enkele vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• enkele vraagjes

dus ik ben redelijk nieuw hier,maar ik wilde toch enkele vragen stellen...

* dus ik train soms thuis,naar een fitnis ga ik (nog) niet,
    het zijn bijna altijd de zelfde oefeningen dat ik doe,(crunches,opdrukken,...)
    kan er iemand enkele tips,oefeningen geven?

* hoe slecht is alcohol,red bull voor je lijn?

* als ik uitga drink ik meestal vodka red bull of bier, als ik meer wil afvallen,
    wat zou ik beter in de plaats drinken,want in cola zitten er dan ook weer suikers in enz?

* lopen,fietsen is allemaal goed dacht ik voor overtollig vet weg te werken,
    zijn er nog andere mogelijkheden?-vetlaagje voor de buik wegkrijgen?

* hoeveel keer zou je best trainen in een week (thuis dan), want kheb gehoord dat rustpauzes belangrijk zijn

dat was het dan hopelijk kan iemand me goed helpen,
    kan zijn dat er vragen tussenzitten die al eerder gesteld zijn...
    greetz

je zou echt naar een sportschool moeten gaan als je snel spieren wilt krijgen.
    alcohol is slecht voor je lijn. red bull niet, maar er zit nogal veel chemische brol in etc.

hoeveel keer ga je gemiddeld uit?
    ikzelf ga niet zoveel uit, maar als ik uitga drink ik nogal veel.
    als je regelmatig alcohol drinkt word je wel dik.
    beter cola (liefst geen light, want daar zit een stof in die je spieren eerder afbreekt heb ik ergens gelezen).

overtollig vet: naar de fitness gaan(cardio dan), op je voeding letten (kijk maar eens rond op het forum).

thuis traine lijkt me niet echt zo effectief tenzij je goed materiaal hebt.
    en hoeveel... 4 keer in de week ofzo.

besluit: naar de sportschool :P

Comment

Als ik jou was zou ik toch naar de sportschool gaan! je traint op deze manier maar enkele spiergroepen en ik neem aan dat je wel resultaat wil hebben? ben ook thuis begonnen met veel opdrukke enz.. maar op gegeven moment stagneer je! maar doe je alleen opdrukken en crunches? zou ook zeker dumblles gaan halen als je toch niet de intensie hebt om naar de sportschool te gaan! en misschien een halter erbij... je kan redbull best drinken maar dan zonder suiker:P en alcohol uberhaupt is geen goed plan als je echt veel afvallen en resultaat halen, het kan wel maar met mate! opdrukken en crunches zijn oefeningen die niet veel herstel nodig hebben dus je kan best wel een dag of 5 a 6 trainen.. tjaa en die vetlaag zou je toch op je voeding moeten letten en inderdaad hardlopen en veel fietsen wil misschien wel werken!~

ik raad je toch aan om naar een sportschool te gaan! als je snel resultaat wil boeken.. en je kan je daar dan laten adviseren voor een trainingprogamma, dagen rust etc! en als je wilt helpen ze je ook met voeding.. (deze dingen kan je trouwens hier ook op het forum vinden)

Succes man!!

Comment

bedankt voor de reacties

ik ben hier al veel meer mee,
        khad zelf al gedacht voor een halter te kopen,

eum,kan voetbal ook in plaats van hardlopen?
        kbedoel dan redelijk intensief het voetbal he

kga nog altijd zoals gewente 1 x uit in de week,maar dan nu met matig alcohol gebruik

btw, bij die halter, hoeveel killo aan gewichten raad je me aan? m'n lichaamsgewicht: 68 kg

Comment

sorry als ik zou spammen ofzo..
          maar even over de voeding,ik eet redelijk gewoon (geen 6 kleine maaltijden ofzo),dus : ontbijt,middag,4-uurtje,avondeten

om eerlijk te zijn, groenten en fruit eet ik bijna nooit,maar junkfood zoals hamburgers enz eet ik nie graag (uit frituur)

enja, redbull drink ik zonder suikertjes
          wat nog,eum water drink ik genoeg denk ik : + 1 L

kben nie dik,maar kheb alleen beetje overtollig vet
          dus da zal aan me alcohol + voeding liggen denk ik (mss beweging ook)
          kgeef da toe dak nie echt gezond eet ,dus minder patat, meer soep en vis enz?

Comment

Veel voetballen kan inderdaad nut hebben.. als je maar verbrand..

En qua gewicht moet je zelf aanvoelen.. nooit te zwaar beginnen en gewoon telkens als je merkt dat het gemakkelijk gaat het gewicht omhoog gooien...

Zorgen dat je veel eiwitten binnenkrijgt als je echt intensief gaat trainen, dus kip! en je kan best wel eens patat eten maar raad het je af als je jezelf een doel wilt stellen! en toch proberen om groenten en fruit te eten! het heeft allemaal goed effect op je lichaam:P.

en ik blijf erbij, ga naar de sportschool! wat is de reden dat je niet gaat?

Comment

lees even bij het voedingsforum.. daar kan je precies vinden wat je moet eten en kwark is ook een aanrader

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                lees even bij het voedingsforum.. daar kan je precies vinden wat je moet eten en kwark is ook een aanrader

ja, kwark zie ik veel staan
                reden?

kdenk toch dak naar fitnis zal gaan
                beetje cardio ^^

enja, kan je in fitnis je Vet % berekenen?
                kweet dat je zo'n tang nodig hebt,maar kdenk nie dat ik express 1 ga kopen daarvoor..,

sportschool = grasveld met atletiekbaan?,of bedoel je echt een school?

Comment

Fitnessen man!! krachttraining en cardio inderdaad en je kan daar inderdaad ook je vet% berekenen

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                    Fitnessen man!! krachttraining en cardio inderdaad en je kan daar inderdaad ook je vet% berekenen

kben al 2 x geweest met school (passage,roeselare)
                    en kvond da wel tof ,wel beke spierpijn

kan dan half uur cardio, half uur toestellen doen,
                    mss langer

zeg, bedankt voor je hulp Ă©h

Comment

Wel doen he:P

begin met 3 keer per week ofzo..(of meer ligt eraan of je veel tijd hebt) en vraag of ze daar even een schema voor je in elkaar zetten

Succes man!!

Comment

Succes met sporten

en ik zou zeker naar de sportschool gaan kan je veel meer heb thuis ook wat gewichten liggen maar die zijn voor de donkere dagen, als het buiten echt slecht weer is.

enne zonder alcohol kan je ook veel plezier hebben hoor, al is een biertje wel lekkerder maar beperk je er dan in. en veel dansen werkt dan oook weer verbrand je weer een gedeelte

good luck

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          Succes met sporten

en ik zou zeker naar de sportschool gaan kan je veel meer heb thuis ook wat gewichten liggen maar die zijn voor de donkere dagen, als het buiten echt slecht weer is.

enne zonder alcohol kan je ook veel plezier hebben hoor, al is een biertje wel lekkerder maar beperk je er dan in. en veel dansen werkt dan oook weer verbrand je weer een gedeelte

good luck

hehe, thnx ^^
                          ene het wordt fitnes (cardio + toestellen)
                          en veel voetbal

Comment

tjah alcohol is zeker schadelijk als je aan lijn bent bevat veel calorieen...
                            Probeer anders eens hele tijd niet te drinken en merk je zelf wel het effect simpel ligt dat he...

En rust tussen training is 1 must voor spiergroei...geef je lichaam ook de tijd te herstellen he
                            rg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X