Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nieuwe succesvolle workout formule al in jouw trainingschema?
Mannen die zo explicitet moeten verkondigen dat ze straight zijn en op vrouwen vallen.. daar zit een luchtje aan.. een poepsnikkel luchie..
laten we niet flauw zijn.. als je het licht uit doet en het is geschoren voelt bijna alles hetzelfde..
Eerder werd de Gaypride al genoemd. Over expliciet je sexuele geaardheid verkondigen gesproken ... In jouw theorie zouden die hetero moeten zijn. Kuch kuch.
Nee die komen er gewoon voor uit dat ze gay zijn.. jij post hier filmpjes met homosexuele handelingen.. oh wat grappig.. grinnik grinnik als een klein meisje zit je te grinniken achter je computertje omdat je het stiekem wel heel interessant vind met een klein stijf plassertje.. en vervolgens valt het op.. en schiet je meteen extreem in de verdediging.. dat zet te denken jong!
Iemand die straight is hoeft zichzelf niet te verdedigen.. ik bedoel ik heb regelmatig nachterlijke avonturen met frankey.. kom er gewoon eerlijj voor uit.
maar geeftnie man. Je zal hier jiet gediscrimineerd worden om je geaardheid. Love for all people!
"The only thing worse than failing is not trying."
Nee die komen er gewoon voor uit dat ze gay zijn.. jij post hier filmpjes met homosexuele handelingen.. oh wat grappig.. grinnik grinnik als een klein meisje zit je te grinniken achter je computertje omdat je het stiekem wel heel interessant vind met een klein stijf plassertje.. en vervolgens valt het op.. en schiet je meteen extreem in de verdediging.. dat zet te denken jong!
Iemand die straight is hoeft zichzelf niet te verdedigen.. ik bedoel ik heb regelmatig nachterlijke avonturen met frankey.. kom er gewoon eerlijj voor uit.
maar geeftnie man. Je zal hier jiet gediscrimineerd worden om je geaardheid. Love for all people!
Man man man wat maak je hier een issue van zeg. Dit was gewoon in de categorie humor bedoeld. En nu probeer je je grammetje te halen omdat je blijkbaar niet kan verdragen dat je om een homo ook gewoon mag lachen.
Heb ik je ermee geraakt of zo? Moet ik homofiel Nederland mijn excuses aanbieden? Het was allemaal met een knipoog bedoeld en jij maakt er van dat ik zelf wel eens een homo zou kunnen zijn. Van een forumtrolletje kan je verwachten dat er nog meer verdachtmakingen en luchtfietserij gaat komen dus dat wordt ongetwijfeld kostelijk genieten meid!
Weet wel dat ik dan met een sadistische lach om mn mond je bekrompen berichtjes lees en je in gedachten uitlach.
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Comment