grip bij de DL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• grip bij de DL

Beste body-netters,

ik kamp al een tijdje ( 1,5 week ofzo) met grip kracht op de Dl dat ik de bar bijna uit me handen laat klappen, kortom wat is een goeie manier om snel grip te versterken op de deadlift?

gr Janjaap

1. Indien door zweethanden -> magnesium
    2. Indien echt grip -> grip trainen met static holds en gewoon veel deadliften.
    Groeten

Comment

ik had het zelf ook, en heb magnesium gekocht, en geen problemen meer.
      het is waarschijnlijk klamme handjes.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

klamme handen zou best gekund hebben, want toen ik van de squat naar de deadlift wilde liet ik de bar uit het rek klappen met 40kg aan iedere kant dus ik schrok me kapot zal wel wat magnesium kopen.

gr janjaap

Comment

Straps kopen, kosten geen drol...
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ik gebruik nooit straps, wel mixed grip bij deadlift op de zware momenten. Maar dikwijls ligt het aan vochtige handen.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              ik had het zelf ook, en heb magnesium gekocht, en geen problemen meer.
              het is waarschijnlijk klamme handjes.
              Waar heb jij die magnesium gehaald?
              Daar ligt het bij mij namelijk ook aan.
              zweet handjes.

OT: Geen straps daarmee verleg je het probleem gewoon.
              Dan heb je altijd straps nodig.
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Handschoenen nemen met ruwe bovenlaag, heb zelf MDY handschoenen met polsondersteuning. werkt prima.
                Anders om en om grip gebruiken.

En ook heb ik straps, maar alleen bij sets van 8/10 hh met 150+ dan is grip de belemmerende factor.

En nee ik blijf ze gewoon gebruiken.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Kan iemand mij vertellen waar ik van die zakjes magnesium kan halen? of bestellen?

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                    Kan iemand mij vertellen waar ik van die zakjes magnesium kan halen? of bestellen?
                    elke willekeurige fitnessshop heeft dit wel liggen

Comment

sportwinkels zoals intersport, sport2000 kan je gewoon blokken halen

Magnesium is gewoon de beste oplossing.
                      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                        sportwinkels zoals intersport, sport2000 kan je gewoon blokken halen

Magnesium is gewoon de beste oplossing.

Thanks maar ik was eingelijk op zoek naar van die kleine zakjes die ze vroeger bij het darten gebruiken. Heb al een paar dartshops afgebels maar die hebben het helaas niet.

Maar misschien kan ik wat magnesium verpulveren een bijvoorbeeld in een stukje sok doen? wil namelijk niet met teveel aan shit de gym inlopen. Gewoon een pocket size dingetje die makkelijk in mijn broekzak past.

Is een blok magnesium makkelijk te verpulveren? en wat kost een blok ongeveer?

Comment

1 blok is 3 euro of zo en daar doe je lang mee, doe het gewoon in een oud doosje van roomijs of zo of van een supplement en neem dat mee.

Blokken werken fijner dan poeder.
                          Groeten

Comment

Ik ga er morgen een halen.
                            Toevallig 11km van mijn woonplaats af een sport2000 nu maar hopen dat ze hem daar hebben.

Word mijn gym alleen nog rommeliger als hij al is.
                            Misschien een keer opruimen.
                            En mijn broertje een schijven standaard laten lassen.
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                              1 blok is 3 euro of zo en daar doe je lang mee, doe het gewoon in een oud doosje van roomijs of zo of van een supplement en neem dat mee.

Blokken werken fijner dan poeder.
                              Ja dat zou kunnen. Echter zou ik het wat onopvallender willen doen. Ik train bij een healtclub waar ze continu aan het poetsen zijn. Elk vlekje is daar taboe. Ik zie me zelf al een spoor van poeder achterlaten. Hmm dat gaan ze me niet in dank afnemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X