iem.raad??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iem.raad??

yo,ik ben 21j. ben 1m83 ik weeg 82kg vet staat denk ik op 12%
    en ik heb een kuurtje primo,winny gedaan en kuurtje d-boll 40mg eerste 3weken 500 test-enan 300tren enan laatste winny en nolva als nakuur.
    Nu men vraag luid als volgt.Ik wil dus goed in massa bijkomen zonder vet of teveel vocht en wou ook wat droger komen et staan wil zakken naar de 10
    ik wou dus week 1-14 750 test enan
    week 1-12 bolde 750
    week 1-6 tren ace 75eod
    laatste winny 100mg eod
    ter zou nog hcg bij zijn tss de kuur en na de kuur en t-boll

zou deze goed gaan kwa massa?
    heeft er iem.nog voorstellen wak ook nog zou kunnen doen als kuur om men doelen te bereiken??
    waarschijnlijk laatste aantal weken ga ik men kcal verlagen en meer cardio doen om toch droger te gaan staan

Hey, best ff voorstellen, topic gaat gesloten worden, vind het nogal veel voor 2e kuur. Heb geen ervaring met tren en boldone, vind de winny ook wat veel.
    Stel jezelf eerst eens voor, dan zal je antwoorden verkrijgen
    Grtz
    -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
    -2 know what we don't know
    -No Pain No Gain!

Comment

Wat je ook neemt het gaat afhangen van je voeding. Wat je voorstelt is imo teveel.
      Test zeker nemen en verder kan boldenone (of deca)
      Frontload met test-prop als je geen d-boll wilt (extra vocht)

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

je bent gelijk met hoeveelheden begonnen die voor vergevorderden zijn. slim? ech tniet. je zou net zoveel gegaind hebbenmet een kwart ervan. dus geld weggegooid en gains voor je volgende kuur veel moeilijker. kuur is goed, voor iem. die zn 7e kuur doet ofzo
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce
          je bent gelijk met hoeveelheden begonnen die voor vergevorderden zijn. slim? ech tniet. je zou net zoveel gegaind hebbenmet een kwart ervan. dus geld weggegooid en gains voor je volgende kuur veel moeilijker. kuur is goed, voor iem. die zn 7e kuur doet ofzo
          ja ik weet het ma deze hebben ze me aangeraden omdat ik al reeds me tren gedaan had en moeilijker massa zou aanmaken me een lichte doses.
          ik zou toch graag achter een paar jaar goeie results willen want met men vorige ben ik nie veel bij in kg ma in massa valt d agoed mee.
          2cm op armen en de rest is ook redelijk bij.
          Welke raad je dan aan?

Comment

ik heb aantal kuurtjes gehad, maar weet zeker dat ik op 250mg testo bij 200mg deca als een speer ga.
            ik kan je niks aanraden, want ik weet niet zoveel van je af. maar als je het perse wil weten: zou iig de hoeveelheden naar beneden doen. testo niet meer dan 500mg. bold. vervangen door deca op 400mg
            dan 2 a 3 maanden na je kuur de tren en winny samen neman in 6 weken.
            wat ik denk is dat degene die jou dit aanraadt, ook degene is waar je het van koopt. dat zegt al genoeg.

Comment

Ten eerste kan je nooit of nooit een massa kuur doen zonder vocht op te houden of iets vetter te worden, je hebt meer honger door de kuur dus automatisch ga je meer eten en ga je iets van vet opbouwen.

750 test - 750 bol en dan nog 6 weken eod tren (jij liever dan ik) , voor tweede kuur is dat zeker overdreven, als je van u vorige kuren niks bent bijgekomen of alles weer verloren hebt dan waren de spullen of fake of u voeding, training en rust waren niet in orde, zo simpel is het.

Mijn voorstel kuur

Week 1-4 : dbol
              week 1-10: 500 test enanth
              week 1-8: 400 tren enanth
              week 13 - 16 : 40mg nolva en misschien nog igf erbij

Grtz
              stil growing

Comment

ja ik heb genoeg pauze gehouden tss de kuren in zekers een 3a 4maand ofzo dus enja men voeding was iets te weinig maja ik zat aan bekans 4000kcal dus kan zijn da er een deel fakke in zat maja.
                ge zegt nu dak terug testo 500 en tren enan 400 moe pakken ma ga ik dan nog wel tegoei bijkomen?want men vorige was zelfde alleen tren op 300 dus.Enja deca kweet nie wil wel een sproberen ma dan benk een vochtbal en wil deze keer ook eens tegoei kuren ipv die kleine dingetjes die nix opschieten.

Comment

Je kan natuurlijk nu ook 750 test nemen en 600 tren maar je moet verder denken he kerel, wat gaat de volgende kuur dan worden, dan gaat u derde kuur op 1gram test worden, niet normaal he kerel. Volgens mij heb jij in het verleden met slechte spullen gekuurd of was zoals ik al zei u voeding,training en rust niet in orde. Welk merk waren u vorige spullen

Grtz
                  stil growing

Comment

men spullen waren van GG
                    alleen die testo van vorige keer kwamen van iran ofzo mss daarmee da er een paar valse tss waren.
                    Ma ik zou gewoon graag eens fatsoenlijke massa kunnen pakken en toch wa droger worden.meeste zeggen dak terug testo+tren moe zetten of deca maja kzou dus echt nie weten hoe ik dan ga op reageren zene.kan altijd eens proberen he me testo 500 en deca 400 ofzo.ma this gewoon klote om da geld te verspillen aan zo een prut kuurtjes dan heb ik achteraf wel spijt eiegnlijk want ik ben nu me vorige 2cm bijgekomen op armen enzo en ik heb nog nix verloren ma this toch nie wa ik had verwacht zene.Dus volgens jullie zou 500 testo 1-10 en deca 400 1-10 en d-boll 1-4 goed zijn??want van die tren werd ik vies agresief zene :s

Comment

zou beter zijn. maar 3-4 mnd. is kort tussen kuren. zeker voor iem. die paar jaar traint. maja... zijn mijn 5 $ centen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X