Tattoo Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• love is in the air!!
    Daar boven op de berg

Comment

• kheb er wel een paar
      575566_223521234423510_1286731347_n.jpg
      next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

• Originally posted by mohwhip View Post
        love is in the air!!
        Haha.... afblijven! Mijn!!! En mijn alleen

@red... pas maar op #grom
        Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by stokbelg View Post
          kheb er wel een paar
          [ATTACH=CONFIG]16951[/ATTACH]
          Thunderdome, zou het zelf niet doen maar respect, srsly!
          Mind is everything.

Comment

• Originally posted by resike View Post
            Thunderdome, zou het zelf niet doen maar respect, srsly!
            thx! =D sleeve is bijna af =)

Comment

• Zelf nooit doen, maar gruwelijk hoor erg Nice gezet ook!!!
              Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                Heb er ook weer een paar tekens bij. En zo'n maori-achtige sleeve is wel waanzinnig gaaf, maar het linke is dat ik later toch in een ziekenhuis hoop te gaan werken, en dan moet hij niet uitsteken ofzo.
                Moet de rest van het topic nog lezen, maar ff reageren:

In veel ziekenhuizen moet je een doktersjas aan met korte mouwen en zie je dus bijna je hele arm. Erg korte sleeve wordt het dan. Het is jammer, maar zeg zelf, als je behandeld wordt door een dokter verwacht je toch een bepaald uiterlijk? Niet ongeschoren, piercings, nektattoos, zweetgeur etc.
                Train hard or go hormone

Comment

• Sorry laatste heeft niet echt iets met tattoo of piercings te maken lijkt me ? Zweet geur heeft met persoonlijke hygiëne te maken hoe je je zelf verzorgt, niks met uiterlijk...ergens zou het ook niet uit moeten maken wat iemandmet ze eigen lichaam wilt doen, zolang jij je functie na behoren kan uitvoeren.Een tattoo op je arm en daardoor ben je geen goeie dokter meer beetje raar niet ?
                  Last edited by frankey; 03-08-2013, 23:27.
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                    Sorry laatste heeft niet echt iets met tattoo of piercings te maken lijkt me ? Zweet geur heeft met persoonlijke hygiëne te maken hoe je je zelf verzorgt, niks met uiterlijk...ergens zou het ook niet uit moeten maken wat iemandmet ze eigen lichaam wilt doen, zolang jij je functie na behoren kan uitvoeren.Een tattoo op je arm en daardoor ben je geen goeie dokter meer beetje raar niet ?
                    Allereerst is onderstaande puur een onderbuik gevoel, waarvan ik weet dat het ergens ook onzin is omdat het niet zo zwart-wit is.

Ik doelde vooral op hoe het plaatje oogt. Iemand met een 7 dagen baard kan ook een goede arts zijn, maar ik vind het toch niet kunnen. Ik realiseer me dat het ergens onzin is, maar ik verwacht dat een arts zichzelf op een bepaalde manier verzorgt. Je legt als patiënt toch veel vertrouwen en controle bij de arts en gevoelsmatig zegt het uiterlijk vaak iets over de persoon. Als een arts ervoor kiest om netjes verzorgd te zijn zegt dat iets over zijn mate van professionaliteit. Ik vind het helemaal prima als een arts tattoo's heeft, maar ervoor kiezen om ze niet te tonen schaar ik onder professionaliteit.

Zie het als volgt (even overdreven):

Een arts met tattoo's in de nek, dreadlocks, een baard van 7 dagen, ruikend naar sigarettenrook en zweet, versleten schoenen, een gescheurde spijkerbroek en gepiercte neus kan nog steeds een goede arts zijn. Maar eerlijk? Ik zou een ander vragen
                    Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                      Allereerst is onderstaande puur een onderbuik gevoel, waarvan ik weet dat het ergens ook onzin is omdat het niet zo zwart-wit is.

Ik doelde vooral op hoe het plaatje oogt. Iemand met een 7 dagen baard kan ook een goede arts zijn, maar ik vind het toch niet kunnen. Ik realiseer me dat het ergens onzin is, maar ik verwacht dat een arts zichzelf op een bepaalde manier verzorgt. Je legt als patiënt toch veel vertrouwen en controle bij de arts en gevoelsmatig zegt het uiterlijk vaak iets over de persoon. Als een arts ervoor kiest om netjes verzorgd te zijn zegt dat iets over zijn mate van professionaliteit. Ik vind het helemaal prima als een arts tattoo's heeft, maar ervoor kiezen om ze niet te tonen schaar ik onder professionaliteit.

Zie het als volgt (even overdreven):

Een arts met tattoo's in de nek, dreadlocks, een baard van 7 dagen, ruikend naar sigarettenrook en zweet, versleten schoenen, een gescheurde spijkerbroek en gepiercte neus kan nog steeds een goede arts zijn. Maar eerlijk? Ik zou een ander vragen
                      klopt ook niet. mensen met dreadlocks werken niet

Comment

• Die thunderdome tattoo vind ik echt waanzinnig zeg, loopt die ook binnendoor?

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                          Die thunderdome tattoo vind ik echt waanzinnig zeg, loopt die ook binnendoor?
                          jup je ziet er op de foto 3 mr dr staan momenteel 9 thunderdome covers of cover-achtergronden op

Comment

• Waar heb je die laten zetten?
                            Beetje Jesse smith style.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• white trash tattoo. in neerpelt (belgie)

Comment

• doe eens fotos rondom dan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X