Ik had het er gisteren nog met een trainingsmaatje over, zouden jullie bereid zijn je telefoon in te leveren om je abonnement bij de sportschool te behouden en waarom?
Dilemma: telefoon of sportschool-abonnement
Collapse
X
-
Originally posted by akito View PostIk had het er gisteren nog met een trainingsmaatje over, zouden jullie bereid zijn je telefoon in te leveren om je abonnement bij de sportschool te behouden en waarom?
wordt soms zo ontzettend moe van al dat whatsapp, Facebook en shit...In between obsessed periods
Comment
-
Telefoon bied mij enorm veel gemak, af en toe een spelletje als je je verveel etc.
maar ik ken zelf de tijd nog dat ik geen idee had waar me vrienden waren en effe bellen was er niet bij.
eerlijk gezegd had dat ook wel wat, nu weet men al dat je hun wats app gelezen hebt en verwachten direct antwoord.
ik vind het zeker ivm me kinderen fijn breikbaar te zijn maar het is niet noodzakelijk.
Als ik moest kiezen koos ik voor de sportschool maar stiekum ben ik heel blij dat ik niet hoef te kiezen
Comment
-
Overal komt steeds meer wi-fi (veiligheid en snelheid: niet in acht genomen overigens). Dus zou sowieso gym pakken. Moet wel zeggen dat het achterlijk handig is om overal internet te hebben i.v.m. sneller en makkelijker berichtjes uitsturen. Alsmede blij dat ik niet hoef te kiezen."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Sjaaksimonse View PostKan niet kiezen man. Ik hou gym vorderingen bij op tel. Zelfs een keer een oefening op youtube opgezocht in de gym. Maar ik merk wel dat mn tel te verslavend voor me werkt. Whatsapp, twitter, mail, instagram, LinkedIn. Eigenlijk knettergek.
Geen diehard dus. Ik zeg alvast R.I.P gainsIn between obsessed periods
Comment
-
Absoluut telefoon inleveren!
Al lijkt het erop dat ik/we absoluut niet meer zonder kan/kunnen,zonder -mobiele-telefoons was alles veel persoonlijker en leuker.
Niet dat ik zo'n ouwe lul ben die zegt dat alles vroeger beter was,maar het heeft echt meer nadelen dan voordelen.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Da's een goeie.
Omdat mijn omgeving daar niet door verandert misschien?
En ja,het begint bij jezelf enz enz,maar als ik uit eten ben of waar dan ook en ik zie iedereen om me heen met telefoons zitten,denk ik nog wel eens aan 'vroeger'.
Zelf laat ik mijn telefoon thuis als ik uit eten ga,op visite ga en zeker als ik met de kinderen wat ga doen.
Omdat ik weet dat als ik hem bij me heb,ik er toch automatisch regelmatig op kijk.
Als mijn dochters een feestje of verjaardag hebben of gewoon visite,zit echt iedereen met zijn telefoon te spelen.
Het is allemaal onpersoonlijker geworden en we denken dat we niet meer zonder kunnen.
Ik heb een nieuw abonnement genomen en was echt van plan om een sim only te nemen met een abonnement zonder internet.
Het probleem is dat ik vaak op mijn werk uren niks te doen heb en dan lekker ga surfen.
Al is dat geen echt probleem,maar meer een smoes omdat ik jaren geleden hetzelfde 'probleem'had en ook de dag doorkwam.
Het vlees is zwak.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by mdejonge View PostGeen diehard dus. Ik zeg alvast R.I.P gains
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-