Nieuw forum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Nee, dat denk ik niet dan inderdaad. Jij komt toch net kijken in deze sport??
    *stelt zich Pinada altijd voor als een enorm brede en gespierde vrouw die al jaren traint*

Ik train anderhalf tot twee jaar serieus, dus ik val niet in de categorie 'meerdere jaren'. En enorm breed en gespierd ben ik zeker niet .
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

sucses met je nieuwe site

Comment

Succes, en heb me ook gereg. altijd makkelijk een forum erbij te hebben.
        Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Ik train anderhalf tot twee jaar serieus, dus ik val niet in de categorie 'meerdere jaren'. En enorm breed en gespierd ben ik zeker niet .
          Haha, ok. Je komt in elk geval erg potig over.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

lol potig
            Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

heb me er ook op aangemeld
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

vraag me af wat de meerwaarde is dan bn of bb. mag je daar bv de prijzen va as noemen en zijn daar de spullen openlijk te koop?
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Haha, ok. Je komt in elk geval erg potig over.
                  Potig?

Ik zou mezelf niet bepaald potig, breed of gespierd willen noemen.... Maar goed, mensen waarderen hun eigen spiegelbeeld over het algemeen anders dan dat anderen hen waarderen...

Originally posted by kees View Post
                  vraag me af wat de meerwaarde is dan bn of bb. mag je daar bv de prijzen va as noemen en zijn daar de spullen openlijk te koop?

Jij hebt de regels niet gelezen!
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

antwoorden

Beaudien jammer dat je de site een beetje afvalt maar ok dat is jou mening, ik heb pas sinds vrijdag ervaring met het opzetten van een forum dus vind dat ik het nog knap heb gedaan, als blijkt dat er veel members komen ( maar dit heb ik ook al ergens gezegd ) en de site goed gaat draaien ga ik in de nabije toekomst een of nog betere maken of deze beter uitwerken dat moet ik nog bekijken.

De mensen zeggen ja maar je hebt al dbb en bodynet en vind jullie niet anders.

We zouden eigenlijk maandag online gaan maar zijn iets eerder begonnen alles is nog in de groei en je kan niet verwachten dat binnen 2 dagen je uitgroeit tot de top 3 maar ik ga er met mijn ervaring en mijn mods die ook veel ervaring hebben alles aan doen om in die top 3 te komen. Iets waar je je voor inzet zal slagen en zoniet dan heb ik toch mijn best gedaan iets te proberen.

Ik wil heel aktief op dat forum worden en telkens nieuwe informatie toevoegen, snel reageren op mails en zorgen dat iedereen zich normaal gedraagt zonder haat en nijd gevoelens. Niemand is verplicht lid te worden van de site dat is je eigen keuze maar ik zou zeggen hou de site in de gaten en kijk eens 1 x per maand als je het bij voorbaat niets vind en zeg dan over een paar maanden wat je ervan vind.

Pinada tuurlijk ben je welkom, en die rubrieken van fitness en bodybuilding heb ik zo neergezet zodat de mensen die wat langer fitness doen daar hun dingen kunnen wisselen, niet dat we weer allemaal antwoorden gaan krijgen van mensen die het eigenlijk niet begrijpen maar gewoon met de boot mee lullen.

Ik heb dit forum gemaakt voor iedereen en niet voor mezelf want ik zit al op meerdere forums maar ik vind het een beetje rommelig worden op veel forums en heb het idee dat er niets meer vernieuwends is op die sites waardoor je je gaat vervelen, dat wil ik dus anders gaan doen door het in nabije toekomst aantrekkelijk te maken en zodra ik er klaar voor ben ga ik een rubriek met kortingen maken zodat ik al ons members op dingen korting kan geven. Denk hier b.v. aan: suppliers moeten in de toekomst een maandelijke contributie gaan betalen maar als ze in het topic korting hun spullen aanbieden aan onze members met korting mogen ze daar gratis adverteren... zo heb ik nog een aantal dingen maar ik wil geen slapende honden wakker maken.....

Alleen jullie kunnen het laten slagen dus iedereen word lid.....

We komen ook op google en andere zoekmachines maar dit kan nog even op zich laten wachten volgens google dus de eerste 2 weken tot 2 maanden zullen even aanpoten worden want zolang duurt een indexering daarna zullen er ook velen andere members bijkomen.
                    Last edited by leroyw; 03-10-2010, 14:26.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                      Pinada tuurlijk ben je welkom, en die rubrieken van fitness en bodybuilding heb ik zo neergezet zodat de mensen die wat langer fitness doen daar hun dingen kunnen wisselen, niet dat we weer allemaal antwoorden gaan krijgen van mensen die het eigenlijk niet begrijpen maar gewoon met de boot mee lullen.
                      Jeej . Dan zal ik wellicht, als het wat drukker is, er ook een logje bij gaan houden.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                        Beaudien jammer dat je de site een beetje afvalt maar ok dat is jou mening
                        De site afvallen??? Hoezo doe ik dan dan? Ik heb geen woord gezegd over de site, alleen dat your BB vaak uitval heeft en dat phpBB 2 geen support meer krijgt, maar wel een stuk makkelijker is dan phpBB 3.
                        Ik heb inhoudelijk over je site geen woord geuit.
                        Beetje jammer dit.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Heb je niet nog een moderator nodig voor de sectie 'algemeen'?
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ben je aan het solliciteren, Roelinho??

Comment

nee, ik ben aan het kakken
                              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Die die deur dan even dicht, alsjeblieft.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X