Kontspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kontspieren

Hey mensjes,

Vraag, misschien simpel maar toch.

MIjn ass is nogal uitgelubberd, zit geen vorm in. Veel vet, ook bij hamstrings. Nee, dit heeft niks met mijn vetfobie te maken Zelfs mijn vriendin zegt het, hoewel die er weer van houdt, maar ik dus totaal niet!!!

En wees niet bang, ik kom niet met de vraag over plaatselijk vetverbranding, echter wel over echt goede kont oefeningen om er toch meer vorm in te brengen, en dan naast het squatten.

Squatten is helaas niet voor mij weggelegd in mijn sportschool, er staat er eentje in het magazijn maar daar kom je lastig. Nog nooit geweest.

En squatten in een smithmachine is echt ruk!!!

Nu mijn vraag:
    Wzijn echt goede oefeningen voor kont en hamstrings. Ik doe bijvoorbeeld lunges, ga ik kapot aan maar meer in mijn quadriceps dan in mijn hams.

Ik zat te denken aan sissy squats, alleen vind ik deze lastig. Evenwicht blijft lastige zaak laat staan om dit met gewichten uit te voeren. Hoe doen jullie dat en evt. andere goede oefeningen?

Ik hoor het graag.
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

glute ham raise?
    Groeten

Comment

Deadlift? ik neem aan dat je daar wel een barbell hebt, die je daarvoor kunt gebruiken, heb je geen squatrek voor nodig.

Met good mornings pak je je billen ook aan.

Met de lunges train je ook zeker je billen. Ik kan me niet herrineren, wanneer ik ooit mijn billen heb gevoeld tijdens het trainen.

Er zullen vast wel meerdere oefeningen zijn. Ik zou voor de deadlift gaan, is wel niet specifiek op de gluteus (zo heten je bilspieren) gericht, je traint er bijna je hele lichaam mee. Kans is wel groot, dat je na de eerste keer behoorlijk spierpijn krijgt, maar dat is volgens mij normaal.

Comment

diep doorzakken met lunges, en stiff legged deadlifs.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Ik fiets mijn hele leven al, en ik kan je garanderen, dr zit geen vetlaagje op m'n reet.
          Mijn kont is daarom ook mijn beste lichaamsdeel, hehehe

Comment

Squats...

Maar even iets waar je aan hebt;

-Dude, SLDL meer niet, als ik ergens de meest insane pump van in me ass krijg (ook in hammies don't worry) dan zijn het wel SLDL's. DL's zijn uiteraard ook goed, maar lijkt me logisch dat je dat soort dingen ook al doet. Zo niet dan heb je wel grotere problemen
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Ik fiets mijn hele leven al, en ik kan je garanderen, dr zit geen vetlaagje op m'n reet.
              prove it
              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                prove it
                Zou je wel willen he, ouwe geilneef, hahaha.

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                  Squats...

Maar even iets waar je aan hebt;

-Dude, SLDL meer niet, als ik ergens de meest insane pump van in me ass krijg (ook in hammies don't worry) dan zijn het wel SLDL's. DL's zijn uiteraard ook goed, maar lijkt me logisch dat je dat soort dingen ook al doet. Zo niet dan heb je wel grotere problemen

Makker, vorige week pr 120 kg dl, lijtk me wel he. Monster oefening.

SLDL?? Ff opzoeken.

Jaren bij club gewielrent, maar ja, door blessure gestopt en niet serieus meer opgepakt.Zonde, niveau nu kwijt, maar goed.

diep doorzakken met lunges, en stiff legged deadlifs.
                  Die stiffed legged deadlifts eens opzoeken.

Thnx kerels!!

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Zou je wel willen he, ouwe geilneef, hahaha.
                    Ik wou Ashley een keer voor zijn
                    Groeten

Comment

SLDL, is dat niet meer vanuit je rug tillen dan vanuit je kont en hams, dus juist niet? Hij wordt wel door 2 personen genoemd, maar als ik hem bekijk oogt het niet logisch. EN molestreer je je rug niet?

Ps revius en snuf, loop mijn topic niet zo te bevuilen:P
                      Last edited by DER EINZELGANGER; 12-11-2009, 00:13.

Comment

Zo vuil is die niet, wacht maar tot snuff ze ass erin showt.

Maar je moet die sldl maar eens proberen, je zal voelen dat het uit je hams/glutes komt.
                        Groeten

Comment

Romanian deadlift. Ook een dikke ass bouwer.
                          Sumo deadlift heb je ook nog maar die legt de nadruk toch weer wat meer ergens anders.

Voor de vorm in je hams zeg ik leg curls, voor de massa hoef je het echter niet te doen.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

mijn inspiratie bron:
                            79+ Glutes Exercise Videos With Pics & Detailed Instructions!

verder doe ik voor de hams ook 1tje met cabels maar weet niet hoe die heet :$
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Ik voel mijn glutes vooral wanneer ik zwaar leg press.
                              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X