Kuur begint over 7 weken:)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur begint over 7 weken:)

okee hier is me kuur wat ik begin over 7 weken alleen heb nog een vraagje waar cur me wel antwoord op kan geven

week 1t/m4 dboll 40mg
    week 1t/m10 500mg test enthaat
    week 1t/m10 400mg tren enthaat
    week 5t/m10 50mg proviron??? is dit nodig en krijg je hele grote kans op dikke pukkels?
    week 11t/m13 100mg test prop eod
    week11/12 clen
    week15/16 clen
    nakuur nolva en clomid

alle spullen zijn van gs behalve clomid en proviron als ik dat ga doen.
    eat eat eat and look like a freak!

mooi kuurtje heel veel suc6. persoonlijk zou ik de proviron er uit halen.want ik ben het met de theorie van bigcat eens.grts

Comment

Vind het een hele mooie kuur!

Wat betreft de proviron vallen die pukkels met 50mg per dag wel mee. Of je het al dan niet zou moeten nemen verschillen de meningen over. Het is voor verhoging van je vrije test. Vind de redernering erachter zodanig dat ik het wel zou doen. Of het echt zoveel verschil gaat maken als sommige beweren weet ik niet.

Toen ik nog kuurde kende ik de theorie niet en heb het dus ook nooit geprobeerd. Als ik het wel had geweten had ik het zeker een keer geprobeerd.

Succes met je kuur in ieder geval en een log zou leuk zijn

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Nogmaals een reden voor het gebruik van proviron;

De hoeveelheid vrije testosteron die in het bloed beschikbaar is, is een belangrijke factor voor de testosteronactiviteit in het lichaam, omdat maar een klein percentage actief is op een bepaald moment.
        Met andere woorden, hoe meer vrije testosteron we beschikbaar hebben in het lichaam, hoe meer activiteit er gaande zou moeten zijn (en dus betere resultaten).

De SHBG waardes in het lichaam zijn altijd variabel, en worden bepaald door een paar factoren.
        De belangrijkste factor blijkt de hoeveelheid oestrogeen in het bloed te zijn. Zodra oestrogenen minderen in het lichaam, mindert de SHBG waarde ook.
        O.a. proviron zorgt voor een zeer sterke aanhechting aan deze proteinen waardoor het vrije testosterongehalte weer omhoog gaat.
        Als het percentage vrije testosteron veranderd door bepaalde anabolen steroiden, dan wil dat dus ook zeggen dat bepaalde steroiden een versterkende werking t.o.v. ekaar hebben.
        Proviron is zeer zwak anabolisch, maar door de extreem hoge affiniteit met SHBG, kan proviron ervoor zorgen dat tijdens een testosteronkuur een veel hoger vrije testosterongehalte ontstaat.
        Zo kunnen we dus de potentie van een bepaalde AS (in dit geval testosteron) verhogen.

Greets...

Comment

Zou ook gewoon proviron erbij nemen tot de nakuur.

grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Heb jij er wel ervaring mee of ook niet?

Greets...

Comment

die vrije testosteron is dat de test die we zelf aanmaken, als het dat is zou het toch beter genomen worden in de nakuur

Grtz
              stil growing

Comment

Succes! Het gebruik van proviron zou je kunnen overwegen n.a.v. je vetpercentage. Heb je nu een laag vetpercentage, dan zou ik de proviron weglaten en gewoon lekker 'opzwellen'. Is tie daarentegen hoog, dan blijf je mooi 'lean' met behulp van de proviron. Tijdens je dianabol zowiezo geen proviron gebruiken. D'bol heeft oestrogenen nodig om z'n werk te doen.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Hmm, beide heren lezen slecht

De proviron is als je het al neemt bedoeld voor je vrije test.
                  Hoe dat zit staat in een eerdere post

Greets...

Comment

Alleen dan zit ik 10 weken lang aan tabs is dat een te zware belasting vor de lever of is proviron erg mild ervoor want het is toch ook een dht gerelateerd?
                    En 50 mg moet toch genoeg zijn?
                    En dan meteen na de dianabol starten met de proviron of nog week wachten voor wat mr symmetry zeg.

Comment

Proviron valt alles mee voor je lever. Als je het neemt dan in ieder geval na de d-boll. Week 5 zou prima zijn. 50mg per dag zou met de hoeveelheden test die je noemt genoeg moeten zijn.

Greets...

Comment

Maar is die vrije test de test dat we zelf aanmaken of niet, anders kan je dat altijd nemen proviron en zeker tijdens een dipje

Grtz
                        stil growing

Comment

Nee. Door het gebruik van testosterone daalt je eigen vrije test;

De SHBG waardes in het lichaam zijn altijd variabel, en worden bepaald door een paar factoren.
                          De belangrijkste factor blijkt de hoeveelheid oestrogeen in het bloed te zijn. Zodra oestrogenen minderen in het lichaam, mindert de SHBG waarde ook.
                          O.a. proviron zorgt voor een zeer sterke aanhechting aan deze proteinen waardoor het vrije testosterongehalte weer omhoog gaat.
                          Als het percentage vrije testosteron veranderd door bepaalde anabolen steroiden, dan wil dat dus ook zeggen dat bepaalde steroiden een versterkende werking t.o.v. ekaar hebben.
                          Proviron is zeer zwak anabolisch, maar door de extreem hoge affiniteit met SHBG, kan proviron ervoor zorgen dat tijdens een testosteronkuur een veel hoger vrije testosterongehalte ontstaat.
                          Zo kunnen we dus de potentie van een bepaalde AS (in dit geval testosteron) verhogen.

Greets...

Comment

ik ga de proviron erbij nemen ben wel benieuwd. Als we het doen kan je het beter maar helemaal goed doen

Kan niet wachten wanner de eerste spuit erin mag

en ga offcourse een logje bijhouden

Comment

Succes ouwe, ga ervoor......

grtz Philip.......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...