Naposim (terapia)200 stuks Dianabol

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Naposim (terapia)200 stuks Dianabol

dit is me derde kuur als eerste had ik metandienonum de tweede deca en nu naposim,
    ik weeg nu 81 kg en ben 25 jaar

Een vraagje weet iemand wat de beste opbouw schema is met naposim 200 stuks.
    hoeveel neem je de eerste week tot en met de laaste week?
    heb hier een schema de eerste week 3 stuks en vanaf 2e week 4 stuks tot met week 7 en dan zijn ze helaas op! en als nakuur nolva.
    Last edited by mike22; 19-11-2006, 14:59.

Naposim is dianabol en methandienone ook kerel. Je hebt merknaam, stofnaam en de chemische structuurnaam. Met andere woorden, dit wordt jouw 2e dianabol-only kuur? Niet doen joh. Alles wat je wint ben je ook zo weer kwijt. Tevens vindt jouw lever dit goedje ook niet zo fijn. Zeker niet als je het 7-8 weken wilt gaan doen. Je dosis is trouwens erg laag. 4 stuks is 20 mg. Ben wel benieuwd hoe je het de eerste keer hebt ingenomen. Weet je dat nog?
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

naposim

de eerste keer dat ik had gekuurd heb ik op gebouwd van de 1e week 3stuks
      2e week 4st , derde week 5st , 4e week 6st , 5eweek 7st, 6e week 6st ect en de laaste 2 weken weer omlaag.

dus me dossis is te laag, hoe zou jij het dan doen?
      was 4 kilo aan gekomen van d-boll en heb dat ook vast gehouden en bij die deca kuur 7 kilo en heb 5 kilo vastgehouden.

was trouwens heel erg skinny (69kg) voor dat ik begon met kuren maar nu is het een ander verhaal.
      Last edited by mike22; 19-11-2006, 19:45.

Comment

Topic gesloten wegens niet opvolgen van de regels.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X