Het lukt alleen niet met sporten, de grootste tijd zit niet in het sporten dat weet jij ook
Hij een wasbord, jij je leven kwijt! (haha lol)
Collapse
X
-
Originally posted by NickP View PostHet lukt alleen niet met sporten, de grootste tijd zit niet in het sporten dat weet jij ook
Ach ieder zijn ding en ik vind dat je iedereen in zijn waarde moet laten ook al snap ik niet waarom sommige mensen elke dag een zak chips, patat en hamburgers vreten met de nodige biertjes erbij. Maargoed ieder zijn ding
En op elk potje past een deksel dus als die vrouw er om zeikt zit ze niet bij de juiste vent'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Ik sport in sportschool onder mn werk. Lekker ff voor of na t werk of in n vrij uurtje. Thuis veel andere dingen te doen waaronder vrouw en kids aandacht geven. In het weekend wel eens lastig. Ik sta te trappelen om te gaan sporten, maar kids feestje, vrouw werken etc. Komt er dan meestal niet van.
Comment
-
Ik kan de denkwijze wel begrijpen hoor van die vrouw .
Hoe vaak hoor ik wel niet bij mij in de familie als ik een stuk taart skip of de zoveelste zoete hap . dat ik dat toch niet hoef te laten , doe je wel wat meer buikspieroefeningen enzo
Ik ben zelf geen wasbord jongen , ik probeer er gewoon zo goed mogelijk uit te zien met de middelen en de prioriteiten die ik heb . ben bijna 30 en soms zijn er belangrijkere dingen dan trainen . vroeger begreep ik dat niet maar familie gaat nu eenmaal voor heb ik ontdekt .You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
-
Mss beetje off topic dit.. Maar idd is het de balans.. Ook voor jezelf anders wordt je knettergek. Als je elke keer in de spiegel kijkt en elke keer wordt je half depri van wat je ziet dat is ook geen leven.
Toen ik begon met trainen en dat was gelijk heel diep cutten is het ook goed geweest dat ik geen vriendin had of iets. Omdat je daar zo op gefocust bent was dat eigenlijk ook het enige belangrijke voor mij.
Ik moet wel zeggen dat ik soms nog steeds afspraken zo plan dat ik op mijn favo momenten kan sporten :P. En als iemand me uitnodigt om te eten eerst altijd ff kijk of dat nu uitkomt in de fase waar ik in zit. Dus verslaafd? mss een beetje. Ik noem het dedicated.
Maar om heel eerlijk te zijn ben ik wel wat vrienden verloren die wat chubby zijn zeg maar omdat onze leefstijl zo veranderd is dat we ook gewoon geen gespreksstof meer hebben ofzo..... en ik niet elk weekend wil feesten en broodjes shoarma naar binnen wil schuiven..
Volgens mij dwaal ik ietsjes af.. SORRY. Daag
Comment
-
-
Belachelijk artikel kwam hem tegen op fb. Alleen maar een mening en nergens op gebaseerd.
Net of een man of vrouw die aan bb doet verder geen leven heeft, leuke dingen kan doen en niet geniet. Men denkt volgens mij dat we in een gym wonen.
Net als tik tok zegt ik plan ook mijn afspraken wel eens om het trainen heen. En vind niet dat daar wat mis mis mee is.
Iedereen om me heen weet wat ik doe en bb belangrijk vind en me er goed bij voel. En wat is er mis met het afslaan van een wijntje of een gebakje? Er wordt ook niet zo gereageerd als iemand met obesitas of " normaal" dieet wat afslaat.
Neem gewoon mn bakkies rijst overal mee heen.
Bb is laatste tijd wel een veel besproken onderwerp merk ik. Helaas wel veel negatief.
Comment
-
En het grappige is dat je ze wel allemaal steeds vaker hoort over superfood. Want dat is weer de nieuwe hype. Ze willen wel gezonder leven, maar het ontbreekt ze aan de discipline.
Suffer the pain of discipline.jpgSuffer the pain of discipline, or suffer the pain of regret.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...15 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment