Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Welkom en succes met je kuur.
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

hoy mensen ,
      heb net gedaan met naposim en ben nu in week 3 van de deca en de test maar ben nu wel wat vocht kwijt dus ook wat kg (1.5 op 3d)  het zal wel door die naposim zijn denk ik? ga nu nog een week kijken wat het geef en als het niet meer geef als nu dan zal ik bruce en snipke raads volgen (250deca en 500 test) want nu voel ik wel iets van kracht (bench 10kg) maar voor de spiegel nog niks , ben nu 22 dagen bezig ....thanks en greets

Comment

Beetje onduidelijke post maar als je stopt met d-boll kun je inderdaad wat gewicht (vocht) verliezen.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Onduidelijk idd. Volgens zijn eerste post zou hij de d-bol t/m week 6 doortrekken.

Comment

sorry voor onduidelijke post maar ik bedoel dus
            week 1 tot 6 naposim
            week 4 tot 12 deca
            week 4 tot 12 test
            en ik ben nu in week 7 en ik voel mij ook niet echt goe (moe, geen zin , enz....) en ben dus ook veel vocht kwijt
            dus mijn vraag was kan ik niet beter de deca en test naar 2cc trekken ? zoals bruce en snipke al zei hier boven of kan ik beter nog wat wachte ?
            idd mijn post was echt onduidelijk maar het was gisteren nogal laat greets

Comment

Hij was al met de naposim bezig als hij met de test en deca begon, ik had hem toen ook aangeraden om eerst met de dbol voort te doen dan te wachten en dan pas met de deca en test te beginnen, maar zoals vele kon hij niet wachten

Zoals ik gisteren tegen je al zei, doe deze kuur gewoon uit en kijk wat het opgebracht heeft. In een volgend kuurtje kan je dan naar 500 test en 400 deca gaan, maar heb gewoon even geduld.

Dat je moe enzo bent is gewoon omdat je teveel traint zoals ik gisteren ook zei, reduceer je trainingen naar 3-4 keer per week en niet 5-6 keren, het is in rust dat je groeit en niet in de fitness zelf. Je maakt een fout dat vele maken in een kuur en dat is gewoon teveel willen trainen om zo het beste uit de kuur te halen maar dit werkt gewoon averechts, je rust niet genoeg

Grtz
              stil growing

Comment

En als je klaar bent met je kuur kun je nooit 5 a 6 keer in de week aanhouden.

1 omdat het gewoon zwaar is om dat maanden lang te blijven doen.

2 omdat je niet meer aan de as zit herstel je ook niet snel genoeg en ga je meer spieren verspillen dan behouden. Een simpele optelsom geeft weer dat je dan je gains weer kwijt gaat raken.

Volg het advies van snipke op: 3 of 4 day split is voldoende!

De lusteloosheid dat je voelt had ik ook. Dit kwam door de d-bol bij mij. Eenmaal ervan af duurde het een paar dagen maar daarna waren deze symptomen weg.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Achilles @ Feb. 06 2006,13:34)]En als je klaar bent met je kuur kun je nooit 5 a 6 keer in de week aanhouden.

1 omdat het gewoon zwaar is om dat maanden lang te blijven doen.

2 omdat je niet meer aan de as zit herstel je ook niet snel genoeg en ga je meer spieren verspillen dan behouden. Een simpele optelsom geeft weer dat je dan je gains weer kwijt gaat raken.

Volg het advies van snipke op: 3 of 4 day split is voldoende!

De lusteloosheid dat je voelt had ik ook. Dit kwam door de d-bol bij mij. Eenmaal ervan af duurde het een paar dagen maar daarna waren deze symptomen weg.
                  ik train bijna elke week 5x. maar ik ben dit dan ook al jaren gewend. verder snap ik wel dat als je van 3x in de week naar 5,6x gaat het herstel niet ten goede zal komen.suc6 nog verder

Comment

idd achilles ,na enkele dagen voel ik mij al veel beter , ben wel tot nu toe 4.5 kg kwijt ( voor mij geen naposim meer !&#33 wel vocht maar toch niet leuk !
                    ik ben ook van maandag anders gaan trainen , max 6 herhaling en ga voor de 4x in de week (thanks snipke) jullie weten er ten slote meer over dan ik .
                    thanks en greets.

Comment

Nadeel van d-boll inderdaad

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Naar 4 x in de week is een wijs besluit life style.

Overigens heb je d-bol ook in drinkbare vorm.

Comment

is het in  drinkbare vorm beter achilles  

Comment

Beter in de zin dat het niet je lever aantast, ja.
                            Beter in de zin dat je meer gains hebt? Dat betwijfel ik

Mijn eetlust was perfect voor de kuur. Eenmaal ik aan de d-bol zat verdween deze binnen 2 weken. Na het stoppen met d-bol kwam deze redelijk terug. In de lever wordt vitamine b12 opgeslagen. Door de aantasting van mijn lever veronderstel ik dat deze voorraad ook drastisch daalde. Hiermee gepaard gaan dan de symptomen van een tekort aan vitamine b12 namelijk: vermoeidheid, verminderde eetlust, misselijkheid en lusteloosheid. Met deze symptomen heb ik gekampt toen ik aan de d-bol zat eenmaal gestopt begonnen ze te vervagen.

Nog even over de vloeibare vorm van d-bol: Een maat van me had deze genomen en zijn eetlust ging totaal niet achteruit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X