Ik ben benieuwd wat mensen eigenlijk onder invloed van wat dan ook posten. Dit naar aanleiding van een recent bedankje op bodynet om kwart over 1 snachts. Schaam je niet, gooi het eruit. Voor nu mag je nog mensen aanmoedigen door te vertellen dat het een goed idee is, en na het volgende weekend wil ik veel gemeende wousiteiten horen. Als t effe ken.
Het grote onder invloed topic
Collapse
X
-
Heb niet meer zo recent. Bij mij gaat het vooral om aan m'n pieper trekken. Hier in t dialect is je pik je pieper. Een pussy is een glop, of fluit. Hahah.
Ken welnanekdote dat ik achter vriend aan liep in lexion Zaandam en hij had zwart shirt. Iemand met zwart shirt kruiste hem dus ging ik daar achteraan. Wijven werden steeds lekkerder om te zien dus op gegeven moment trek ik aan z'n schouder en draai hem om. Ik blèr in z'n gezicht: wat een fokking lekkere weeven ouwe, die gaon we volan nuken. Hij: wat???? Ik nog een keer schreeuwen, kijk hem Es' een paar seconden indringend aan en denk wat ziet ie er anders uit in dat licht en dan begin ik te snappen dat het een ander is hahaeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Keer op overloop. Iedereen slapen dus je wil niemand wakker maken, ik moest pissen dus zwetend m'n nest uit. Staat er een kinderfietsje op overloop. Dus ik denk als ik daar tegen aan loop ligt ie om en is iedereen wakker. Dus ik wil eromheen lopen, echter dat fietsje draait mee en blijft voor meestaak. Til m'n been op om er overheen te stappen, word fietsje wat hoger dus hij zou hoe dan ook omvallen. Ik vond het vreemd dus kijk Es' goed en tuur naar die plek (goed datbik niet gezien werd ip dat moment ghehe) en fietsje staartveer echt dus ik wil hem pakken maar ik grijp er doorheen. Dus voorzichtig door fietsje heen gestapt. Dat was resultaat van twee halve defqons na een jaar ofzo niks gehad te hebben. Kanonne. Beeld trilde ook al zo die avond. Zat tegenover iemand en die z'n hoofd ging flitsend van links naar midden baar rechts eb weer trug. Super tril effect. Wel lwuk hahaeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...3 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment