advies is welkom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• advies is welkom

ik ben vandaag voor het eerst ingelogd heb al heel wat gelezen is echt een leuke site ik train 5 jaar waarvan 3 echt serieus ik heb 1,5 jaar geleden een kuur gedaan met anapolon, sutanon 250 ,en primobolan 100 deze kuur zag er zo uit elke dag 2 tabs anapolon
    op maandag woensdag en vrijdag primobolan
    op woensdag sustanon
    dit 5 weken lang
    was na 5weken gestopt omdat het een aantal keer goed zeer dee met injecteren had ik het wel gehad met die naalden ik had dit in turkey gekocht en was niet goed geinformeerd dus ik wist toen niet dat ik moest nakuren met bv nolvadex met alle gevolgen van dien heb nu gyno bij me tepels van ogeveer een cm is niet te zien maar wel te voelen over het resultaat was ik wel tesprekken veel spiermassa 3cm er bij in bicep en van de 85kg naar de 105kg dit kwam ook wel door het vele eten ik ging van 80 kg bankdrukken naar de 105kg in de laatste set ben daarna gaan afvallen om het vele vet rond me buik weer weg tekrijgen daar door heb ik ook weer een hoop spier massa verlorren ben nou 93kg en wil weer een kuurtje gaan doen met anavar en winstrol 6weken lang elke dag 30mg van bijde en nakuren met nolvadex 20 dagen wat vinden jullie hier van is dit een goed idee of is dit niks ?
    ik heb ook aan dbol gedacht maar dat houd zo veel vocht vast ik wil liefer drooge spiermassa

Anavar en winstrol samen is te belastend voor je lever. Anavar is ook meer iets als je al redelijk droog bent vind ik.
    Winstrol only zou kunnen, persoonlijk zou ik dan injects nemen omdat die meer kracht geven.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wat is beter

oke bedankt voor de tip ik zal het dan bij 8 weken winstrol houden of is er mischien meer winst te behalen door 4 weken dianabol of anavar en daarna 4weken winstrol op deze manier neem ik niet 2 verschillende soorten tegelijk in en is het minder slecht voor me lever

Comment

Winstrol kan 8 weken hoewel de meesten 6 weken doen. Verder hangt het af van wat je wilt, droge spiermassa of gewoon massa.

Met iets als d-boll kun je zomaar 8kg pakken waar je met winstrol de helft gaint. Van die 8kg zijn de meesten binnen 2 maanden de helft weer kwijt by the way.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

op zo een groot lijf ga je niet tevreden zijn met 6 weken winny waarmee je miss 4 kg pakt
          ga je weinig van merken kerel

als je massa wil zou ik 6 weken D boll pakken 40mg per dag

of je moet toch gaan injecteren en dan een leuke massa kuur in elkaar draaien

oraal is er een beetje weinig keuze
          Who's the Chef

Comment

Zou voor de winny gaan, je gaat niet veel gainen maar een kilo of 3-4 moet een naturel 2 jaar voor trainen, en bij winny kan je alles vasthouden en bij dbol niet

Grtz
            stil growing

Comment

Wat meestal goed werkt voor massa is de oude vertrouwde dboll dit voor 6 weken op 40mg. Dit zou ik icm met 10 weken deca doen op 400mg. Deze kuur zorgt bij veel gasten in mijn omgeving voor een kilootje of 10 winst waarvan er altijd wel 5 a 6 blijven hangen. Aangezien dit je 2e kuur is moet dit bij jou ook wel lukken.

Zomaar een vraagje hoe heb je de spullen meegenomen uit turkije? Gewoon in reiskoffer of met de post verstuurd?
              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

ik had alles uit de doosjes gehaald en de doosjes opgevouwen om ruimte te besparen de strips naalden spuiten en de ampullen had ik in een paar sokken gedaan tussen de vieze was in me reiskoffer omdat ik denk dat ze niet zo gouw tussen je vieze onderbroeken zullen kijken en het was me gel lukt het enigste waar ze wel naar kijken is je handbagage die je mee neemt het vliegtuig in en uit dit gaat ook door een metaal detector je reis koffer gaat meestal op de lopende band en daar kijken ze niet meer naar ten zij er een controle is maar volgens mij doen ze niet echt veel controleren op vliegtuigen die uit turkije komen ik denk dat ze meer controleren op vliegtuigen uit de antillen en columbia en de andere landen waar veel bolletjesslikkers vandaan komen ik ken iemand die elk jaar naar alanya <turkije> gaat om een paar kuren voor zich zelf te halen dit doet die al zoon 5 jaar op de zelfde manier en is nog nooit gepakt maar ik denk dat je het beter op de post in een pakje kan versturen naar nederland om de pakkans zo klein mogelijk te houden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X