Tattoo Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wil een tat maar voel me te klein, wacht nog wel een jaar #ectoproblems

Comment

• Zit er aardig onder, mijn maat is tattoo'eerder. Als ik op mijn tel ben zal ik wel eens wat foto's droppen!
      Hard work, beats talent.

Comment

• Binnen 3 jaar heb ik mijn tattoo. Word waarschijnlijk een kruis met vleugels aan de zijkant. Deze komt dan op mijn borst.
        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• die Maori sleeve is zo sick... kost alleen een beetje teveel in mij ogen :P

Comment

• Originally posted by Mcvk View Post
            rond de 400 euro moet je wel uit kunnen komen, ligt er natuurlijk ook aan wie hem zet.

Na de zomer midden op me rug soort puntige vleugels met een wolf in het midden en de tekst aut viam inveniam aut faciam er onder in een banner. (ik vind mijn weg of ik maak er een)
            Word binnenkort uitgetekend dan gooi ik de foto hier wel even op.
            Vertaling klopt niet helemaal: Of ik vind een weg of ik maak er een

Hannibal zei dit toen hij met zijn leger door de alpen trok. Is er een verband met de vleugels en wolf en deze uitspraak?
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Dangg gip, das een zieke tattoo. Ben je volgens mij een 300-400 euro voor kwijt als je enkel schouder laat doen.

@Dexie, tattoo groeit wel mee man!

Comment

• Originally posted by Steff_Hens View Post
                Dangg gip, das een zieke tattoo. Ben je volgens mij een 300-400 euro voor kwijt als je enkel schouder laat doen.

@Dexie, tattoo groeit wel mee man!
                Ja vast wel maar om nou al een halve sleeve te nemen vind ik me armen nog te klein haha. 4cm erbij en ik vind het ok haha

Comment

• 20130612_163333.jpg

Dit is nu de enige.
                  De volgende staat al volledig op papier, die wordt in September gezet!
                  Gehele borstkas, klein stukje rechterschouder, om vervolgens 3/4 sleeve van te maken
                  :: 1.82M :: 84 KG ::
                  BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

• Ziet er straks uit! Wat staat er precies? En je staat er fysiek ook goed bij!
                    I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                      Vertaling klopt niet helemaal: Of ik vind een weg of ik maak er een

Hannibal zei dit toen hij met zijn leger door de alpen trok. Is er een verband met de vleugels en wolf en deze uitspraak?
                      Je hebt gelijk

De uitspraak staat voor hoe ik in het leven sta, of ik vind een weg of ik maak er een. De wolf is voor de native americans een totem dier en staat voor doorzettingsvermogen en loyaliteit, als ik ergens voor ga doe ik dat ook met de volle 100%. De vleugels staan voor individualiteit en vrijheid.

Het verhaal van Hannibal Barkas heeft hier verder niks mee te maken, al kan je wel stellen dat ik vroeger ook een beetje een rebel was haha.
                      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Originally posted by Pellegrino90 View Post
                        [ATTACH=CONFIG]16688[/ATTACH]

Dit is nu de enige.
                        De volgende staat al volledig op papier, die wordt in September gezet!
                        Gehele borstkas, klein stukje rechterschouder, om vervolgens 3/4 sleeve van te maken
                        Damn nice one!
                        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Google Afbeeldingen resultaat voor http://3.bp.blogspot.com/_ufQo9WKoZMU/TSbTzVw165I/AAAAAAAAA2M/w9e_QGNX12I/s1600/DSC04895.JPG

Zo 1 wil ik graag, misschien later nog een uitbreiding naar mijn borstspier(tje)
                          Net zoals dexie zegt, ik vind mezelf nog wat te ecto voor zo een tattoo maar wil er zo graag 1

Comment

• Fams.jpg

Foto is gemaakt vlak nadat ie gezet is.
                            M'n fysiek staat er tegenwoordig stukken beter voor
                            Train insane, or remain the same.

Comment

• Zelfde als Dexie...
                              Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

• Het zal zoiets worden dan maar dan tot me elleboog zeg maar, en dan later misschien nog door naar borst en onderarmen. Weet iig zeker dat ik er een wil.

Last edited by Dexie; 13-06-2013, 23:10. Reason: plaatje mistte

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X