Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
"I'm not a big fan of New Years resolutions. If there is something you identify as being wrong that you need to change and you don't have the fortitude to change right then and there, some arbitrary date is not going to change that. I always chuckle at people who have to wait for a new year, or the first, or a Monday to start a goal. If you are truly serious then you should start in a nano second." - Layne Norton
Ik begrijp nooit waarom je iedere onbekende een gelukkig nieuwjaar moet wensen. Net zelfs bij tanken, had die gast nog nooit gezien. Zucht.... en dan die massa's mensen die zo nodig moeten zoenen omdat het het toevallig begin januari is. Eens kijken of ik nog knoflook kan vinden, of -nog beter- iets wat op een koortslip lijkt ofzo.
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Ik begrijp nooit waarom je iedere onbekende een gelukkig nieuwjaar moet wensen. Net zelfs bij tanken, had die gast nog nooit gezien. Zucht.... en dan die massa's mensen die zo nodig moeten zoenen omdat het het toevallig begin januari is. Eens kijken of ik nog knoflook kan vinden, of -nog beter- iets wat op een koortslip lijkt ofzo.
Bleh daar doe ik ook niet aan hoor. Ze kunnen allemaal de moord stikken, dus waarom zou ik ze gelukkig nieuwjaar wensen
Gelukkig is december weer voorbij.
"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment