ut eerlijk verklappen.

heb mn voeding gwoon aangehouden maar al 6 weken na de laatste injectie test/ deca was ik al 4kg kwijt. dat kan alleen maar vocht gweest zijn.
                nu ben ik nog 89kg. dat was dus 96.
                ik moet wel toegeven dat ik nu op dieet ben, want ivm cholesterol (31 jan. naar dietiste) moet ik dus nergens teveel van eten, en veel dingen niet die ik wel nam.
                daarnaast heb ik mn vriendin beloofd om 3 november een wasbord te hebben. ofwel: < 7% vet.
                ik ga alleen nog een tijdje winstrol only doen en dan is het voor mij af.
                ik denk dat ik het gewicht heb bereikt wat ik zonder as vast zou kunnen hebben en dat ik alleen maar zwaarder kan zijn met kuren. (tenzij ik gh ga gebruiken)
                als je weet dat ik een heel iel mannetje was en met veel eten en trainen niet boven de 72 kg kwam (van 65kg af) is het toch nog best te doen toch. ik ga niet kijken naar wat het was in de kuur, maar wat het was voor ik begon. ik wil niet meer dat ik steeds meuk in mn lichaam stop om slechts tijdelijk groter te zijn. kost boel geld, je attitude is er niet beter op, gezondheid, etc.
                de winny is om lekker hard te worden. (zien of dat ook verdwijnt) en wat minder gewichtsverlies tijdens het droogtrainen.
                ben nu op dinsdag aan het bootcampen en op vrijdag weer (jawel) kickboxen.
                dus echte massakillers haha.
                moet wel zeggen dat het drogere (ja is al wat droger op schouders en rug) er wel beter uit ziet.

dussssss....
                conclusie: as brengt je tot een bep. punt maar als je daar overheen wilt moet je blijven gebruiken. daar heb ik geen zin in.  

edit: dus geen kale

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (bruce @ Jan. 22 2006,14:34)]niet gezopen.
                  ben niet meer trots op mn resultaat. haha

ik denk dat ik het gewicht heb bereikt wat ik zonder as vast zou kunnen hebben en dat ik alleen maar zwaarder kan zijn met kuren. (tenzij ik gh ga gebruiken)
                  als je weet dat ik een heel iel mannetje was en met veel eten en trainen niet boven de 72 kg kwam (van 65kg af) is het toch nog best te doen toch. ik ga niet kijken naar wat het was in de kuur, maar wat het was voor ik begon. ik wil niet meer dat ik steeds meuk in mn lichaam stop om slechts tijdelijk groter te zijn. kost boel geld, je attitude is er niet beter op, gezondheid, etc.
                  dussssss....
                  conclusie: as brengt je tot een bep. punt maar als je daar overheen wilt moet je blijven gebruiken. daar heb ik geen zin in.  

edit: dus geen    kale  
                  Lijkt me (in jouw geval) een zeer wijs besluit Bruce!

Comment

• mooi eerlijk verhaal

Who's the Chef

Comment

Citaat[/b] (bruce @ Jan. 22 2006,14:34)]dussssss....

edit: dus geen    kale  
                      Eerlijke en maar al te juiste conclusie

Ben benieuwd wat de winstrol gaat doen en wat de rest betreft succes!

Greets...

Comment

• Herkenbaar verhaal en eerlijk bro, ik heb ook een heleboel as thuis liggen om een lekkere kuur in elkaar te steken, test, tren, igf, winny,deca, dbol, clen, ..... maar heb precies de zin niet meer om het te gebruiken.
                        Nu heb ik met een maat afgesproken om samen met hem te beginnen want anders begin ik er zelf niet meer aan, nu heb ik zo ergens van ja ik heb het beloofd,dus doen.

7% op je trouw kerel , is dat omdat je u shirt wilt uittrekken ofzo

Grtz
                        stil growing

Comment

• Nee snipke, anders wordt er niet getrouwd   Hoezo onder plak Brucie  

on-topic: Fijn dat je dit met ons deelt kerel. En je hebt ook volkomen gelijk. Als je er geen zin in hebt moet je het ook totaal niet doen. Gewoon lekker gaan genieten van je leven met je vrouwke

@ Snipke: ik zou wel wat gemotiveerder proberen te zijn voordat je aan de kuur begint maat. Anders zal je er vrij weinig eruit halen en is het gewoon tijd en geld verspil.

Het lijkt wel of dat alle veteranen op het board stoppen of gaan stoppen met kuren. Ik denk dat er een nieuwe horde aan zit te komen. A new era  

Comment

Citaat[/b] (snipke @ Jan. 22 2006,22:54)]Herkenbaar verhaal en eerlijk bro, ik heb ook een heleboel as thuis liggen om een lekkere kuur in elkaar te steken, test, tren, igf, winny,deca, dbol, clen, ..... maar heb precies de zin niet meer om het te gebruiken.
                            Nu heb ik met een maat afgesproken om samen met hem te beginnen want anders begin ik er zelf niet meer aan, nu heb ik zo ergens van ja ik heb het beloofd,dus doen.

7% op je trouw kerel , is dat omdat je u shirt wilt uittrekken ofzo

Grtz
                            kleine shirts waren denk in de aanbieding maar daar was ie te dik voor denk
                            Who's the Chef

Comment

Citaat[/b] (Achilles @ Jan. 23 2006,08:24)]Nee snipke, anders wordt er niet getrouwd   Hoezo onder plak Brucie  

on-topic: Fijn dat je dit met ons deelt kerel. En je hebt ook volkomen gelijk. Als je er geen zin in hebt moet je het ook totaal niet doen. Gewoon lekker gaan genieten van je leven met je vrouwke

@ Snipke: ik zou wel wat gemotiveerder proberen te zijn voordat je aan de kuur begint maat. Anders zal je er vrij weinig eruit halen en is het gewoon tijd en geld verspil.

Het lijkt wel of dat alle veteranen op het board stoppen of gaan stoppen met kuren. Ik denk dat er een nieuwe horde aan zit te komen. A new era  
                              ja de oudjes beginnen nu echt oud te worden

Comment

• Oud inderdaad en het spreekwoord wijsheid komt met de jaren gaat hier ook zeer zeker op..

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X