Kuur gestart

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

uit jou antwoorden is duidelijk op te halen dat je je er niet in hebt verdiept en kom je hier om info te vragen
    als je nopu iets verder had gekeken en gelezen had had je als antwoorden op je vragen gevonden kerel

ik heb ook geen idee waar jij uit haald dat ik geen respect heb voor je dat heeft ook helemaal nix met dit verhaal te maken het gaat hier niet om respect
    dus zo een grote mond hoef je niet tegen mij op te zetten

en op je neer kijken doe ik ook niet ik geef aleen aan dat je beetje stom bezig ben om zo maar gif in je lijf spuit terwijl je niet eens weet wat het doet teminste je weet waarschijnlijk alleen de plus punten en niet de min punten
    en je begind zo maar met een kuur terwijl je niet eens weet hoe deze volledig er uit zal zien

zo wat wil je nog meer horen ??
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by been
      uit jou antwoorden is duidelijk op te halen dat je je er niet in hebt verdiept en kom je hier om info te vragen
      als je nopu iets verder had gekeken en gelezen had had je als antwoorden op je vragen gevonden kerel

ik heb ook geen idee waar jij uit haald dat ik geen respect heb voor je dat heeft ook helemaal nix met dit verhaal te maken het gaat hier niet om respect
      dus zo een grote mond hoef je niet tegen mij op te zetten

en op je neer kijken doe ik ook niet ik geef aleen aan dat je beetje stom bezig ben om zo maar gif in je lijf spuit terwijl je niet eens weet wat het doet teminste je weet waarschijnlijk alleen de plus punten en niet de min punten
      en je begind zo maar met een kuur terwijl je niet eens weet hoe deze volledig er uit zal zien

zo wat wil je nog meer horen ??
      Dat het gif is weet ik allang , wie geen risico neemt bereikt meestal niets.

voor de rest ben ik er klaar mee , dit word weer zon langdradige topic.

.

Comment

Dat kan niet de bedoeling zijn natuurlijk. Heb het nagelezen en er staat weinig in waar je wat aan hebt dus bij deze gesloten dan maar...

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X