Tattoo Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Prijs per uur kan van artiest tot artiest nogal variëren. Ik gok dat bovenstaande ongeveer een 6-7 uurtjes werk is. Goed te doen als eerste tattooo. Het kan wel goed zijn om het in twee keer te laten zetten, maar als je wel wat kan hebben kan het ook in 1x.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Ik weet niet of je hem op dezelfde hoogte wil hebben? Maar ik kan je adviseren om hem iets lager te laten zetten. Want met een t-shirt kan het wel eens gebeuren dan je dan een stukje op je nek ziet. En ik weet dat veel werkgevers daar op afknappen.
      Hard work Pays off!

Comment

• Meestal is het 90 tot 100 euro per uur(= gemiddelde prijs. Ik weet wel dat veel tatoeëerders geen fan zijn van 6 a 7 uur aan een stuk tatoeëren omdat dit concentratie problemen kan geven.(weet uit ervaring dat jezelf na 3 uur blij bent dat je klaar bent(tenminste ik)).
        Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Oke bedankt. Wist niet wat ik kwa prijs kon verwachten, 500-1000 weet ik veel. Ging mij meer om die wings, centraal is naar eigen invulling. Maja zal vandaag langsgaan kijken wat de shop mij verteld. Bedankt iedereen in iexer geval.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
            Oke bedankt. Wist niet wat ik kwa prijs kon verwachten, 500-1000 weet ik veel. Ging mij meer om die wings, centraal is naar eigen invulling. Maja zal vandaag langsgaan kijken wat de shop mij verteld. Bedankt iedereen in iexer geval.
            Kijk Wel dat je zeker weten bij een goede gaat(strakke lijnen, goede schaduw). Kijk naar eerdere werken zijn de strak gezet en niet te diep(zie je aan zwemmende inkt) en kijk of je mensen kan vinden die er al een tattoo hebben laten zetten en bekijk deze kritisch zelfs in shops werken vaak mensen die egt niet mooi kunnen tatoeëren. beter iets meer uitgeven dat je zeker weet dat het goed zit het staat er tenslotte je hele leven!
            Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• 1609640_10152000198978131_2027201250_n.jpg1157557_10151606014933131_1084770962_n.jpg

Allebei m'n armen en m'n kuit, alleen daar heb ik nu effe geen foto van. Binnenkort ga ik beginnen met m'n rug, die wil ik helemaal vol Daarna zien we wel weer verder.... :P
              Don't Judge A Book By It's Cover

Comment

• https://www.youtube.com/watch?v=MxyW-cL3O_4
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Dit krijg je dus als de persoon die je tattoo zet niet steriel werkt..?
                  "Straight outta gym"

Comment

• @rainman
                    dat is gwn een liposuctie eylafjallajokull style.
                    next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

• Ach, hij had wel en goedkope tattoo.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Yo, heeft er hier ervaring of weet hier iemand een tattozaak/artist die goed is met polynesian style tattoo's?
                        Ik wil graag een shoulder piece gaan laten zetten wat dan deels over je chest/traps/rug loopt.
                        Hier een voorbeeld:

Comment

• Geen tattoo en gaat er ook niet meteen van komen.

Comment

• Die is wel heel mooi.....ik ken een hele goede tattoo shop maar die is wel in België en heeft een wachtlijst van zeker een half jaar.

Comment

• Welke Ina. Tattoo Gino / Nounou? Of andere

Comment

• 30 Insanely Incredible hyper realism tattoos | Tattoodo.com

Last edited by rain; 09-09-2014, 21:30.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X