Begonnen met kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Begonnen met kuur

Ben begonnen met een nieuwe kuur.
    Graag jullie commentaar en mening (en uiteraard tips) hierover.

Week 1-10: 750 mg test. enanth.
    400 mg deca
    week 3-10: 2 eenheden STH per dag
    Week 4-9: dianabool 60 mg per dag

Ik denk nog na over T3 en nog 100 eenheden STH.

Alvast bedankt voor de reacties.

O ja, zit nu in de 3e week, inmiddels 5 kg. erbij.

Als supplementen gebruik ik whey eiwitten, vit. C en multivitaminen en Cell-tech.

Groet,

Spidy

sth moet je volgens mij ergens richting de 20 weken gebruiken voor een goed resultaat
    en waarom gebruik je D boll niet de 1ste weken als kickstart?

test enant en dec beginnen pas na een week of 2 3 te werken?

wat is je doel met deze kuur en wat is te kuur verleden

hoe ziet je na kuur der uit ??

Who's the Chef

Comment

In welke hoeveelheden wil je T3 gaan gebruiken en met welke doel spidy?

Comment

T3 hangt af van je bf nu en je doel. Snap ook de d-boll vanaf week 4 niet echt.
        Succes met je kuur uiteraard!

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

8 weken sth en dan nog maar 2iu per dag, wie heeft u dit aanbevolen en waarom, welke zijn u stats, zou de test en deca van week 1-10 doen en de dbol er direct bij van week 1-6 en de sth beginnen in week 4.

Wat is uw kuurverleden, sorry kerel no offence maar ik denk dat je maar wat aan het kloten bent

Grtz
          stil growing

Comment

vind het ook zeer onlogisch. onorthodox enzo...
            maarreuh... als je het zo wilt doen, pak dan de dboll in je eerste weken en laat de sth eruit.
            sth moet je minstens voor een half jaar gebruiken, liefst op minimaal 4iU per dag.
            wat is de bedoeling van die sth, als ik het vragen mag?
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Alvast dank voor de commentaren en tips.
              Zal proberen een en ander uit te leggen.

Stats: 113 kg
              1.93 m
              ongeveer 15% bf.

Sth gebruik ik niet om massale kilogrammen erbij te krijgen, leuke kleding kopen en dragen vind ik namelijk ook belangrijk. Voornamelijk vetverbranding (met name teveel buikvet) dus.
              Ik heb in eerste instantie 100 eenheden STH gekocht en misschien koop ik bij (hangt af van het resultaat na een week of 6).

Dit is mijn eerste keer STH, hiervoor al vaak genoeg kuurtjes gedaan met sustanon, test prop en enanth, dianabool, winstrol etc.

Ik had echter zoveel gehoord en op dit forum gelezen over STH dat ik dacht: let's try it.
              Ik wil echter geen 125 kg. wegen, maar rond de 115 en bf rond de 11%.

Mijn vorige kuur bestond uit dboll en enanthaat en hier ging ik goed op.

Kom ik meteen op de T3, vetverbranding dus. Ik lees echter wisselende berichten dus wellicht is clenbuterol beter.

Ik denk dat je alles een keer moet proberen net als je training constant omgooien ook je kuurschema een keer omgooien, vandaar dboll later erin.

Ik hoop wat vragen beantwoord te hebben.

Nog suggesties of tips?

Groet,

Spidy

Comment

sth voor zo kort heeft geen zin is dus zonde geld

en wat wordt je na kuur
                Who's the Chef

Comment

k. beetje mijn stijl dus. ik mocht ook graag iets prebere. dus mijn zegen heb je. alleen die sth ff langer doortrekken.
                  T3 is cut middel, maar alleen als je zeker weet hoe en wat. en ik zou het zeker icm clen/ efedrine doen. clen 2weken op, 2 weken af en de efedrine is de 'af-weken' .
                  T3 is inmiddels achterhaald dat je het maar kort mag gebruiken. belangrijkste is het afbouwen. maar opbouwen is ook belangrijk. dusssss...
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

zou de t3 op heel lage dosis houden door de sth gaat de werking al veel beter werken. Ga zelf op 1 tab zitten gedurende 5 weken icm sth.
                    Alleen 2 iu is wel erg weinig volgens mij je maakt zelf al 1.5 iu aan in je slaap ongeveer. Maar het valt te proberen.
                    eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik vind het weggesmeten geld, hier staat ergens een sticky over sth, lees dat eens kerel denk dat er zelfs een formule bijstaat die verteld hoeveel je nodig hebt, sth begint pas te werken in week 4-5 dacht ik en dan ga jij bijna stoppen, dus voor vetverbranding zal het niet veel uitmaken, waarom neem je dan geen igf ipv sth, denk dat je met clen een goed dieet en cardio veel verder gaat komen dan met je sth

Grtz
                      stil growing

Comment

Originally posted by Curiosio
                        T3 hangt af van je bf nu en je doel. Snap ook de d-boll vanaf week 4 niet echt.
                        Succes met je kuur uiteraard!

Greets...
                        Dboll vanaf week 4 kan ik me wel voorstellen dit is om hem samen te laten vallen met de deca en test.Dit doe ik zelf ook,ik geloof in een aanloop met 1 groeispeurt.Maar de sth is weggegooit geld,kan ie beter aan mij geven.
                        oldpride.nl

Comment

Klinkt leuk dat samenvallen maar de eerste 3 weken zijn zo niet effectief.

Greets...

Comment

Originally posted by Curiosio
                            Klinkt leuk dat samenvallen maar de eerste 3 weken zijn zo niet effectief.

Greets...
                            Klopt,ik zie het ook meer als voorbereiding waar ik evengoed een kilo of 2a3 pakt.Als ik meteen met dbol begint ben ik naar de eerste 4 weken alleen nog maar met onderhoud bezig omdat ik me groeispeurt al gehad hebt.Het kan natuurlijk ook tussen de oren zitten.Een ander groeit mischien wel door maar ik niet.
                            oldpride.nl

Comment

Wat voor de één werkt kan voor de ander weinig tot niets doen inderdaad.
                              Voordeel van meteen d-boll is dat je lichaam wat langer de tijd heeft om aan de extra massa te wennen voordat je weer off gaat.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X