kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuur

heb een kuur voor massa samen gestelt wie ken mij mailen of dit de goede is
    TESTO,ENTH. DECA MIX NOPASIM
    week 1-750 mg testosteron 400 mg deca mix 50 mg dboll
    2 750 mg testosteron 400 mg deca mix 50 mg dboll
    3 500 mg 400 mg 50 mg dboll
    4 500 mg 400mg 50 mg dboll
    6 500 mg 400 mg 50 mg dboll
    7 500 mg 400 mg 50 mg dboll
    8 500 mg 400 mg PER DAG 50 mg dboll
    9 500 mg 400 mg
    10 500 mg 400 mg
    11 500 mg 400 mg
    12 500 mg 2X PER W 400mg 2X PER W 2 week wachten na kuuren
    Last edited by michel1981; 12-11-2006, 10:19. Reason: zo ben er uit dit word hem wat vinden jullie?????

Ik hoop dat je je hebt voorgesteld anders gaat er gelijk een slotje op je post.

Ik weet niet hoeveel kuren je hiervoor hebt gehad maar als dit je eerste is is het en beetje aan de zware kant als je naar de hoeveelheid test kijkt.

De deca zou ik naar minimaal 400mg per week liften.
    Hoeveel mg dboll gebruik je per dag? Bij een kuur als deze zou ik voor minimaal 40mg per dag gaan.

Verder ben ik niet bekend met het merk gelinka.

Succes
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

bedankt dat je ff reageerde d-bol wou ik dus 3x daags 10 mg dit word mijn eerste kuur weer pauze gehad van jaartje met allus word dit kuurtjuh 6 of 7 voeding is goed rust is goed training ook wil probeeren met deze kuur 10 kilo te pakken in het verleden ben ik 15 kilo gegroeid deca met een omnadren,maar groeiede zo snel dat ik begon te scheuren

Comment

gelinka is goed heb eens tijdje alleen testo gebruikt me onder arm was net steen

Comment

me naam is michel 25 jaar 180 meter en weeg nog maar 80 kilo wil graag weer rond de 90 worden groetjes

Comment

Originally posted by michel1981 View Post
            me naam is michel 25 jaar 180 meter en weeg nog maar 80 kilo wil graag weer rond de 90 worden groetjes
            Dat gaat niet goed bro voorstellen die je op de voorsteltopic
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Als dit je zes of zevende kuur is, en jij bent dat op de je avatar doe je toch behoorlijk iets fout. Zeker omdat je maar 80 kilo weegt. Zou dan eerst je basis dingen even in orde maken. Zoals je voedingschema trainingsschema en rust. Hoe zagen je kuren hiervoor eruit, en hoe ziet je nakuur eruit.

rtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Heb je ook wel eens geprobeerd om naturel te trainen?
                Je weet wel, een paar keer per week naar de sportschool, een goed schema volgen, goed rusten en eten maar dan zonder anabolen...
                Zijn meer mensen die het doen en schijnt best te kunnen en nog gezond te zijn ook.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                  Heb je ook wel eens geprobeerd om naturel te trainen?
                  Je weet wel, een paar keer per week naar de sportschool, een goed schema volgen, goed rusten en eten maar dan zonder anabolen...
                  Zijn meer mensen die het doen en schijnt best te kunnen en nog gezond te zijn ook.
                  Hier hangt een sarcastisch luchtje aan..
                  VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Zou trouwens ook geen 8 weken dianabol pakken maar maximaal maar 6 weken. Dit om je lever niet te veel te belasten.

Comment

Je had beter in plaats van je eerste post te veranderen, een nieuwe reactie hier kunnen zetten met je nieuwe schema. Dit maakt het voor de mensen die dit voor het eerst lezen beter te volgen.

Ik denk toch dat je je eerst eens moet gaan verdiepen in de a.s. die je gaat gebruiken. Eerst wil je 30mg dboll per dag gaan nemen en dit voor 6 weken lang. Nu heb je veranderingen aangebracht en ga je naar de 50 mg en dat voor 8 weken lang. Zelfde geld voor de nakuur, je zegt niet met wat je gaat nakuren en je begint te vroeg, dat houd dus in dat je niet weet wanneer je de nakuur moet starten bij gebruik van deca.

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

1 week

nieuwe foto vangisteren zit 1 week in de kuur

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X