De syntholman

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De syntholman

De meeste zullen Greg wel "kennen" maar wat blijf het ook een ontzettende ........................ of zijn er hier dit dit mooi vinden?
    Dit heeft naar mijn mening helemaal niets meer met BB te maken.

Greg Valentino Het bekijken van deze site is op je eigen risico!!

Grtzzzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

1 Woord voor dit ....Vreselijk!!..Het ziet er echt niet uit ,lijkt of die een kamelebult op ze arm heb zitten..dit heb niks met BB te maken,dit is gewoon weg je lichaam vergallen..

Greetz Ferry
    E.T Phone home?

Comment

Het is echt afgrijselijk lelijk ja!! En door die syntol word je niet eens sterker alleen groter!
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Simpel weg smerig. Dit heeft absoluut niks met BB te maken dit is letterlijk jezelf verneuken. Triest.
        Zijn kapsel is het enige waar ik positief over kan zijn

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Smerig? das nog netjes uitgedrukt..............

Dit is pas echt smerig!!! ------>   Syntholman... [even de 1e 5 foto's vergroten!!!!]
          Aan te raden om dit niet te gaan kijken terwijl je aan het eten bent  

Grtzzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

Comment

Had ze al gezien
            het is toch zo dat de boel is gaan ontsteken en dat ze er van alles uit hebben moeten snijden?

Greets...

Comment

Ja volgens mij is ie al meerdere keren onder het mes gemoeten.
              Maar die haalt echt niet de bejaardenleeftijd
              Wie had trouwens nog dinsdagavond op sbs programma gekeken over bodybuilders was wel leuk om te zien

Comment

Helaas gemist Zag pas de volgende dag dat het geweest was.

Greets...

Comment

Ging ook een groot deel over vrouwenbb
                  Waren veel vrouwen die echt zwaar gespierd waren(persoonlijk vind ik dat echt niet mooi)
                  Het was ook niet normaal je ziet allemaal dat ze gebruiken want die hele kaaklijn is er gewoon een van een man geworden.
                  En dan sommige nog zegge dat ze nooit wat gedaan hebben!

Comment

Niet alleen die kaaklijn Dino, sommige moesten zich meer scheren dan Sinterklaas

Grtzzzzz Ax
                    DUM SPIRI SPERO

Comment

Maar ze hebben nooit wat gebruikt...
                      Vind het bij vrouwen echt niet mooi, van die fitness dames is geweldig maar zodra het BB wordt, laat maar

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (dino21 @ Apr. 10 2003,17:46)]Wie had trouwens nog dinsdagavond op sbs programma gekeken over bodybuilders was wel leuk om te zien
                        Heb ik gezien, was volgens mij een herhaling maar toch leuk om te kijken. Volgens mij was 1 van die vrouwen, die samen met haar man was, een argentijnse, absoluut geen vrouw. Dat was echt een omgebouwde kerel. Gatverdamme...

Ook dat filmen op dat landgoed vond ik belachelijk, dat zijn geen B movies maar Z movies.

Dat armpje drukken tegen die vrouw, dat vond ik wel leuk. Ik zou het wel eens tegen haar willen proberen.
                        What's the difference between your wife and your gear?
                        They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                        I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 11 2003,08:31)]Vind het bij vrouwen echt niet mooi, van die fitness dames is geweldig maar zodra het BB wordt, laat maar
                          Ik vind vrouwen BB wel mooi, maar er zijn grenzen. Een vrouw moet wel vrouwlijk blijven.
                          What's the difference between your wife and your gear?
                          They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                          I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (diet4ever @ Apr. 11 2003,09:28)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 11 2003,08:31)]Vind het bij vrouwen echt niet mooi, van die fitness dames is geweldig maar zodra het BB wordt, laat maar
                            Ik vind vrouwen BB wel mooi, maar er zijn grenzen. Een vrouw moet wel vrouwlijk blijven.
                            Dan denk ik dat we hetzelfde bedoelen Diet
                            Zodra het ook maar een beetje mannelijk wordt hoeft het van mij niet meer.

Greets...

Comment

Het was inderdaad een herhaling, alleen toen had ik de laatste paar minuten alleen gezien.
                              Zou die Argetijnse omgebouwd zijn Diet? Hmmm zo iets dacht ik al.
                              Ja die films bij Mr.Peeple, buiten het feit dat ze echt heel beroerd waren kwam die kerel bijna elke keer klaar als hij de dames in actie zag, hij kwijlde nog net niet....

Het onderwerp as werd "leuk" gebracht om steeds te vragen aan die Australier 'Ik weet dat je niet gebruikt, maar stel als' Heet hang ijzer anabolen, altijd ontkent. Ik begrijp ook wel dat het altijd daar overgaat in documantaires over BB en dat je er schijtziek van wordt maar iedereen weet dat je niet zo big word van alleen trainen en af en toe een shake!  As maakt niet agressief? hahahahaha hij werd toch op een gegeven moment aardig pissig  
                              Trouwens even aan zijn spieren voelen en $1000! vangen!! ######, doet hij beter dan mij  
                              Gespierde vrouwen vind ik wel mooi, maar net wat julle zeggen wel vrouwlijk blijven en het is zo frustrerend als je over het strand loopt en je vriendin is 2 keer zo breed  

Grtzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X